return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 
[28-10-2005] LEF: The Politics Of Dancing 2 Tour (Ferry & Paul) - Escape, Amsterdam (pg. 11)
View this Thread in Original format
jp
quote:
Originally posted by kolkiewolkie
ik ben een gekke boer


Er is een kaartje voor je

Bel effe 06 414 212 00
HBtje
Ik moet eerst nog 2,5 uur met de trein, ben er zo rond 11 uur

Wie gaat er eigenlijk allemaal indrinken bij de kroon ?
MikeVee
nwopper
Freezel + aussies
HBtje
jp
Remy D
@win
Unique2701 +aziaten
Kelly* (BETA)(gaat volgens een topic in BeTA naar een ander feestje en komt dus niet)
monkey1717 US(LA)TA
MagicImpuls (+Tom Lont)
MennoB
kolkiewolkie ??
Passiva
zzandirt (&co)
Dancetherapy
eieiei
MikeVee
jp
quote:
Originally posted by HBtje
we hebben dus een meeting ?

00:30hr op de eerste etage achter de light-booth

:cool:


Als je dit uitzicht hebt zit je goed :p

HBtje
Wow nice view... Wordt mn eerste x Escape... Maar ik denk dat ik de meeste al wel vind daaro. Al was t alleen ei die ik altijd tegenkom als er verder niemand van TA is :haha:
jp


Ook leuk :)
HBtje
ZO

dan ga ik maar ns richting station...

see ya all strax :D
ben er zo rond kwart voor 11 als de NS meewerkt...

:p
MennoB
quote:
Originally posted by HBtje
ZO

dan ga ik maar ns richting station...

see ya all strax :D
ben er zo rond kwart voor 11 als de NS meewerkt...

:p


Reken maar op een uur of 2, als je met de NS gaat :D
jp
Technische perfecte set van PvD met weinig hitjes (behalve als toegift)

Die 4 km naar de auto lopen was wat minder :p
MaGiK54
quote:
Originally posted by jp
Technische perfecte set van PvD met weinig hitjes (behalve als toegift)

Die 4 km naar de auto lopen was wat minder :p



Wtf 4 km lopen naar je auto....das ed up :wtf:

Waar blijven de pics or stfu.......

MikeVee
Net terug van Amsterdam.
Na wat file in Amsterdam binnen om half 12.
Ronald Van Gelderen was al bezig, set was wel OK.
Om 1 u Begon PvD aan zen set ; eerste 1u45 was in de TPOD2 stijl. Geen hitjes, geen vocals. Dan speelde hij "For An Angel" gevolg door wat van zen bekendere nummers.
Een kwartier later dan gepland nam ferry over met een leuke set, vond ze zelfs beter dan die van PvD. Om 10 na vier al doorgegaan.

+ leuke sets gehoord
+ Nergens moeten aanschuiven: bar, inkom
+ Stevig geluidsnive op het gelijkvloers

- Slecht geluid op het balkon
- Zeer druk en warm vooraan, amper plaats om te bewegen.
- Een laser is altijd leuk.
Freezel
Supersets van Paul en Ferry! Eindelijk wat nieuwe tracks bij Ferry :D ging met koorts naar het feest toe, maar heb me prima kunnen vermaken.

En ..... gabber-ei :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 
Privacy Statement