|
[28-10-2005] LEF: The Politics Of Dancing 2 Tour (Ferry & Paul) - Escape, Amsterdam (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| jp |
| Ik hoor uit betrouwbare bron dat een hoop VIP's een beetje interessant gaan lopen doen op dit feest :haha: |
|
|
| HBtje |
| Zolang paul maar zn remix van pictures draait ben ik al happy :) |
|
|
| @win |
| Dat gaat hard vrijdag!! Eerste feestje pas weer na de zomer.. Zin dus!! :p |
|
|
| dancetherapy |
| De deuren van de Escape gaan open om 22:00 uur! |
|
|
| jp |
| Escape is een mooie tent geworden :eyes: |
|
|
| nwopper |
Neh...kan toch niet, moet zaterdagochtend werken...
Anders had ik wel gegaan....
VIPS zijn niet interessant....:o |
|
|
| eieregooie |
| Hmm... ik had deze eigenlijk best wel mogen sticken hehe... |
|
|
| dancetherapy |
| quote: | Originally posted by nwopper
VIPS zijn niet interessant....:o |
Ow? Weet jij dan wie er op de gastenlijst staan? ;) |
|
|
| HBtje |
jp weet alles
je bent een pvd groupie of je bent het niet :haha: |
|
|
| ZZandirt |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Hmm... ik had deze eigenlijk best wel mogen sticken hehe... |
introspectie makes a good mod.. |
|
|
| jp |
Parkeren kost 3,20 tot twaalf en dan 2,00
Ik neem de pont wel :o |
|
|
| jp |
| Komt er nog een officiele TA meeting? Zo ja graag om 00:30hr op de eerste etage achter de light-booth |
|
|
|
|