return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 
[28-10-2005] LEF: The Politics Of Dancing 2 Tour (Ferry & Paul) - Escape, Amsterdam (pg. 12)
View this Thread in Original format
MennoB
quote:
Originally posted by jp
Technische perfecte set van PvD met weinig hitjes (behalve als toegift)

Die 4 km naar de auto lopen was wat minder :p

Haha, hier advies geven om je auto in Markenhoven te zetten en zelf je auto ergens anders neer zetten :D

Verder vond ik dit een zeer geslaagd feestje! De qualiteit van de sets lag zeer hoor. Heb geen fout gehoord! Ronald draaide een goede set en ook al vrij stevig. Paul van Dyk draaide ook super. Weinig hitjes. Gevolgd door Ferry.. Begon meteen lekker, draaide ook een goede set. Vond alleen dat het een beetje inzakte toen Ferry begon. Betr was geweest als Paul na Ferry was gekomen..Maar ik heb me zeker vermaakt in de Escape..!

Ook mooi: Menno de Jong die uit z'n dak ging op een van zijn platen die Paul draaide :D

btw.. De opkomst voor de meeting was ook niet echt hoog..
eieregooie
Ronald Van Gelderen vond ik niks, Paul begon zwakjes, maar daarna werd t beter, tot de "Paul Van Dyk Megamix" en Ferry vond ik top!

Wel een erg duur avondje alles bij elkaar. Verder heb ik gleoof ik alle TA's die er warewn wel gezien :)
@win
Heerlijk avondje beleefd :)

Ronald's set vond ik prima, lekker trancey en vooral die dikke breaks op t einde! :eyes:
Paulus draaide ook erg verdienstelijk. Echt zoals het hoort op een clubavond met liefhebbers, veel nieuw materiaal en alleen op het einde een paar hitjes.
Ferry was echter de held van de avond met een superverassende set! Echt non stop staan dansen gewoon :) Echt een heerlijke opbouw. Eerste lekker zweven en daarna knallen :p In tijden niet zo'n goede set van hem gehoord!

Groot pluspunt deze avond waren toch wel al die mooie Aziatische vrouwen! ...:eyespop: :crazy:

Groot minpunt: Die belachelijk hoge drankprijzen... Sla de Escape daarom de volgende keer maar over...
Unique2701
Oeee moe zeg -_-
Ik was pas om 00.30 binnen, was namelijk na me werk van plan te gaan, totdat ik ontdekte dat ik me kaartjes thuis laten liggen, ja erg slim ik weet het :( en zoeken naar een parkeerplaats duurde ook eeuwen, uiteindelijk de auto in de garage gedumpt.. Was net op tijd voor de meeting, en toen snel dansen dansen.. Vond Paul wel erg vet, alleen eerste gedeelte wat minder hitjes.. stond eerst daarvoor, maar daar was het echt serieus niet te doen.. vette sauna en al iedereen had 30 vierkante cm ofzo.. en na 4u begon al vet in te kakken.. :toothless
Leuke nacht al met al :tongue2
jp
quote:
Originally posted by MennoB
Haha, hier advies geven om je auto in Markenhoven te zetten en zelf je auto ergens anders neer zetten :D

Van 20:00 tot 03:30hr had me dat 22 Euro gekost. Nee bedankt :nervous:
MennoB
quote:
Originally posted by jp
Van 20:00 tot 03:30hr had me dat 22 Euro gekost. Nee bedankt :nervous:

Ojaa klopt, je was er al optijd..!

Ik was maar 13,20 kwijt. Vind dit wel mee vallen, dacht dat dat een stuk duurder zou zijn in Amsterdam :)
marcbol
Does someone have the tracklistings?
MennoB
Tracks that i can remember:

Ronald:

Mr. Sam - Lyteo (Rank 1 Remix)
The Police - SOS (Sander van Doorn Remix)
Ronald van Gelderen - Cold Storage
Jonas Steur - Castamara
Dogzilla - Without You (Ronald van Gelderen Remix)

Paul:

Marco V - False Light
Paul van Dyk - For An Angel (PVD Club Werk Mix)
Paul van Dyk - Nothing But You
Markus Schulz feat. Departure - Without You Near (Gabriel & Dresden Mix)

Ferry:

The Police - SOS (Sander van Doorn Remix)
Mojado - El Matador (Original)
Moonman - Galaxia (Ferry Corsten Remix)
eieregooie
quote:
Originally posted by MennoB
Markus Schulz feat. Departure - Without You Near (Coldharbour Mix)

Ferry Corsten - Galaxia

Gabriel & Dresden Remix

Moonman

/miereneuk mode
MennoB
quote:
Originally posted by eieregooie
Gabriel & Dresden Remix

Moonman

/miereneuk mode

Die Galaxia is dezelfde als die op Pasport staat, of staat die dan verkeerd op die cd?

Gabriel & Dresden remix kan ook.. Het enige wat ik weet is dat hij Without You Near Draaide :D

eieregooie
Oh, heeft de nieuwe versie een andere naam gekregen? Suf...
jp
Volgende keer in het Paard zonder dat Sensation publiek :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 
Privacy Statement