|
[28-10-2005] LEF: The Politics Of Dancing 2 Tour (Ferry & Paul) - Escape, Amsterdam (pg. 13)
|
View this Thread in Original format
| eieregooie |
| En zonder van gelderen :p |
|
|
| Zjokke1977 |
Blijkbaar is er een radiobroadcast geweest :
n00b
Tracklist :
01. Kuffdam & Plant - Dream Maker
02. ID (World In My Hands)
03. Marco V - False Light
04. Emjay - Real High
Is dit echt ferry zijn setje? Dit lijkt meer op een setje van PvD.
Of is ferry gewoon van dyk zijn platen aan het draaien?
Iemand die het setje van beide heren heeft gezien/gehoord en dit ff kan opklaren? |
|
|
| MennoB |
| Volgens mij is False Light maar 1 keer gedraait en wel door Paul van Dyk.. |
|
|
| Freezel |
| Zal wel een opname zijn van de preparty met Ferry voor LEF. |
|
|
| HBtje |
| een koning heeft een half uur van de paul van dyk set gedaan :toothless |
|
|
| HBtje |
Even een paar fotootjes:









 |
|
|
| Zjokke1977 |
sukkel
En dit is zonder twijfel ferry's setje
Blijkbaar zijn deze twee door elkaar gehaald
BTW : foto's zijn cool :p |
|
|
| dancetherapy |
| quote: | Originally posted by Zjokke1977
En dit is zonder twijfel ferry's setje
Blijkbaar zijn deze twee door elkaar gehaald
|
Als dat die set met o.a. 'Marco V - False Light' er in is, dan is ie zeker NIET van Ferry...
Coole pics idd! Ik ben vanmiddag weer thuis en dan ga ik eens kijken of ik die van mij ook nog online kan knallen! |
|
|
| HBtje |
| Ze zijn allemaal stukken verkleind, van +/- 700 kb naar 50 kb per stuk... Met de originele foto's is de site zo offline :whip: |
|
|
| PuIsar |
Zeer goed feest. Echt één van de betere van de laatste tijd.. Ronald van Gelderen draaide ook erg goed. Hij draaide ondere andere een remix van Coldplay - Speed of Sound. Iemand enig idee welke rmx?
Ferry draaide op 't eind nog de bootleg van Cranberries - Shattered :) |
|
|
| dancetherapy |
| quote: | Originally posted by PuIsar
Ronald van Gelderen draaide ook erg goed. Hij draaide ondere andere een remix van Coldplay - Speed of Sound. Iemand enig idee welke rmx?
|
Yep! Dat is Ronald's eigen bootleg remix!
Ronald heeft trouwens ook nog z'n nieuwe remix van 'Dogzilla - Without You' voorbij laten komen. Die ging er ook lekker in! |
|
|
| MennoB |
| Paul van Dyk draaide ook een remix van Speed of Sound.. Weet iemand welke remix dit is? |
|
|
|
|