|
שם לנרגילה
|
View this Thread in Original format
| eXeTik |
אז ככה, הייתי ב
Abulehleh Nargilot
ושמתי לב שאנשים מסטולים נותנים שמות לנרגילות שלהם
יש לי נרגילה סורית יצוקה משהו סוף הדרך שמשרתת אותי נאמנות
אבל מה... למסכנה אין שם :stongue:
יש הצעות?
בהזדמנות אתם יכולים גם לזרוק את השמות של הנרגילות שלכם (אם יש) :) |
|
|
| DjChook |
חחח
שאלתי את חבר שלי והוא קורא לנרגילה שלו ניפמונית
קרא לה טדי |
|
|
| DJ-Energy |
אני יקרה לנרגילה שלי...
המממממ
אבוסננה...
לא עזבו
למישהו יש הצעות? |
|
|
| Dj-2TaLL |
כן אחי...
אבל אתה צריך שם שניתן להפוך לשם פועל...
למשל לחבר שלי הייתה נרגילה ממש ממש יפה בשם ג'קי, אז במקום לנרגל או לעשן היו אומרים לג'קג'ק...
:) |
|
|
| Agent-Fire |
חבר שלי קורא לנרגילה שלו עזיז ואפשר להגיד לעזאז...
וחבר שאחר קורא לנרגילה שלו חביבי חלואה יענו
habibi halua
זה האינטרו של האלבום אחרון של סקוטר :)
אבל זאת נרגילה הכי קטנה שיש ממש מסכנה למרות ששל הראשון היא די טובה כי היא ביציקה.... |
|
|
| DjChook |
אהבתי את הקטע של השם פועל
אבל נגיד
אם אתה קורה לה שרמוטה / ניפמומנית
פשוט אפשר להגיד "לזיין" |
|
|
| Dj Moriano |
| quote: | Originally posted by DjChook
אהבתי את הקטע של השם פועל
אבל נגיד
אם אתה קורה לה שרמוטה / ניפמומנית
פשוט אפשר להגיד "לזיין" |
חחחחח
צודק |
|
|
| s0undw4v3 |
חבר שלי קנה נרגילה באילת כשהיינו שם לפני איזה ארבעה חודשים והוא החליט לקרוא לה שושנה או בקיצור - שוש.
פועל: לששן / לשנשן
היא קטנה אבל סוחבת דיי טוב...
עכשיו היא שלי... סיפור ארוך ולא עקרוני. |
|
|
| nimrod levi |
סווטלנה!!
חח אני לא רוסי זה פשוט שם יפה מצתחיק כזה |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by nimrod levi
סווטלנה!!
חח אני לא רוסי זה פשוט שם יפה מצתחיק כזה |
ראסמי שם פצצתי
יש לי רוסיה בשכבה שקוראים לה ככה |
|
|
| Hell_Copter |
| מה עם נירית הנרגילה העצבנית?? |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
מה עם נירית הנרגילה העצבנית?? |
וואי קטלני !
ממש טוב |
|
|
|
|