return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 
[26-12-2005] Armada Night - Melkweg, Amsterdam (pg. 2)
View this Thread in Original format
Matthijs
Ben ook nog nooit in de Melkweg geweest, dus dit is misschien wel een goed moment om daar eens verandering in te brengen. Eindelijk eens niet op de Oceandiva, werd tijd inderdaad. Maar wel behoorlijk prijzig, dus moet er nog eens over nadenken.
HardKiller
Het is vrij prijzig maar Armada Night oktober vorig jaar op de boot zat daar ook niet ver onder. Denk dat ik hier wel heen ga, eindelijk Markus weer eens zien en Roog lijkt me ook super :)
moogwai
Armin en Markus op één feest is altijd het overwegen waard. Maar goed, eerst een paar andere feestjes bezoeken :)
franzelare
ziet er weer leuk uit, denk dat ik ook maar ff ga!
jp
De Melkweg is een leuke locatie. Goede set van Armada :)
Mindphaser
Komt mijn vriendin gisteren met kaartjes aanzetten..!!

Whooohooooooooo!
Jaja... ware liefde :D
Partyhardy!
:eyespop: belachelijke prijs! :eyes: gaat toch echt nergens meer over; €29 euro en daar komt vast nog wat pre sale boven op PLUS dat domme lidmaatschap van de melkweg a 2,50. Gewoon ziek voor een gewone club avond...
BaRTeZ
Personeel op tweede kerstdag kost veel geld he (200%/300% uitbetalen?)
Neem aan dat daarom de kaartjes zo duur zijn :)
ZZandirt
quote:
Originally posted by BaRTeZ
Personeel op tweede kerstdag kost veel geld he (200%/300% uitbetalen?)
Neem aan dat daarom de kaartjes zo duur zijn :)


valt wel mee, dat ene uurtje :cool: :cool:
basvh
Bij HQ had je ook dure artiesten bijv uit de UK. Had je ook 2 zalen tot 5 uur en ook op kerstdag. En dat alles voor maar 16 euro vvk en 19 euro deur.

Mindphaser
Aan de ene kant vind ik het ook veel geld... aan de andere kant heb ik er ook super veel voorover.
Eerlijk gezegd heb ik na de zomer niet zo heel veel feestjes gezien waar ik echt heen zou willen.
Neem aan dat Markus op zo'n avond ook wel aardig wat zal kosten ja..
Heb ook geen idee hoe groot de melkweg precies is.. hoeveel mensen erin kunnen.
Matthijs
quote:
Originally posted by Mindphaser
Aan de ene kant vind ik het ook veel geld... aan de andere kant heb ik er ook super veel voorover.


je bedoelt dat je vriendin er superveel voor over heeft? ;) Of had ze achteraf spijt en moest je het kaartje dat ze gegeven had terugbetalen? :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 
Privacy Statement