|
[26-12-2005] Armada Night - Melkweg, Amsterdam (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| Mindphaser |
| quote: | Originally posted by jp
Bodycount:
1. jp
2. ei |
ing hell, sta stijf van de medicijnen maar ga het dus echt NIET missen vanavond :D
1. jp
2. ei
3. mindphaser |
|
|
| ZZandirt |
| quote: | Originally posted by Mindphaser
ing hell, sta stijf van de medicijnen maar ga het dus echt NIET missen vanavond :D
1. jp
2. ei
3. mindphaser |
hv fun guys!
en MP: gewoon aan de wodka :D |
|
|
| eieregooie |
Medicijnen?
Right :toothless |
|
|
| jp |
| Nou zal mij benieuwen heute abend |
|
|
| eieregooie |
| Idd, kleinste roll-call ever voor een armada feestje :stongue: |
|
|
| eieregooie |
1. jp
2. ei
3. mindphaser
4. Engeltje
5. Roger
6. Tom
7. MdJ
8. edwin natuurlijk
t valt mee :) |
|
|
| kolkiewolkie |
| Wat een mietje ben ik toch ook :D ! |
|
|
| jp |
| Melkweg is veel beter dan de berenboot. Beetje druk, dat wel. |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by eieregooie
1. jp
2. ei
3. mindphaser
4. Engeltje
5. Roger
6. Tom
7. MdJ
8. edwin natuurlijk
9. franzelare
10. ambs
11. remy d
12. ramona |
...en nog wat meer bekenden die ik zo tegen kwam. Al met al nog best een gezellige boel :D Alleen Menno niet gespot. |
|
|
| edwin34 |
het is 7 uur...tijd om te gaan slapen...
en weet je...europarking sucked haha
zzzzzzzz
E :whip: |
|
|
|
|