return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 
[26-12-2005] Armada Night - Melkweg, Amsterdam (pg. 3)
View this Thread in Original format
Muppy
hmmm voor alleen armin en markus ga ik geen 29 euro neerleggen...
harry lemon:nervous:
BaRTeZ
quote:
Originally posted by ZZandirt
valt wel mee, dat ene uurtje :cool: :cool:


personeel begint niet om 23u :p
ZZandirt
nee.. heelaas komen die pas om 23.30 een beetje op gang...:whip: :whip:

maar you're right... helaas is dat maar een paar procent op het hele budget :D
ahp2002
Armada heeft een sterke fanbase, dus dat komt wel vol. Vind het ook wel iets te prijzig, maar goed. Stappen op tweede kerstdag vind ik meestal niet zo'n goed idee. Meestal ben je helemaal gaar van visite hier, eten daar, wijn, kalkoen, spelletjes, schoonfamilie en dat soort verschrikkelijk gezellige dingen.

Maar Melkweg is wel heel gaaf idd, beter dan de boot denk ik. Herinner me die Wildlife feesten nog daar, was altijd wel top geregeld!
Mindphaser
quote:
Originally posted by Matthijs
je bedoelt dat je vriendin er superveel voor over heeft? ;) Of had ze achteraf spijt en moest je het kaartje dat ze gegeven had terugbetalen? :p


lol
nee net een uurtje voordat ze met die kaartjes aankwam zat ik al op de site van ticketbox om die kaartjes te regelen... had net de kaartjes voor nederland - italie besteld toen ik effe weg moest om haar op te halen vanaf het station... eindelijk thuis met ticketbox nog geminimaliseerd komt zij met die kaartjes aan zetten dus heerlijke timing :D
net trouwens Miami '05 binnen gekregen via bol.com
bleek dat mijn vriendin ook die cd al had gekocht voor mijn verjaardag (de 19de) whehe...
lief is ze he? :D

anyway... zie meer mensen zeiken over de prijs van de kaartjes dan dat ze blij zijn dat markus weer eens in nederland draait!
stelletje zeikerts!
ambs
hier ben ik bij! jeeeejj!!!

verheug me d'r echt enorm op! laatste keer dat ik armin en markus zag was in maart
jp
quote:
Originally posted by ambs
hier ben ik bij! jeeeejj!!!

verheug me d'r echt enorm op! laatste keer dat ik armin en markus zag was in maart


Nou ja dan ga ik ook maar want er moet toch IEMAND op je letten :D
ambs
quote:
Originally posted by jp
Nou ja dan ga ik ook maar want er moet toch IEMAND op je letten :D


ik zei het al:

observe....

ambs in d'r element:tongue3
jp
Ga je Armin nog slaan? :disbelief
ambs
quote:
Originally posted by jp
Ga je Armin nog slaan? :disbelief


haha bitchslap mother****** :p

neeeeeejjjjjj ambsie is lief

zie foto :)

jp
Die vinger doet het ook altijd goed :happy2:
ambs
quote:
Originally posted by jp
Die vinger doet het ook altijd goed :happy2:

boom boom in the armada room :p :disbelief
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 
Privacy Statement