|
[26-12-2005] Armada Night - Melkweg, Amsterdam (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| jp |
| Nou ja zo'n feest trekt altijd leuke MILF's aan. Die gaan we dan effe fijn jaloers maken, toch? :D |
|
|
| ambs |
| quote: | Originally posted by jp
Nou ja zo'n feest trekt altijd leuke MILF's aan. Die gaan we dan effe fijn jaloers maken, toch? :D |
jaloers? hoezo dat?
ik denk eerder pissed als armin boem is |
|
|
| edwin34 |
jaja jaja ik heb al kaarten in huis :)
en het leuke is dat ik daar zelf ga flyeren ...om mijn eigen site te promoten...
jep flyeren dus niet voor een feest maar voor een website
http://www.tranceradioguide.com/
ga er maar eens kijken echt tof...alle radio zender die trance uitzenden staan er op
Ed :whip: |
|
|
| analexp |
| Are there still enough tickets at the box office? |
|
|
| jp |
| It's on a monday and Melkweg has a capacity of 2000 people |
|
|
| jp |
| Oh Eggthrowa, ging u nog mee oder not? |
|
|
| nz-fan |
| quote: | Originally posted by jp
Oh Eggthrowa, ging u nog mee oder not? |
:haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha:
Nice name :D
greetings
:) |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by jp
Oh Eggthrowa, ging u nog mee oder not? |
Gaarne, mits ik met u mee kan :) |
|
|
| jp |
| Dat ligt aan Armada maar dat komt vast wel goed |
|
|
| kolkiewolkie |
| Mochten mijn kameraden weer eens gaan afhaken voor deze avond en ik heb dr dan ook zin in dan kom ik misschien ook nog wel... zouden er die avond aan de deur nog tickets zijn? Ben namelijk niet van plan het voor maandag te beslissen ;) . |
|
|
| jp |
| Is geregeld heur Ei :) |
|
|
|
|