|
[26-12-2005] Armada Night - Melkweg, Amsterdam (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| ZZandirt |
| quote: | Originally posted by Solar1
PS: die "jankkop" is mijn vriendin :D :tongue2 |
*neemt in stilte afstand*
tromgeroffel..... |
|
|
| Roger |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Vertel :D |
een parkeergarage die 24 uur open is waar je pas om half 7 uit kan rijden, flippende pomphouders enz... |
|
|
| Roger |
| quote: | Originally posted by ZZandirt
*neemt in stilte afstand*
tromgeroffel..... |
:toothless |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Solar1
PS: die "jankkop" is mijn vriendin :D |
Lekker sletje hoor :D |
|
|
| Stephan B |
| quote: | Originally posted by Solar1
PS: die "jankkop" is mijn vriendin :D Ik begrijp niet goed wat Armin doet wat maakt dat die vrouwen zo gek te krijgen zijn :tongue2 |
Moet je je toch gaan afvragen wat je zelf fout doet of niet? :stongue: |
|
|
| Solar1 |
| LOL :D :D Je zet me aant denken.... |
|
|
| DjRV |
| quote: | Originally posted by Solar1
PS: die "jankkop" is mijn vriendin :D |
vond het ook al een typische belge kop indeed |
|
|
| eieregooie |
| Waarom is ambs uitgewist? |
|
|
| jp |
| quote: | Originally posted by basvh
ik vind dat camera gedoe laatste tijd echt beetje te gek worden. Op innercity liep ik vanaf de main naar de techno en in dat korte stukje kwam ik 6 a 7 dudes tegen met een uber grote photo camera waarbij je toch gaat afvragen of ze niet iets te compenseren hebben. Als je dan achteraf ziet wat ze geschoten hebben kan je zeggen dat dat toch ongeveer hetzelfde is. |
Hetzelfde is een groot woord. Iedereen heeft een andere stijl en techniek. Foto's hoeven niet op elkaar te lijken. Het zijn wel altijd dezelfde mensen die camerageil zijn :D
Bikini2990

Flock

Phono

Bikini2990

Flock

Phono
 |
|
|
| Tom Lont |
Wij hadden de auto in Q-park byzantium gezet en daar konden we zonder problemen wegkomen rond 5 uur. Afgezien van het feit dat het t*ring druk was, heb ik me prima vermaakt met Armin en Markus. Airco is daar top trouwens.
Ja, waarom is Ambs weggehaald? |
|
|
| heikster |
En die blonde was me toch een chagerijn. Kon met moeite een lachje af en was geen beweging in te krijgen.
Ze had wel een leuke vriendin. Maar ja dat groepje had de fotograaf van bikini bij zich. Dus dan wil je wel fotogeil zijn. Hoef je niks voor te doen ;P |
|
|
|
|