return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 
[26-12-2005] Armada Night - Melkweg, Amsterdam (pg. 9)
View this Thread in Original format
ZZandirt
quote:
Originally posted by Solar1
PS: die "jankkop" is mijn vriendin :D :tongue2


*neemt in stilte afstand*
tromgeroffel.....
Roger
quote:
Originally posted by eieregooie
Vertel :D


een parkeergarage die 24 uur open is waar je pas om half 7 uit kan rijden, flippende pomphouders enz...
Roger
quote:
Originally posted by ZZandirt
*neemt in stilte afstand*
tromgeroffel.....


:toothless
eieregooie
quote:
Originally posted by Solar1
PS: die "jankkop" is mijn vriendin :D


Lekker sletje hoor :D
Stephan B
quote:
Originally posted by Solar1
PS: die "jankkop" is mijn vriendin :D Ik begrijp niet goed wat Armin doet wat maakt dat die vrouwen zo gek te krijgen zijn :tongue2

Moet je je toch gaan afvragen wat je zelf fout doet of niet? :stongue:
Solar1
LOL :D :D Je zet me aant denken....
DjRV
quote:
Originally posted by Solar1


PS: die "jankkop" is mijn vriendin :D


vond het ook al een typische belge kop indeed
jp
PWN3D :stongue:
eieregooie
Waarom is ambs uitgewist?
jp
quote:
Originally posted by basvh
ik vind dat camera gedoe laatste tijd echt beetje te gek worden. Op innercity liep ik vanaf de main naar de techno en in dat korte stukje kwam ik 6 a 7 dudes tegen met een uber grote photo camera waarbij je toch gaat afvragen of ze niet iets te compenseren hebben. Als je dan achteraf ziet wat ze geschoten hebben kan je zeggen dat dat toch ongeveer hetzelfde is.


Hetzelfde is een groot woord. Iedereen heeft een andere stijl en techniek. Foto's hoeven niet op elkaar te lijken. Het zijn wel altijd dezelfde mensen die camerageil zijn :D

Bikini2990


Flock


Phono



Bikini2990


Flock


Phono

Tom Lont
Wij hadden de auto in Q-park byzantium gezet en daar konden we zonder problemen wegkomen rond 5 uur. Afgezien van het feit dat het t*ring druk was, heb ik me prima vermaakt met Armin en Markus. Airco is daar top trouwens.

Ja, waarom is Ambs weggehaald?
heikster
En die blonde was me toch een chagerijn. Kon met moeite een lachje af en was geen beweging in te krijgen.

Ze had wel een leuke vriendin. Maar ja dat groepje had de fotograaf van bikini bij zich. Dus dan wil je wel fotogeil zijn. Hoef je niks voor te doen ;P
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 
Privacy Statement