return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 
[26-12-2005] Armada Night - Melkweg, Amsterdam (pg. 8)
View this Thread in Original format
jp
Ach dit is gewoon leuk. Die taferelen bij Tiesto zijn daarentegen zielig te noemen. En die breedbek-kikker deelt bijna nooit een handtekening uit.

En miss van Buuren is echt een leuk mens :)
heikster
Ach, die taferelen of niet. De sfeer was geweldig. En ja idd. De set van Markus was te bruut :eyes:
eieregooie
quote:
Originally posted by jp
Kijk ze nou eens :D

Wie? Ambs en Ramoon? :toothless
jp
De hele Brady bunch :happy2:
eieregooie
Ik vind die jank kop wel t mooist eigenlijk :toothless
New Wave
quote:
Originally posted by jp
En die breedbek-kikker deelt bijna nooit een handtekening uit.

In spanje wel. :p Door al die kutgasten kon ik me werk niet doen!:whip: Waren opeens wel errug veel mensen die een handtekening wilde. Kan me best voorstellen dat hij soms even zin heeft om ergens snel weg te komen.
jp
Wanneer is de volgende?
franzelare
quote:
Originally posted by jp
Wanneer is de volgende?

geen idee, site van armin loopt ook achter, moet je robert of allan een schop geven dat ze de zooi moeten updaten ;)

of sander moet dit lezen en zich aangesproken voelen :p
Roger
quote:
Originally posted by edwin34
het is 7 uur...tijd om te gaan slapen...

en weet je...europarking sucked haha

zzzzzzzz
E :whip:

+1:whip: :whip: :whip: :whip:
eieregooie
Vertel :D

basvh
quote:
Originally posted by franzelare
ik vond het veel te tering druk in de grote zaal, ik kon met mijn cam en tas echt nergens door heen, echt mega irritant!

ik vind dat camera gedoe laatste tijd echt beetje te gek worden. Op innercity liep ik vanaf de main naar de techno en in dat korte stukje kwam ik 6 a 7 dudes tegen met een uber grote photo camera waarbij je toch gaat afvragen of ze niet iets te compenseren hebben. Als je dan achteraf ziet wat ze geschoten hebben kan je zeggen dat dat toch ongeveer hetzelfde is. Kijk voor jullie is het wel cool om als hobby fotos te schieten van lazers en leuke dames.

haha geinig!

bij alle HQ's in de melkweg stond de dj trouwens altijd hier bij dat menneke die bij dat beeldschermpje staat. Daardoor kon je altijd er heel dicht bijkomen en zien wat voor trucjes die gasten altijd uithaalde. Niemand haalde het trouwens in zijn hoofd om de dj's te storen tijdens het draaien. Dat kwam achteraf pas als het afgelopen was en Tom Harding overal en nergens handtekeningen ging zetten bij het vrouwelijk geslacht.
Solar1
Heeerlijk feestje!! Voor mij persoonlijk dé topper van het jaar 2005! Met Harry als ideale warming-up, een Armin op niveau en Markus was pure extase!! THX Armada!

PS: die "jankkop" is mijn vriendin :D Ik begrijp niet goed wat Armin doet wat maakt dat die vrouwen zo gek te krijgen zijn :tongue2
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 
Privacy Statement