|
[26-12-2005] Armada Night - Melkweg, Amsterdam (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| jp |
| Wat moet je anders op 2e Kerstdag? |
|
|
| franzelare |
| quote: | Originally posted by jp
Wat moet je anders op 2e Kerstdag? |
bier drinken? |
|
|
| jp |
| Goed idee. En veel vreten. En stomme films kijken op tv. |
|
|
| ambs |
| ik heb hier best wel zin in :) |
|
|
| franzelare |
| quote: | Originally posted by ambs
ik heb hier best wel zin in :) |
steekt ook zijn vinden op omdat hij al zin in heeft!
maar eerst vanavond nog ff naar de poema denk ik |
|
|
| jp |
Bodycount:
1. jp
2. ei |
|
|
| kolkiewolkie |
Ik weet nog steeds niet of ik ook kom party-en maar ik weet wel dat ik op dit moment het kaartje van hartje Amsterdam met daarop de Melkweg uit de printer zie komen :D (morgen overdag namelijk niet de mogelijkheid om één en ander uit te zoeken).
Edit: al vind ik 33 euro voor een kaartje wel ERG veel geld voor een feestje van 6 uur :eek: :nervous: ! |
|
|
| Frank-HH |
| have a nice party!!!! |
|
|
| Remy D |
| Ik heb er zin in!!!:D Zo maar vast beginnen met voordrinken :tongue2 |
|
|
| Solar1 |
Even een vraagje: is het makkelijk parkeren daar aan de Melkweg? Wat is aan/af te raden?
Greetings uit België, tot vanavond!! |
|
|
| jp |
| quote: | Originally posted by Solar1
Even een vraagje: is het makkelijk parkeren daar aan de Melkweg? Wat is aan/af te raden?
Greetings uit België, tot vanavond!! |
Daar kun je niet parkeren.
Zet 'm in de PC Hooftstraat
Stukje lopen (via het Casino en Leidseplein) |
|
|
|
|