|
[26-12-2005] Armada Night - Melkweg, Amsterdam (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| jp |
Paar leuke plaatjes uitgekozen :)



















 |
|
|
| Loraine |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Alleen Menno niet gespot. |
Joh...is die niet nog op (welverdiende) vakantie bajdeweej ? :p
Laura (Armadance) toevallig nog gespot ??
Kheb nog aan je gedacht Ei, toen ik lekker door de sneeuw scheurde van8 in Leiden en Armin-city (Leiderdorp) :toothless :toothless
HEHEHHEHEHEHE :thepirate
En WFT heeft Armin met zijn haar gedaan ?????? :wtf: :wtf: :wtf: |
|
|
| Chicane |
| quote: | Originally posted by Loraine
En WFT heeft Armin met zijn haar gedaan ?????? :wtf: :wtf: :wtf: |
Eerste wat ik dacht toen ik snel langs die plaatjes schoof: Wie heeft Oakenfold losgelaten?! :nervous: |
|
|
| Mindphaser |
| beetje laat binnen gekomen (uurtje of 00:30) maar wel een lekkere avond gehad.. beachball blijft geil! :crazy: |
|
|
| franzelare |
ik vond het veel te tering druk in de grote zaal, ik kon met mijn cam en tas echt nergens door heen, echt mega irritant!
er werd wel goed gedraaid dat is wel zeker, ik heb vooral op markus nog ff flink staan dansen omdat ik toen mijn cam opgeborgen had |
|
|
| Mindphaser |
Volgens mij maakte markus meer indruk dan armin idd ja... niet alleen op mij maar gewoon bij het meerendeel van het publiek.
Heb denk ik een min of 15 in de zaal gelopen.. daarna weer heel relaxed naar het balkon gegaan waar alle ruimte en vooral hele relaxte verkoelde lucht was.
Was trouwens mijn eerste keer in de melkweg dus weet ook niet hoe druk het er anders is.
Meen gezien te hebben dat het niet uitverkocht was... |
|
|
| Capman |
Joo JP, wat een gaaf flimpje!
Man wat een vette partij was dat gisteravond!
Er kwamen echt prima platen langs, without you near en
air for life gaven me echt kippevelmomenten!
Nu nog ff het internet afstruinen naar wat foto's. |
|
|
| AirPole |
Hehehe, Armin zijn vriendin ook van de partij. Leuk om te zien.
Owja, Armin wordt nu echt snel kaal. :p |
|
|
| jp |
Kijk ze nou eens :D

Schattig :D |
|
|
| ZZandirt |
Christenziele zeg!!! sterrentaferelen.
wie is die stoere met poepbruin shirt?? |
|
|
| Muppy |
| quote: | Originally posted by ZZandirt
Christenziele zeg!!! sterrentaferelen.
|
+1 |
|
|
| Loraine |
| quote: | Originally posted by AirPole
Hehehe, Armin zijn vriendin ook van de partij. Leuk om te zien |
Uhhh...Erika mag zich al een tijdje Mrs ven Bjoeren noemen btw :o
En ja..sterrentaferelen zijn altijd geestig om te zien :toothless |
|
|
|
|