|
הפקה ויצירה (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| m0sh |
מה זה השטויות האלו
השראה והשפעה זה בכלל לא דבר שצריך לגרום לך לעשות העתק של שיר
זה ממש לא קשור
אתה יכול לקבל השראה מהצלחה של אדם ומהתכונות שהוא מציג |
|
|
| bekol ram |
יצירת מוסיקה תכלס
עושים עם כלי נגינה חיים
ומאוחר יותר פונים לעריכה אלקטרונית
..הוספת אפקטים, מיקס וכו
אלא אם כן המוסיקה שלכם מתבססת על צלילים אלקטרוניים נטו
לא חסרים כלים שמדמים כלים חיים על גבי המחשב
אבל הם אף פעם לא יוכלו להכיל את כל המשתנים
ואת ההרגשה של כלי נגינה ביד
אם נרצה או לא אנחנו מושפעים
מכל שיר ששמענו עד היום
ובמיוחד מאלו שאנחנו שומעים הרבה
בסופו של דבר כל אחד
צריך למצוא את היחודיות שלו
ולהפיק בעזרת הכלים שיש לו
מה שהרוח שלו רוצה להביע |
|
|
| bekol ram |
טוב, אחרי קריאה שנייה
של מה שיצא לי לרשום יצא קצת פלצני
בקיצור, בשביל להגיע לרמה של טראקים שבא לכם להפיק
מן הסתם תשתמשו בטראק שאתם ממש אוהבים
זה הרפרנס שלכם.. תנסו לחקות אותו
שתגיעו למצב שאתם מסוגלים להפיק לבד
טראקים ברמה שאתם רוצים
תשתוללו כמו שיוראי אמר
:D |
|
|
| YoraY |
| quote: | Originally posted by m0sh
מה זה השטויות האלו
השראה והשפעה זה בכלל לא דבר שצריך לגרום לך לעשות העתק של שיר
זה ממש לא קשור
אתה יכול לקבל השראה מהצלחה של אדם ומהתכונות שהוא מציג |
100%
אני מדבר על המקרה הספציפי של יצירת קלאב טראנס...
לאדע מה לגבי כל הסיגנונות האחרים...
להעתיק " " זה בשבילי לשנן...
רק אל תגידו לי שזה ש2 אמנים משחררים קלאב טראנס זה אומר שהם העתיקו אחד מהשני טראקים.....
אבל זה ממש דומה!!!
שתבינו כאילו... יש המון אלמנטים שתלא יכול לבוא ולהמציא לבד... תחייב לקבל תבסיס מיוצרים אחרים...
וסתם דוגמא הכי בנאלית שיש...
מה שנהוג לקרוא בשפת רחוב
"אצֶה אצֶה.."
שעושים יענו מקצב של טראנס...
זה שאני אצור את אותו אצה אצה הזה בטראק שלי זה לא אומר שהעתקתי...!
אלו אלמנטים שתחייב לדעת אם תרוצה להתחיל להזיז עניינים.. לדעת איך הגדולים עושים את זה...
לזה התכוונתי.. |
|
|
| YoraY |
| quote: | Originally posted by bekol ram
טוב, אחרי קריאה שנייה
של מה שיצא לי לרשום יצא קצת פלצני
בקיצור, בשביל להגיע לרמה של טראקים שבא לכם להפיק
מן הסתם תשתמשו בטראק שאתם ממש אוהבים
זה הרפרנס שלכם.. תנסו לחקות אותו
שתגיעו למצב שאתם מסוגלים להפיק לבד
טראקים ברמה שאתם רוצים
תשתוללו כמו שיוראי אמר
:D |
כהה.. איזה כיף שמישהו מדבר במקומך... |
|
|
| bekol ram |
גם לאומצה בומצ'ה הבסיסי
יש אלף ואחד פרמטרים וצבעים שונים
הכוונה שלי לא היתה לחקות
אלא להיות מסוגל להפיק טראקים ברמה
שאתה רואה כמודל לחיקוי
ממוסיקת ג'אז עד רוק כבד
פאנק, אסיד מה שבזין שלכם
וזה נכון יש הרבה אלמנטים שאתה לוקח מיוצרים אחרים
צריך להיות כבוד לשמש דוגמא
בכל מקרה יצירה אמיתית כמו שאני רואה את זה
היא יצירה שהגיעה מהשראה של אנרגיה טוב בד"כ
שהיא היצירה מבסיסה
אז ליצור יכול להיות אלף ואחד דברים
השאלה מה היצירה שלך משדרת, איזה עולם היא יוצרת
מה אנשים ירגישו שהם ישמעו אותה, מה הכוונה מאחוריה ????
די פשוט, כל אחד יוצר בדרך
שהוא תופס את העולם
ומעביר את הכוונה שלו או חלק ממנה
לכל מי שיפגוש בה
| quote: | Originally posted by YoraY
כהה.. איזה כיף שמישהו מדבר במקומך...
|
;) |
|
|
| YoraY |
קחו לדוגמא סתם חומר למחשבה...
אנחנו מדברים פה הרבה על העתקה וזה...
סתכלו על סצנה הטראנס המסחרי.. שחברים עם כל הכבוד היא הולכת אני חושב יותר חזק בעולם מאשר הטראנס האיכותי שאנחנו מכבדים ומעריכים
סתכלו על הרכבים כמו
cascada, anaconda, candee jay, northstarz, crazy frog, rocco, klubbingman, lazard, groove coverage
אלה הרכבים שהסיגנון שלהם מסחרא בעברית
אם אני לא טועה המונח המיקצועי יותר זה
יורו טראנס.. תתקנו אותי אם אני טועה
אלה הרכבים...... שפעם בשנה אולי מוצאים צליל חדש וגם זה בא עם הרכב חדש
האלמנטים נורא דומים
אפקטים דומים
הכל מאד לשני
ואני ועוד עשרות אלפים מוצאים את הכיף שבמוזיקה הזאת..
וחברים עם כל הכיביכול החוסר כבוד שיש לסיגנון הזה בגלל שהוא ממוסחר..... אני חושב שהטראקים בו מאד מושקעים ותמיד יורדים שם לרמות גבוהות של פרטים קטנים שזה מגיע לאפקטים ועליות ומעברים..
מעתיקים ועדיין הולך חזק מאד |
|
|
| coby |
יוראי פגעת בול .. מעתיקים עד שמתמקצעים ואז משתוללים
יש את האלה שממשיכים להעתיק ולא מפסיקים אבל אלא לא יגיעו לשום מקום מיוחד..
מוש מה שאמרתי אולי זה באמת לא השראה זה יותר השפעה בוא נגיד שאם מישהו ישמע 100 קטעים של איזשהו סגנון.. יהיה לו איזה תבנית בראש והוא יצור לפיה.. וזה בסדר ככה כולם מתחילים
אף אחד לא ישכפל את הרעיונות של השירים המצליחים מאוד כי זה בולט כהעתקה אבל השירים ה"רגילים" יותר אפשר לקחת מהם כל פעם את אותם רעיונות .. בגוון אישי כמו שיוראי אמר.. אבל כל זה לדעתי זה הקטע של הלמידה ולא האומנותי עדין..
זה הכל תלוי לאן אתה רוצה להגיע.. לדעתי בשביל להגיע לגדולה צריך לשבור כללים.. תסתכלו בכל סגנון שקיים, אפשר לחלק את הקטעים לקבוצות.. רובים ישמעו קרוב אחד לשני ופה ושם יהיו יציאות מיוחדות.. והאלה עם היציאות הם האלה שהכי מעריכים אותם והכי זוכרים אותם
בגלל זה בשבילי חוק ברזל זה לחדש..
ברור שמשתמשים באותם אלמנטים בסיסים בשביל להישאר בסגנון אבל יש כלכך הרבה אפשרויות... ובמוסיקה אלקטרונית בכללל יש אינסוף אפשרויות כי אנשים לא מוגבלים בצלילים ועוד מגבלות אנושיות וכו
בסוף יש את אלה שיתחילו סגנונות חדשים..שהם תמיד ישאירו את החותמת שלהם..
כמו הביטלס למשל :)
ובקשר לניגון חופשי אני גם גיליתי בזמן האחרון שזה הרבה יותר כיף.. זה נותן גם יותר אנושיות בגלל זה מעכשיו איפה שאפשר אני מקליט חי במקום להכניס לסיקונסר
אה ועוד משהו , אין כאן אפחד שמקשר בין צבעים וצלילים ?
כי יש הרבה כאלו לפי מה שהבנתי וגם ציירים ששומעים צלילים ומציירים לפיהם |
|
|
| bekol ram |
מסחרי זה לא רע
מבחינתי זה אומר להעביר את הכוונה
לכמה שיותר אנשים
ראייה מפוקחת
מי שטוב לו ורוצה להפיק רק מוסיקה
ייחודית שרק קהל מצומצם של אנשים
מתחבר אלייה, גם טוב
לא משנה איזו מוסיקה מפיקים
אלא הכוונה מאחורייה
ומומלץ לאבד
מסגרות ושליטה
:) |
|
|
| bekol ram |
| quote: | Originally posted by coby
אה ועוד משהו , אין כאן אפחד שמקשר בין צבעים וצלילים ?
כי יש הרבה כאלו לפי מה שהבנתי וגם ציירים ששומעים צלילים ומציירים לפיהם
|
אני מוצא את הקשר בינהם,
אני רואה הכל בתור אנרגיה
תדרים וסינטזה
במיוחד אנשים מוגבלים מבחינה מסויימת
חזקים מאוד מבחינה אחרת,
מין פיצוי שכזה
בעיקרון כל אחד יכול למצוא את הקישור
כוח רצון חזק וכוונות טובות
אמונה בעצמך ובאלוהים
ואז בשלב מסויים אתה הופך להיות
מודע לתמונה הגדולה
אינסוף לתפיסה
ולקישורים שאפשר ליצור
!תמיד להאמין |
|
|
| Vortex_SA |
| quote: | Originally posted by bekol ram
אני מוצא את הקשר בינהם,
אני רואה הכל בתור אנרגיה
תדרים וסינטזה
במיוחד אנשים מוגבלים מבחינה מסויימת
חזקים מאוד מבחינה אחרת,
מין פיצוי שכזה
בעיקרון כל אחד יכול למצוא את הקישור
כוח רצון חזק וכוונות טובות
אמונה בעצמך ובאלוהים
ואז בשלב מסויים אתה הופך להיות
מודע לתמונה הגדולה
אינסוף לתפיסה
ולקישורים שאפשר ליצור
!תמיד להאמין |
הוא מתכוון לדעתי לתכונה של "לראות" מוזיקה... מוצרט היה רואה את התו דו בפסנטר בצבע צהוב... זה סוג של הפרעה... וגם אפשר לקבל את אותו דבר מסמים... |
|
|
| bekol ram |
לא רואה את כהפרעה
אלא כדרך תפיסה
אפשר לקבל את זה מסמים
הסמים עוזרים לשבור
את ראיית העולם הרגילה שיש לנו
יש דרכים אחרות ,בריאות יותר
אבל לפעמיים הסמים הם הכלי היחידי
שיכול לזעזע את התפיסה המקובעת שלנו
בקשר למוצארט
בעזרת היצירה שלו הוא הגיע לרמות תפיסה גבוהות
אפשר ללמוד ממנו הרבה |
|
|
|
|