|
הפקה ויצירה (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| bekol ram |
| quote: | Originally posted by omergunr
מה הכוונה הרמוניה?
:rolleyes:
|
המושג הרמוניה מכיל בתוכו הרבה
פירוש פשוט של הרמוניה הוא התאמה
במוסיקה אחת הדוגמאות
היא שילוב של 3 תווים(לא תמיד) לאקורד
התכולה ההרמונית של האקורד משילוב 3 התווים
תפיק הרמוניה
או דיסהרמוניה
דיסהרמוניה לא נעימה לאוזן אנושית בד"כ
למושג הרמוניה אינסוף
אם תרצה אני יוסיף עוד בעניין
| quote: | Originally posted by Koby
תנו פרטים על הציוד שלכם..מעניין אותי לדעת אם מה עובד כל אחד..
|
cdj 100 * 2 נגנים
vestax pcv-150 מיקסר
sennheiser hd-25 אוזניות
beheringer truth B2030A רמקולים מוגברים של
korg kaoss pad 2 קופסת אפקטים
m-audio radium מקלדת שליטה
e-mu 0404 כרטיס קול |
|
|
| coby |
הורמוניה - תורת ה מה נשמע טוב לאוזן
הבסיס זה סולמות ואקורדים - תווים שאם מנגנים אותם ביחד הם ישמעו טוב
ויותר מתקדם זה איזה מעברים בין אקורדים נשמעים טוב וזה מעמיק עוד הרבה...
למי שמתעניין יש לי אתר באנגלית שמסביר את הבסיס בצורה טובה
http://www.free-online-piano-lessons.com/index.html
באינטרנט לא מצאתי הרבה על הורמוניה אבל יש ספרים שאפשר לקנות.. |
|
|
| omergunr |
יש מצב מישהו עושה לי שיעורים פרטיים וילמד אותיליצור מוזקיה..
בכסף כמובן..
:nervous: |
|
|
| bekol ram |
| quote: | Originally posted by coby
הורמוניה - תורת ה מה נשמע טוב לאוזן
הבסיס זה סולמות ואקורדים - תווים שאם מנגנים אותם ביחד הם ישמעו טוב
ויותר מתקדם זה איזה מעברים בין אקורדים נשמעים טוב וזה מעמיק עוד הרבה...
למי שמתעניין יש לי אתר באנגלית שמסביר את הבסיס בצורה טובה
http://www.free-online-piano-lessons.com/index.html
באינטרנט לא מצאתי הרבה על הורמוניה אבל יש ספרים שאפשר לקנות..
|
אתר טוב,
אבל יעשה חיים קשים למי שמתקשה באנגלית
"הרמוניה כמו שאמרת "תורת המה נשמע טוב לאוזן
אהבתי תפירוש, אבל הרמוניה קיימת לא רק במוסיקה
מוסיקה היא מיקרוקוסמוס של הייקום
וחוקי הרמוניה קיימים בכל דבר
| quote: | Originally posted by omergunr
יש מצב מישהו עושה לי שיעורים פרטיים וילמד אותיליצור מוזקיה..
בכסף כמובן..
|
זאת המטרה של הטרד הזה
אתה צריך סבלנות, רצון
ולשאול מה שאתה רוצה לדעת
אל תמהר להוציא כסף
תעשה קודם פוקוס על הסגנון שאתה רוצה להפיק
ואיזה כלים אתה צריך ללמוד בשביל זה
תתחיל מזה שיהיה לך תוכנה להפקה ועריכה של מוסיקה
עדיף קיובייס, יש פחות ויותר טובות
אני פשוט התרגלתי
תרגיש חופשי לשאול מה שבא לך
:) |
|
|
| omergunr |
אז זהו.. הבעיה שאין לי למדיה עצמבית בגרוש..
אני לא יכול להתרכז בבית ואין לי סלנבות בגרוש.. מאז שאני זוכר את עצמי אף פעם לא למדתי בבית כי פשוט לא הייתי מסוגל.. פה ושם שצריך אני הולך למורה פרטית..
פשוט אני חכם טילים אז אני מסתדר פחות או יותר בבית ספר;) ;) ;)
בקיצור אני צריך מישהו שילמד אותי..
בחיים שלי לא קראתי ספר או משהו כזה.. אז זה קצת בעיה ללמוד בלי שום עזרה..
לכן אני חייב מישהו שילמד אותי :D
ותודה על הרצון שלך לעזור :clown: |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
הציוד שלי:
m-audio radium - מקלדת שליטה
sennheiser HD 280 pro - אוזניות
m audio audiophil - כרטיס קול
מונטירוים של טכניקס
:clown: |
|
|
| m0sh |
omergunr
מה זה ללמוד לעשות מוזיקה?
קודם תלמד ליצור מלודיות
זה החלק הכי קשה והכי חשוב
תאוריה...
אני לא יודע אם כדאי ללמוד תאוריה בלי לנגן
אם יש לך זמן אז תלמד פסנתר או גיטרה...
תכלס גיטרה שחבר שלך ילמד קודם אקורדים ואז תתחיל בתאוריה...
זה מאד קשה בגיל הזה אבל אין מה לעשות
שתוכל להבין איפה כל תו צריך להיות מה ישמע טוב...
הלוואי והייתי מסוגל ללמוד...אבל עכשיו עם התואר אין מצב
אני צריך לקנות גיטרה...! ויתרתי על פסנתר |
|
|
| coby |
| quote: | Originally posted by omergunr
יש מצב מישהו עושה לי שיעורים פרטיים וילמד אותיליצור מוזקיה..
בכסף כמובן..
:nervous: |
איפה אתה גר ?
אני עושה שיעורים לאחד מגן יבנה.. |
|
|
| bekol ram |
עומר, גם לי אין למידה עצמית בגרוש
אני בנאדם די עצלן, ולקח לי שנים עד שקניתי ציוד
מאז שהחלטתי שאני רוצה לעשות מוסיקה
את הטראקים הראשונים שלי יצרתי באימפולס טרקר בגיל 16
לפני 8 שנים,...
ישבתי שעות בשביל לבנות משהו
ואם למישהו יצא לעבוד
עם אחת התוכנות התקועות האלה
הוא בטוח מעריך את התוכנות שיש היום
גם אם מישהו ילמד אותך
הוא יכול לתת לך בסיס
אתה בכל מקרה תצטרך לשבת על התחת שעות
הרבה שעות..
אם תרצה להפיק מוסיקה ברמה
בכל מקרה,
זה לא פרוייקט חיים שלי
להעביר תידע שלי כאן בפורום
ברור שיש לי מניעים.. כמו לכולם
הכוונה שלי פחות או יותר טובה
וכמו שאמרת אתה חכם טילים
תעשה מה שטוב לך |
|
|
| DjChook |
מוש מה זאת אומרת ויתרת על פסנתר
אגב, אני לא יודע למה אתם שואפים
אבל אם מנגנים בהתחלה על הגיטרה, אז בתכלס נתקעים מהר מאד בלנגן שירי ארץ ישראל לחבר'ה בקומזיצים
אני רציני, אתה רוב הזמן רק מקלף עור מת מהאצבעות ומחפש את האקורדים, אין בזה הרבה שמיעה מוזיקלית ואין בזה הרבה טכניקה בהתחלה
אני טוען שבנאדם שרוצה מוזיקה, צריך לדעת תווים... צריך לדעת להביע את המוזיקה שלו בכתב ולשמוע אותה, אני לא מדבר ברמה של סימפוניות אני מדבר ברמה של כלי, וזה לא כזה קשה...
מוש, למה ויתרת על פסנתר ~) |
|
|
| YoraY |
:הציוד שלי
עכבר+גלגלת
מקלדת
ניסיון
דימיון
אמונה
וכח רצון |
|
|
| m0sh |
כי יותר מושך אותי לנגן בגיטרה למרות שיש לי פסנתר כנף בבית
ומה זה לדעת תווים?
לומדים עם הזמן
לאט לאט
אני יקנה מתישהו או יקח מחבר |
|
|
|
|