return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 
הפקה ויצירה (pg. 3)
View this Thread in Original format
coby
קראתי עלזה מאמר פעם יש לזה איזה שם רפואי אני מקווה שאני ימצא אותו
אמרו שיש כאלה שמשייכים צבעים לסאונדים שונים ויש כאלה לתווים

אצלי ההבדל הוא בסאונדים בעיקר

למשל חליל בתווים הגבוהים שלו זה צהוב

גיטרה בס זה כחול כהה מאוד מתקרב לשחור
bekol ram
יש הרבה סוגים של תפיסות אנרגיה
אם לכל אלמנט יש את התכונות האנרגטיות שלו
ולכל צבע, צליל, טעם, ריח והשאר ידוע
יש את התדר האנרגטי שלו
כאן נכנס לתמונה הדמיון שלנו
ואיך שאנחנו תופסים את העולם
יש דברים שמוסכמים על כולם
ויש דברים יותר אישיים

דברים שמושגים ע"י שבירת ההסכמה הרגילה
"ואיבוד השליטה".
כאן כבר מיותר להשוות דברים
לעינייך בלבד

אני לא אומר שחליל בתווים גבוהים הוא לא צהוב
אני פשוט יצטרך לראות את זה בעיניים שלי

ואחי זאת מתנה
תפתח אותה
bekol ram
בקיצור, יצירה היא כל דבר בעולם
אפשר לפתח את הדמיון בליסוף

אני לוקח את כל העניין לתפיסה של אנרגיה
זה לא אומר שאני רואה את העולם יותר טוב
זה אומר שאני עושה את הכי טוב בשביל לקלוט
הכל בצורה אובייקטיבית..

בכל מקרה, כל אחד והכיוון שלו
כל עוד הוא לא דורך על אנשים
בדרך שלו, ..

ולעניין..
אני מוכן לתרום בכיף מהזמן שלי
בשביל לעזור, עד כמה שאני יכול
בכלים להתחלת יצירת מוסיקה

אם מישהו מתעניין,

:D זה המקום
coby
אתה מנגן על משהו ?

איך קוראים לך דרך אגב..
bekol ram
אהלן קובי
אני בועז

הכלי המועדף עליי כרגע זה גיטרה
והכלי שאני שולט בו זה קלידים
פחות או יותר, למדתי נגינה שהייתי צעיר

תכלס
הכלי לא משנה כל כך
מוסיקה זו שפה
והכלי הוא אמצעי תקשורת

בכל מקרה כרגע אין לי פסנתר או משהו כזה בבית
וחבל
עד שאני יתמקצע על גיטרה
הקלידים בנתיים עושים תעבודה

מה איתך, מה הכלי שלך ?
ואיפה אתה, מבחינת הפקת מוסיקה ?
coby
הכלי שלי זה פסנתר . אני מת על מוסיקה קלאסית


מבחינת מוסיקה אני בשלב של להשתגע עם דברים חדשים ולנסות להיות כמה שיותר מקורי..
שחררתי כמה דברים בעבר אבל זה היה סתם מוסיקה בשעה, לא משהו רציני..

אני עכשיו מנסה לסיים אלבום ולנסות להחתים אותו , לוקח לי מלא זמן אבל


מה עם הורמוניה עד איזה רמה למדת ?
טוב אם אתה לומד גיטרה אז בטח כבר כיסית את האקורדים והסולמות

תמיד עניין אותי לדעת מה מלמדים במסגרת תואר במוסיקה באוניברסיטה
Koby
הדבר הראשון שיש לדעת על הפקה ויצירה זה הכלים שבעזרתם נוכל ליצור את המוסיקה שאנחנו רוצים..
זה לא משנה אם זה הארדוור או סופטוור..היום אפשר ליצור ברמה הכי גבוה בשניהם..חשוב להכיר את הכלים הקיימים בשוק..לבחור מה שנראה הכי מתאים וללמוד את אותו הכלי לעומק..חשוב גם שהכלי שבחרתם יספק אתכם אחרת יהיה חוסר מוטיבציה ביצירה..ואין שום בעיה בהעתקה לצורך למידה כי זה השלב הראשוני שבו משחקים ומנסים ליצור ביטים בס ליין מנגינות וכו' ולא טראק מהתחלה עד הסוף..
בכל מקרה מעניין אותי עם איזה כלים את עובדים?
bekol ram
אני לומד כמעט שנה
העיסוק העיקרי שלי כרגע
יותר במושגים של קצב
ואפקטים שונים

מבחינת הרמוניה יש לי עוד הרבה מה ללמוד
וגם גיטרה אני די בהתחלה :confused:

מבחינת שמיעה מוסיקלית ותחושת הרמוניה
אין לי בעיה

מה כיוון ההפקות שלך, סגנון.. קהל יעד וכאלה ?

..הכיוון שלי כרגע.. מבחינת הפקה
מוסיקה עם מלודיות יפות, מקצבים מדליקים ודרייב קטלני
יותר בכיוון פרוגרסיב על 120 - 130
בקשר לאפליפטינג שיש לי אהבה גדולה לסגנון
אני בטוח יפיק משהו בעתיד

רעיונות יש לי בלי סוף
חסר לי ידע בהרמוניה, סינטזה וסאונד
שזה בעצם כמעט הכל :)

עדיין לא שיחררתי שום דבר..
אני מתכוון לנסות להעלות לפורום
איזה קטע או שניים בקרוב
bekol ram
quote:
Originally posted by Koby
הדבר הראשון שיש לדעת על הפקה ויצירה זה הכלים שבעזרתם נוכל ליצור את המוסיקה שאנחנו רוצים..
זה לא משנה אם זה הארדוור או סופטוור..היום אפשר ליצור ברמה הכי גבוה בשניהם..חשוב להכיר את הכלים הקיימים בשוק..לבחור מה שנראה הכי מתאים וללמוד את אותו הכלי לעומק..חשוב גם שהכלי שבחרתם יספק אתכם אחרת יהיה חוסר מוטיבציה ביצירה..ואין שום בעיה בהעתקה לצורך למידה כי זה השלב הראשוני שבו משחקים ומנסים ליצור ביטים בס ליין מנגינות וכו' ולא טראק מהתחלה עד הסוף..
בכל מקרה מעניין אותי עם איזה כלים את עובדים?


מסכים איתך

עדיין קשה להשוות הארדוור לסופטוור
מבחינת ההרגשה של כלי בידיים
והחיבור איתו...
תרגישו חופשי להבין אותי לא נכון

הכלי שלי נכון להיום זה מקלדת שליטה
וציוד תיקלוט ..
כלי חשוב שלא יצא לדבר עליו עד עכשיו
עוזר לפתח את הדמיון..
omergunr
מה הכוונה הרמוניה?
:rolleyes:

Koby
quote:
Originally posted by bekol ram
מסכים איתך

עדיין קשה להשוות הארדוור לסופטוור
מבחינת ההרגשה של כלי בידיים
והחיבור איתו...
תרגישו חופשי להבין אותי לא נכון

הכלי שלי נכון להיום זה מקלדת שליטה
וציוד תיקלוט ..
כלי חשוב שלא יצא לדבר עליו עד עכשיו
עוזר לפתח את הדמיון..

קשה להשוות את הנוחיות וחווית היצירה..ובסופטוור זה יותר עבודה מהנאה..אבל אין שום הבדל באיכות היצירה..הסאונד לא יהיה פחות טוב רק בגלל שקשה יותר ליצור אותו..זה רק מחייב יותר עבודה..
ואיזה ציוד תקלוט??
תנו פרטים על הציוד שלכם..מעניין אותי לדעת אם מה עובד כל אחד..
epsilon1
quote:
Originally posted by omergunr
מה הכוונה הרמוניה?
:rolleyes:


התאמה
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 
Privacy Statement