return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 
הפקה ויצירה (pg. 6)
View this Thread in Original format
bekol ram
עומר

אם יש לך שמיעה מוסיקלית זה כבר טוב
וגם תרצון לעשות עם זה משהו, מעולה


ועכשיו לקטע הרציני
השגת תוכנה כבר ?
omergunr
Cubase sx 3 full Application

וכבר מעל חצי שנה פרוטי לופס..
אבל אני חייב שמישהו ילמד אותי את הבסיס..

:(
bekol ram
סבבה לגמרי.

מה אתה יודע לעשות ?
coby
quote:
Originally posted by DjChook
עזובתך, אני אמשיך עם פור אליז


אתה לא רציני אתה



עומר תנסה לקרוא את המניואל.. יש גם כל מיני אתרים שמסבירים הכל עם סרטונים ובצורה הכי פשוטה

ואם אתה נתקל במשהו תשאל כאן
omergunr
יאללה נזרום.. מחר אני יחבר שוב את האורגנית.. יתאמן עליה קצת וניראה מה יהיה.. מקווה לא להתעבצן אחרי כמה דקות...

ואני לא יודע כלום באף תוכנה.. פרוטי יודע לחרבש כמה דברים קיוביס אחרי כמה דקות אני מזיין מכות את המחשב
:\\\\\\\

עריכה: תודה על העזרה שלכם :>
DvJ
quote:
Originally posted by omergunr
Cubase sx 3 full Application

וכבר מעל חצי שנה פרוטי לופס..
אבל אני חייב שמישהו ילמד אותי את הבסיס..

:(



יש ספר לזה אחי בעברית עולה בערך 200 ככה
שאם יש לך קצת כסף תוכל לבזבז עלזה.....
bekol ram
אני מודה לך מקרב לב שאתה זורם
מה הייתי עושה בלעדייך ??

ועכשיו נמשיך לזרום בתקווה
שתלמד בדרך להעריך משהו

נגיד
פתחת תקיובייס
פתחת פרוייקט חדש
כאן יש חלוקה ל2
ערוצי האודיו וערוצי מידי
אני מאמין שאתה יודע תהבדל

בשביל ערוצי האודיו אתה צריך סמפלים
שהורדת או הקלטת ונמצאים על ההארדיסק
אתה עושה אימפורט האודיו פייל
ומוסיף סמפלים כמה שבא לך...

החלק שתופס את רוב המסך זה ציר הזמן של הפרוייקט
כשמצד שמאל נמצאים הערוצים שאתה מוסיף
ציר הזמן נמצא מצד ימין
אתה צריך לסמן לופ של 2 תיבות על ציר הזמן
תלחץ על הריבוע המקווקו שנקרא ריינ'ג סלקטשן
על הסרגל כלים עם המספרים והשאר
ותסמן מאחד עד שלוש.
אתה אמור לראות סימון בצבע כחול

אחרי שעשית את זה
(תעשה פוקוס (מצד ימין למטה יש ציר עם פלוס ומינוס
תגדיל את השטח הכחול שבחרת בריינ'ג סלקטשן
ותתחיל להעלות סמפלים של קיק, קלאפ ומה שבא לך

תתחיל לסדר אותם בסדר שהוא די ברור
אין מה להסביר אותו יותר מדי
ובזמן שאתה בונה את הלופ שהוא המאסטר לופ של הפרוייקט שלך
ממנו אתה בסופו של דבר פותח את כל הטראק
אתה עושה פליי כשהכפתור של הסייקל
אחד מצד שמאל של הסטופ על הטרנספורט פנל
לחוץ, בשביל שהקטע הכחול ינוגן בלופ
ומשנה את המיקום של הסמפלים איך שבא לך

אחרי שעשית את זה
והצלחת ליצור משהו
נמשיך הלאה...
bekol ram
quote:
Originally posted by DvJ
יש ספר לזה אחי בעברית עולה בערך 200 ככה
שאם יש לך קצת כסף תוכל לבזבז עלזה.....


ספר טוב
קניתי אותו דרך האינטרנט לפני שנה
ותכלס הסתכלתי בו פעם או פעמיים מאז

הספר של דני קוריטו מנהל בית ספר רקורד
DjChook
קובי, תנסה לנגן פעם בשכיבה ותגיד לי איך זה

אסור לי לשבת זקוף
coby
חחחחחחחחח

לא , התכוונתי שתשמע אתזה לא שתנגן אתזה

Sm0keMachine
אז תגידו שווה בעצם לשלם 200 ש"ח ולקנות את הספר הדרכה הזה ???
coby
לדעתי לא שווה..

אם כבר לבזבז כסף אז לקנות תוכנה מקורית
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 
Privacy Statement