return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 
הפקה ויצירה
View this Thread in Original format
bekol ram
..קיפצץ לי רעיון למוח

טרד לכל מי שמתעניין ביצירה והפקה של מוסיקה
אני נכנסתי לעניין חזק בשנה האחרונה
קניתי ציוד תקלוט ומוניטורים חביבים להפקה
+ מקלדת שליטה די פשוטה
וקופסת אפקטים שלא שווה שקל

בכל מקרה יש לי ידע בנושא ואני אשמח לדעת עוד
הקיצר כל מי שמתעניין ורוצה לדעת
זה המקום
:D
YoraY
אחי אתה בבית של הרבה יוצרים מכובדים....



איזו מקלדת קנית? -

בא לי משהו פשוט וזול...
bekol ram
M-audio Radium 49, קניתי
די פשוטה, יש כמה נובים אבל לא יותר מדי שימושיים
בכל מקרה, יש ויש..
אם אתה נגן פסנתר, ויש פרמטרים בנגינה שחשובים לך
תבדוק על מקלדות יותר מתקדמות
מקלדות פשוטות כמו זאת הם די צעצוע
coby
השראה זה דבר חרא

אף פעם לא מגיעה כשאתה רוצה
YoraY
quote:
Originally posted by coby
השראה זה דבר חרא

אף פעם לא מגיעה כשאתה רוצה






חחחחחח
רשמתי את זה...




אצלי השראה מתקבלת בלי שאני אשים לב מטראקים ואומנים שאני שומע.. כאילו באופן טבעי אני מקבל תהשראה מהם... ככה זה אצל כולם לא
?
omergunr
וואלה אני מת להתחיל ללמוד ליצור.. אני רוצה לקחת איזה קרוס או משהו..

אבל זה לא נירא יהיה בעתיד הקרוב =\
coby
quote:
Originally posted by YoraY

אצלי השראה מתקבלת בלי שאני אשים לב מטראקים ואומנים שאני שומע.. כאילו באופן טבעי אני מקבל תהשראה מהם... ככה זה אצל כולם לא
?


כן אבל אתה חייב להיזהר ממשהו...

בדרך כלל ההשראה שמקבלים מקטעים שאתה שומע זה השראה של " אני רוצה לעשות משהו כמו שהם עשו "

ואז זה מוביל להעתקת רעיונות.. בלי לשים לב אפילו

בגלל זה עדיף לדעתי לקבל השראה מסגנונות אחרים ולא מאותו סגנון שאתה יוצר, זה גם עוזר לרעיונות מקוריים

אני אישית גם מקבל השראה מציורים וצבעים וכאלה
YuVaL
quote:
Originally posted by coby
כן אבל אתה חייב להיזהר ממשהו...

בדרך כלל ההשראה שמקבלים מקטעים שאתה שומע זה השראה של " אני רוצה לעשות משהו כמו שהם עשו "

ואז זה מוביל להעתקת רעיונות.. בלי לשים לב אפילו

בגלל זה עדיף לדעתי לקבל השראה מסגנונות אחרים ולא מאותו סגנון שאתה יוצר, זה גם עוזר לרעיונות מקוריים

אני אישית גם מקבל השראה מציורים וצבעים וכאלה


אחי.. אמרתי לך שאתה מוזר כבר נכון :P
מקבל לי השראות מצבעים.. WTF?!?!?
אחי אני יביא לך גמל ישים לך אותו בממד נראה לי אתה תכין טראק פצצות :D
m0sh
quote:
Originally posted by coby
כן אבל אתה חייב להיזהר ממשהו...

בדרך כלל ההשראה שמקבלים מקטעים שאתה שומע זה השראה של " אני רוצה לעשות משהו כמו שהם עשו "

ואז זה מוביל להעתקת רעיונות.. בלי לשים לב אפילו

בגלל זה עדיף לדעתי לקבל השראה מסגנונות אחרים ולא מאותו סגנון שאתה יוצר, זה גם עוזר לרעיונות מקוריים

אני אישית גם מקבל השראה מציורים וצבעים וכאלה


אז כנראה קשה לך להפריד בין סגנון דומה לאותו שיר בדיוק :P
YuVaL
quote:
Originally posted by m0sh
אז כנראה קשה לך להפריד בין סגנון דומה לאותו שיר בדיוק :P


אחי
לך קשה להפריד בין בולבול לכוס...
אבל אתה רואה אותנו אומרים לך משו??..


:rolleyes: :rolleyes: :D :D

m0sh
יובל נראה לי משהו שיבש אותך היום

וקוראים לה מארי
;)
YoraY
quote:
Originally posted by coby
כן אבל אתה חייב להיזהר ממשהו...

בדרך כלל ההשראה שמקבלים מקטעים שאתה שומע זה השראה של " אני רוצה לעשות משהו כמו שהם עשו "

ואז זה מוביל להעתקת רעיונות.. בלי לשים לב אפילו

בגלל זה עדיף לדעתי לקבל השראה מסגנונות אחרים ולא מאותו סגנון שאתה יוצר, זה גם עוזר לרעיונות מקוריים

אני אישית גם מקבל השראה מציורים וצבעים וכאלה





?!@$מסכים איתך כל מיללללל.............. ציורים


קצת מוזר אבל אפשר להבין



צודק בקשר להעתקות.. לדעתי צריך להעזר בהשראה ע"י העתקה.. כי זו השראה... אז מתחילים בהעתקה עם גוון אישי - אחרי שמתמקצעים, אפשר להשתולל
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 
Privacy Statement