|
הפקה ויצירה (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| bekol ram |
יש למישהו מושג איך
להחתים קטע שסיימתי בחברת תקליטים?
לא עשיתי עדיין מאסטרינג.. והמיקס עוד לא סופי |
|
|
| DvJ |
| quote: | Originally posted by bekol ram
יש למישהו מושג איך
להחתים קטע שסיימתי בחברת תקליטים?
לא עשיתי עדיין מאסטרינג.. והמיקס עוד לא סופי |
שלח אתזה לדיג'יים או ליבליים
של אותו סגנון של הקטע....;) |
|
|
| bekol ram |
זה רעיון טוב, חשבתי על זה
אבל חייב להעביר אותו מיקס סופי עם מישהו שיש לו אוזן טובה
+ מאסטרניג
אני מאמין שאם לייבל יחתים תקטע
הם יעזרו בקטע הזה..
אבל תכלס אין לי שמץ של מושג.
אני ינסה לבדוק מחר מה אני יכול לעשות עם זה,
תודה בכל מקרה :) |
|
|
| bekol ram |
רצות באינטרנט 5 תחרויות רימיקסים בימים אלה
שיטת קידום מכירות חדשה..
סאמפלים לא רעים בכלל
והזדמנות לא רעה ליוצרים חדשים.
בין התחרויות יש את
conjure one
רק לתושבי ארה"ב וקנדה
באסססה..
http://www.acidplanet.com/contests/conjureone
V-SAG "KITTIE IN AN EMPTY HOUSE" REMIX CONTEST
WWW.FIBERLINEAUDIO.COM
צריך להרשם לאתר בשביל להשתתף
יש עוד כמה
אם מישהו מעוניין אני יפרסם ;)
סופ"ש רגוע :happy2: |
|
|
| bekol ram |
מדליק,
סקאזי הולך אינטרנשיונל..
אוהב תווקאל הזה.
אתה משתתף ? |
|
|
| YoraY |
| quote: | Originally posted by Pillow One
חס וחלילה
:p |
מאור בעודי משוטט לי ברחבי הדיסי קלטתי איזה ניק משהו אם אני לא טועה "שירןבלהבלה" בחורה מאשקלון בת איזה 17-18 לאדע.. אני מדבר איתה מדבררררר מדבררררר... מסתבר כולה ח-ו-ל-ה קלאב טראנס (היא מכירה את איירבייס למען השם!) בקיצקץ השיחה מתגלגלת לה.. פתאום היא הזכירה תשם שלך וזה.... אני כולי לא הבנתי במי מדובר ..... עושה לי שאתה עובד עם הלייבל\טייסטו (לא הבנתי את זה בדיוק)ד
ובקיצור עכשיו אני קולט אותך פה.....
WTF..
:)
השם הזה קפץ לי ישר לראש.... אז אם אפשר לקבל קצת תשובות בקשר למה שכתבתי :P |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by YoraY
מאור בעודי משוטט לי ברחבי הדיסי קלטתי איזה ניק משהו אם אני לא טועה "שירןבלהבלה" בחורה מאשקלון בת איזה 17-18 לאדע.. אני מדבר איתה מדבררררר מדבררררר... מסתבר כולה ח-ו-ל-ה קלאב טראנס (היא מכירה את איירבייס למען השם!) בקיצקץ השיחה מתגלגלת לה.. פתאום היא הזכירה תשם שלך וזה.... אני כולי לא הבנתי במי מדובר ..... עושה לי שאתה עובד עם הלייבל\טייסטו (לא הבנתי את זה בדיוק)ד
ובקיצור עכשיו אני קולט אותך פה.....
WTF..
:)
השם הזה קפץ לי ישר לראש.... אז אם אפשר לקבל קצת תשובות בקשר למה שכתבתי :P |
מאור הוא הכפיל של טיאסטו כשצריך לעשות דברים מסוכנים באולפן/עמדת הדי גיי
בדיוק כמו בהוליווד שיש כפילים כך גם בעולם המוזיקה האלקטרונית
:D |
|
|
|
|