|
הפקה ויצירה (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| DjChook |
יא בנזונה, כנף ?
אצלי יש פסנתר רגיל בן איזה 40, לא מכוון בשיט
אמא אמרה שאם אני אמשיך לנגן חצי שנה היא תביא מישהו שיכוון אותו
כרגע ברור שאף אחד מכם לא ישים לב שהוא לא מכוון
אבל מי שמנגן עליו שם לב שהוא מזייף
יש לי חבר ששומע רבעי טון.. זה מה זה מצחיק :)
(שמיעה אבסולוטית מה שנקרא)
בכל מקרה מוש, שתדע לך שאנשים שמנגנים על גיטרה עוברים גם 5 שנים לפני שהם סוף סוף יושבים ולומדים תווים
רובם משחקים ב
GUITAR PRO ;) |
|
|
| DjChook |
כרגע ברור שקלאסי,
אני עוד לא מתיימר לכתוב דברים או לעבור לסגנונות שדורשים ממני יותר אלתור.
הנגינה שלי כרגע היא בגדר העברת זמן, למרות שזה היה ממש נחמד לנגן לחברה שלי את I don't want to miss a thing לחצי שנה שלנו...
בגדול, כרגע על הפסנתר אני מתעניין בקלאסי, יש יצירות מדהימות שאני חולם לנגן, אבל כרגע אני מתעסק בטכניקה.
לפני הניתוח וכל תקופת השהות שלי בבית, נגיד שלושה חודשים היה לי מורה פרטית פעם בשבוע לפסנתר שבאה אלי הביתה ... אני אמשיך עם זה עוד איזה שבוע שאני ארגיש יותר טוב.
בגדול נראה לי שהפעם אני אחזיק מעמד ... לא כמו ביסודי שניגנתי בשביל אמא ולא ממש אהבתי את זה.
אגב ביסודי ניגנתי בכלל שנתיים על אורגן בקבוצות האלה של YAMAHA ורק שנה אחת פרטי על פסנתר, ואז פרשתי.
עכשיו מי יודע מה יקרה. |
|
|
| m0sh |
חן גם לי יש חבר שכבר רואה כל שיר בתבנית
הוא יודע בדיוק איך זה בנוי ואיך הם הכניסו את זה
כמו שגאון מתמטיקה רואה את המספרים...חחחח
הוא יותר מידי טכני כבר... |
|
|
| DjChook |
אבל זה ממש ככה... המורה שלי היא רוסיה, אז אתה יודע איך זה אצלם.. הכל צריך להיות שיטתי
אז היא מפרקת לי את היצירות לסולמות והיפוכים שלהם, ומשלימים
וזה ממש נראה כאילו נוסחא מתמטית
עכשיו אני אוהב את זה :) |
|
|
| coby |
יש אנשים שיכולים לראות דף תוים ולשמוע אותו בראש
...זה ממש מטורף
חן תלמד שופן הוא תותח בצורות מטורפות.. |
|
|
| DjChook |
| הורדתי קצת שטראוס בשביל החברה |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by DjChook
הורדתי קצת שטראוס בשביל החברה |
גם כאן אני יכול להגיד שיש לי אוסף תקליטים בכל לא קטן ואפילו די גדול בבית... (תאמת יש גם צוואה שקובעת שצריך לתרום אותם לאיזה מוסד מוזיקלי ככה שזה כבר די נזיל...)
בכל אופן דיון מעניין וקצת מעייף למי שקורא את כולו ברצף
אני יגיב על הדברים הרלוונטים לי...
א. אני דביל חסר תקנה בדיוק כמוך חן ויתרתי על לימודי נגינה כשהייתי ילד
למדתי 5 שנים עם מורה תאמת לא משהו אמנם אבל עדיין ידעתי לנגן ברמה בינונית שזה עכשיו שאיחפה גדולה שלי
אני מאמין שגם אני בקרוב יחזור לזה כי יש לי שאיפות לעשות משהו עם עצמי בתחום
לגבי ציוד אז למי שלא יודע...
1 X cdj 100s
1 X pdx 2000 (turntable)
1 X pcv 275 (mixer)
1 X rpdj 1200 (headphones) |
|
|
| DjChook |
תכלס
יש איזה שלב בהתפתחות הנוער שלנגן בפסנתר נחשב חנון
ואז אתה מגיע לגיל 20 ומבין שפה תמונה האומנות ;)
ולא בגיטרות חח |
|
|
| omergunr |
:o
שנה וחצי ניגנתי על אורגנית אני יודע את התווים וכמה אקורים..זה אומר שאני קצת יודע ומבין.. ויש לי שמעיה מוזקלית לפי איבחון של המורה שלי וגם לאבא שלי יש שמיעה מוזקאלית (הוא העביר לי את זה :D )
אני רק צריך ללמוד בסיס של תוכנה..
את השאר אני מאמין שאני יהיה מסוגל לעשות לבד... |
|
|
| coby |
Beethoven Piano Sonata No. 23 in F minor, Op. 57 (Appassionata)
אחד הקטעים שאני הכי אוהב.. במיוחד החלק השלישי.. וגם מנגן למרות שכבר שחכתי אותו, קטע קשה לנגניה בצורה מקצועית
אפשר למצוא מידי של הקטע אולי גם אם פי שלוש בגוגל , למי שמתחבר לקלאסית |
|
|
| DjChook |
| עזובתך, אני אמשיך עם פור אליז |
|
|
|
|