return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 
הפקה ויצירה (pg. 5)
View this Thread in Original format
DjChook
יא בנזונה, כנף ?
אצלי יש פסנתר רגיל בן איזה 40, לא מכוון בשיט
אמא אמרה שאם אני אמשיך לנגן חצי שנה היא תביא מישהו שיכוון אותו
כרגע ברור שאף אחד מכם לא ישים לב שהוא לא מכוון
אבל מי שמנגן עליו שם לב שהוא מזייף

יש לי חבר ששומע רבעי טון.. זה מה זה מצחיק :)
(שמיעה אבסולוטית מה שנקרא)

בכל מקרה מוש, שתדע לך שאנשים שמנגנים על גיטרה עוברים גם 5 שנים לפני שהם סוף סוף יושבים ולומדים תווים

רובם משחקים ב
GUITAR PRO ;)
coby
מה אתה מנגן חן ?
DjChook
כרגע ברור שקלאסי,

אני עוד לא מתיימר לכתוב דברים או לעבור לסגנונות שדורשים ממני יותר אלתור.

הנגינה שלי כרגע היא בגדר העברת זמן, למרות שזה היה ממש נחמד לנגן לחברה שלי את I don't want to miss a thing לחצי שנה שלנו...

בגדול, כרגע על הפסנתר אני מתעניין בקלאסי, יש יצירות מדהימות שאני חולם לנגן, אבל כרגע אני מתעסק בטכניקה.

לפני הניתוח וכל תקופת השהות שלי בבית, נגיד שלושה חודשים היה לי מורה פרטית פעם בשבוע לפסנתר שבאה אלי הביתה ... אני אמשיך עם זה עוד איזה שבוע שאני ארגיש יותר טוב.

בגדול נראה לי שהפעם אני אחזיק מעמד ... לא כמו ביסודי שניגנתי בשביל אמא ולא ממש אהבתי את זה.

אגב ביסודי ניגנתי בכלל שנתיים על אורגן בקבוצות האלה של YAMAHA ורק שנה אחת פרטי על פסנתר, ואז פרשתי.

עכשיו מי יודע מה יקרה.
m0sh
חן גם לי יש חבר שכבר רואה כל שיר בתבנית
הוא יודע בדיוק איך זה בנוי ואיך הם הכניסו את זה

כמו שגאון מתמטיקה רואה את המספרים...חחחח

הוא יותר מידי טכני כבר...
DjChook
אבל זה ממש ככה... המורה שלי היא רוסיה, אז אתה יודע איך זה אצלם.. הכל צריך להיות שיטתי

אז היא מפרקת לי את היצירות לסולמות והיפוכים שלהם, ומשלימים
וזה ממש נראה כאילו נוסחא מתמטית

עכשיו אני אוהב את זה :)
coby
יש אנשים שיכולים לראות דף תוים ולשמוע אותו בראש

...זה ממש מטורף

חן תלמד שופן הוא תותח בצורות מטורפות..
DjChook
הורדתי קצת שטראוס בשביל החברה
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by DjChook
הורדתי קצת שטראוס בשביל החברה


גם כאן אני יכול להגיד שיש לי אוסף תקליטים בכל לא קטן ואפילו די גדול בבית... (תאמת יש גם צוואה שקובעת שצריך לתרום אותם לאיזה מוסד מוזיקלי ככה שזה כבר די נזיל...)

בכל אופן דיון מעניין וקצת מעייף למי שקורא את כולו ברצף

אני יגיב על הדברים הרלוונטים לי...

א. אני דביל חסר תקנה בדיוק כמוך חן ויתרתי על לימודי נגינה כשהייתי ילד
למדתי 5 שנים עם מורה תאמת לא משהו אמנם אבל עדיין ידעתי לנגן ברמה בינונית שזה עכשיו שאיחפה גדולה שלי
אני מאמין שגם אני בקרוב יחזור לזה כי יש לי שאיפות לעשות משהו עם עצמי בתחום

לגבי ציוד אז למי שלא יודע...
1 X cdj 100s
1 X pdx 2000 (turntable)
1 X pcv 275 (mixer)
1 X rpdj 1200 (headphones)
DjChook
תכלס
יש איזה שלב בהתפתחות הנוער שלנגן בפסנתר נחשב חנון

ואז אתה מגיע לגיל 20 ומבין שפה תמונה האומנות ;)

ולא בגיטרות חח
omergunr
:o
שנה וחצי ניגנתי על אורגנית אני יודע את התווים וכמה אקורים..זה אומר שאני קצת יודע ומבין.. ויש לי שמעיה מוזקלית לפי איבחון של המורה שלי וגם לאבא שלי יש שמיעה מוזקאלית (הוא העביר לי את זה :D )
אני רק צריך ללמוד בסיס של תוכנה..
את השאר אני מאמין שאני יהיה מסוגל לעשות לבד...

coby
Beethoven Piano Sonata No. 23 in F minor, Op. 57 (Appassionata)

אחד הקטעים שאני הכי אוהב.. במיוחד החלק השלישי.. וגם מנגן למרות שכבר שחכתי אותו, קטע קשה לנגניה בצורה מקצועית

אפשר למצוא מידי של הקטע אולי גם אם פי שלוש בגוגל , למי שמתחבר לקלאסית
DjChook
עזובתך, אני אמשיך עם פור אליז
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 
Privacy Statement