return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 
הפקה ויצירה (pg. 7)
View this Thread in Original format
DjChook
קובי אני אוריד
bekol ram
הקפצה צה צה

טוב, מאחר ולא גיליתם התעניינות בהפקה
נעניין אתכם בתחום התיקלוט והמיקס
שמתקשר גם להפקה, אחרי הכל מפיק טוב = דיג'יי טוב ולהפך

מעבר לרמה הבסיסית של הביט מא'ץ שנותן תחושה לקהל
שהסט הוא כמו טראק אחד ארוך, כמו סיפור
יש רמות שונות של מיקס בהתאם למודעות של התקליטן למוסיקה

נניח אתם רוצים להרכיב סט, הרמה הבסיסית תהיה
לבחור כמה טראקים נגיד 10, ואז למצוא איך הם נשמעים אחד עם השני
כמובן שמהירות אחידה או קרובה לפיץ ששולט בסט חשובה

מעבר לזה, יש אלמנט חשוב
שהרבה תקליטנים לא מודעים אליו
וזה מיקס הרמוני

כל טראק בנוי על מפתח מוסיקלי מסויים, והמלודיה שלו בהתאם למפתח
(שהוא הטוניקה (טוניקה זה התו הראשון שתשמעו בטראק וגם האחרון
מי שמנגן בטח כבר נכנס לראש,
מי שלא, יתקשה.. עד שהוא ירחיב את הידע בהרמוניה מוסיקלית
לכל מפתח יש סולם משלו, יש דרכים לעבור מסולם לסולם בצורה הרמונית

c-major הכוונה היא שאם מתנגן לי טראק במפתח
אני יבצע מיקס הרמוני כשאשלב אחריו
c-major את אותו המפתח
או
f-major רביעית מושלמת, (סאבדומיננטה) שבמקרה הזה זה
או
g-major חמישית מושלמת, (דומיננטה) שמקרה הזה זה
או
a-minor את המינור המקביל שזה




אני בטוח שזה נראה כמו ג'יבריש לרובכם
גם לי זה נראה ככה, כשראיתי את זה פעם ראשונה
פה
http://www.tranceaddict.com/forums/...12&pagenumber=1

מדובר בטרד ארוך אבל מובטח ידע חשוב לכל מי שמתקלט
ורוצה להגיע רחוק עם העניין

בעקבות הטרד הזה נפתח אתר שמרכז
מפתחות לכמות עצומה של טראקים
ומתחדש כל הזמן
משם גם נלקחה התמונה של השעון והמפתחות
http://harmonic-mixing.com

כל זאת ועוד בזכות נמסיס44
חבר בפורום טראנסאדיקט
שהביא את המיקס ההרמוני לתודעת הפורום
DjChook
ההודעה שלך הזכירה לי את השיעור פסנתר האחרון שהיה לי =]
bekol ram
טוב מאוד :)
אז יש לך מושג על מה מדובר
אתה מתקלט ?
DjChook
לא
אני מנגן
וגם זה בקושי
YoraY
מישו ראה את המקלדת למחשב + אורגנית למחשב מבית קריאייטיב?



400 שקל
ראיתי בקטלוג של מחסני חשמל
נראה לי צעצוע מה זה חאמוד!

בא לי מי זורם איתי........







קובי\איתי........זרמו נו......
זה איכותי.....;)
bekol ram
quote:
Originally posted by DjChook
לא
אני מנגן
וגם זה בקושי


זה בסדר
גם אני מתחיל

דמיין שכל טראק שאתה רוצה לנגן הוא תו
ושילוב של התווים ביחד יתן הרמוניה
הרעיון פשוט

אני מאמין שקרה לכל אחד פה,
אפילו שהאוזן שלנו בדרך כלל
יודעת להתאים את הטראק הנכון
שהכנסנו טראק לא קשור מבחינה מלודית
ופתאום כל הסט התחרבש
DjChook
אל תשתגע...
אני יודע מה זה סולמות כי מנגנים על הפסנתר לפי סולם
בסופו של דבר כל אקורד בגיטרה גם אתה יכול לבנות לו אקורד בפסנתר
ואז אתה יודע על איזה סולם הוא יושב

מי שמכין מלודיה, מנגן תווים, ובונה את זה על סולם מסוים,
ולכן אתה יכול להגיד ששני טראקים הוכנו על אותו סולם

זה נשמע לי מאד הגיוני, אני לא מבין למה פתאום נפל לך האסימון
bekol ram
quote:
Originally posted by DjChook
אל תשתגע...
אני יודע מה זה סולמות כי מנגנים על הפסנתר לפי סולם
בסופו של דבר כל אקורד בגיטרה גם אתה יכול לבנות לו אקורד בפסנתר
ואז אתה יודע על איזה סולם הוא יושב

מי שמכין מלודיה, מנגן תווים, ובונה את זה על סולם מסוים,
ולכן אתה יכול להגיד ששני טראקים הוכנו על אותו סולם

זה נשמע לי מאד הגיוני, אני לא מבין למה פתאום נפל לך האסימון



:crazy:
הפנייה לא הייתה אלייך באופן אישי
יש המון אנשים, כולל תקליטנים ברמה
שאין להם מושג בקשר לזה
bekol ram
תדדם..

ועכשיו חדש בפורום יצירה!!

לינק שפורסם בזמן האחרון בפורום יצירה של טראנסאדיקט
מאלה שנמצאים מחוץ לישראל..



http://www.berkleeshares.com

מאגר מטורף של קבצי
pdf
עם כל מה שרציתם ולא רציתם לדעת על יצירה
+ תיקלוט
כולל סרטים הדגמה

רק היום !!

Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by bekol ram
תדדם..

ועכשיו חדש בפורום יצירה!!

לינק שפורסם בזמן האחרון בפורום יצירה של טראנסאדיקט
מאלה שנמצאים מחוץ לישראל..



http://www.berkleeshares.com

מאגר מטורף של קבצי
pdf
עם כל מה שרציתם ולא רציתם לדעת על יצירה
+ תיקלוט
כולל סרטים הדגמה

רק היום !!


כל משמכיר אותי יודע שאני מטומטם גמור בכל מקשור למחשב...

אז לא לצחוק עלי
אבל...

מה זה קובץ
pdf :conf:
bekol ram
זה קובץ של אדובי אקרובט רידר
סוג של דפדפן לווינדוס
adobe acrobat reader

תעשה חיפשוש בגוגל ותמצא בקלות.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 
Privacy Statement