|
הפקה ויצירה (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| bekol ram |
הקפצה צה צה
טוב, מאחר ולא גיליתם התעניינות בהפקה
נעניין אתכם בתחום התיקלוט והמיקס
שמתקשר גם להפקה, אחרי הכל מפיק טוב = דיג'יי טוב ולהפך
מעבר לרמה הבסיסית של הביט מא'ץ שנותן תחושה לקהל
שהסט הוא כמו טראק אחד ארוך, כמו סיפור
יש רמות שונות של מיקס בהתאם למודעות של התקליטן למוסיקה
נניח אתם רוצים להרכיב סט, הרמה הבסיסית תהיה
לבחור כמה טראקים נגיד 10, ואז למצוא איך הם נשמעים אחד עם השני
כמובן שמהירות אחידה או קרובה לפיץ ששולט בסט חשובה
מעבר לזה, יש אלמנט חשוב
שהרבה תקליטנים לא מודעים אליו
וזה מיקס הרמוני
כל טראק בנוי על מפתח מוסיקלי מסויים, והמלודיה שלו בהתאם למפתח
(שהוא הטוניקה (טוניקה זה התו הראשון שתשמעו בטראק וגם האחרון
מי שמנגן בטח כבר נכנס לראש,
מי שלא, יתקשה.. עד שהוא ירחיב את הידע בהרמוניה מוסיקלית
לכל מפתח יש סולם משלו, יש דרכים לעבור מסולם לסולם בצורה הרמונית
c-major הכוונה היא שאם מתנגן לי טראק במפתח
אני יבצע מיקס הרמוני כשאשלב אחריו
c-major את אותו המפתח
או
f-major רביעית מושלמת, (סאבדומיננטה) שבמקרה הזה זה
או
g-major חמישית מושלמת, (דומיננטה) שמקרה הזה זה
או
a-minor את המינור המקביל שזה
אני בטוח שזה נראה כמו ג'יבריש לרובכם
גם לי זה נראה ככה, כשראיתי את זה פעם ראשונה
פה
http://www.tranceaddict.com/forums/...12&pagenumber=1
מדובר בטרד ארוך אבל מובטח ידע חשוב לכל מי שמתקלט
ורוצה להגיע רחוק עם העניין
בעקבות הטרד הזה נפתח אתר שמרכז
מפתחות לכמות עצומה של טראקים
ומתחדש כל הזמן
משם גם נלקחה התמונה של השעון והמפתחות
http://harmonic-mixing.com
כל זאת ועוד בזכות נמסיס44
חבר בפורום טראנסאדיקט
שהביא את המיקס ההרמוני לתודעת הפורום |
|
|
| DjChook |
| ההודעה שלך הזכירה לי את השיעור פסנתר האחרון שהיה לי =] |
|
|
| bekol ram |
טוב מאוד :)
אז יש לך מושג על מה מדובר
אתה מתקלט ? |
|
|
| DjChook |
לא
אני מנגן
וגם זה בקושי |
|
|
| YoraY |
מישו ראה את המקלדת למחשב + אורגנית למחשב מבית קריאייטיב?
400 שקל
ראיתי בקטלוג של מחסני חשמל
נראה לי צעצוע מה זה חאמוד!
בא לי מי זורם איתי........
קובי\איתי........זרמו נו......
זה איכותי.....;) |
|
|
| bekol ram |
| quote: | Originally posted by DjChook
לא
אני מנגן
וגם זה בקושי
|
זה בסדר
גם אני מתחיל
דמיין שכל טראק שאתה רוצה לנגן הוא תו
ושילוב של התווים ביחד יתן הרמוניה
הרעיון פשוט
אני מאמין שקרה לכל אחד פה,
אפילו שהאוזן שלנו בדרך כלל
יודעת להתאים את הטראק הנכון
שהכנסנו טראק לא קשור מבחינה מלודית
ופתאום כל הסט התחרבש |
|
|
| DjChook |
אל תשתגע...
אני יודע מה זה סולמות כי מנגנים על הפסנתר לפי סולם
בסופו של דבר כל אקורד בגיטרה גם אתה יכול לבנות לו אקורד בפסנתר
ואז אתה יודע על איזה סולם הוא יושב
מי שמכין מלודיה, מנגן תווים, ובונה את זה על סולם מסוים,
ולכן אתה יכול להגיד ששני טראקים הוכנו על אותו סולם
זה נשמע לי מאד הגיוני, אני לא מבין למה פתאום נפל לך האסימון |
|
|
| bekol ram |
| quote: | Originally posted by DjChook
אל תשתגע...
אני יודע מה זה סולמות כי מנגנים על הפסנתר לפי סולם
בסופו של דבר כל אקורד בגיטרה גם אתה יכול לבנות לו אקורד בפסנתר
ואז אתה יודע על איזה סולם הוא יושב
מי שמכין מלודיה, מנגן תווים, ובונה את זה על סולם מסוים,
ולכן אתה יכול להגיד ששני טראקים הוכנו על אותו סולם
זה נשמע לי מאד הגיוני, אני לא מבין למה פתאום נפל לך האסימון
|
:crazy:
הפנייה לא הייתה אלייך באופן אישי
יש המון אנשים, כולל תקליטנים ברמה
שאין להם מושג בקשר לזה |
|
|
| bekol ram |
תדדם..
ועכשיו חדש בפורום יצירה!!
לינק שפורסם בזמן האחרון בפורום יצירה של טראנסאדיקט
מאלה שנמצאים מחוץ לישראל..
http://www.berkleeshares.com
מאגר מטורף של קבצי
pdf
עם כל מה שרציתם ולא רציתם לדעת על יצירה
+ תיקלוט
כולל סרטים הדגמה
רק היום !! |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by bekol ram
תדדם..
ועכשיו חדש בפורום יצירה!!
לינק שפורסם בזמן האחרון בפורום יצירה של טראנסאדיקט
מאלה שנמצאים מחוץ לישראל..
http://www.berkleeshares.com
מאגר מטורף של קבצי
pdf
עם כל מה שרציתם ולא רציתם לדעת על יצירה
+ תיקלוט
כולל סרטים הדגמה
רק היום !! |
כל משמכיר אותי יודע שאני מטומטם גמור בכל מקשור למחשב...
אז לא לצחוק עלי
אבל...
מה זה קובץ
pdf :conf: |
|
|
| bekol ram |
זה קובץ של אדובי אקרובט רידר
סוג של דפדפן לווינדוס
adobe acrobat reader
תעשה חיפשוש בגוגל ותמצא בקלות. |
|
|
|
|