return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 
כל החיילים שפה..כדאי שתציצו
View this Thread in Original format
Shahar
סיפור שבטוח יעניין את כל החיילים פה אני בטוח שזה נוגע לכולם..

היום בערך ב 9:30 המפקד גף קורא לכולם לעלות למועדון לשיחה
זה דבר נדיר שקורה כזה דבר כי כשיש הדרכות ודברים כאלה הם מודיעים בתחילת היום..

אם הם קוראים לחיילים סתם ככה באמצע היום בלי תיכנון זה רק בגלל אירוע חריג..

אוקי עלינו למועדון והמפקד גף פותח תשיחה..
מסביר לנו על תופעה של הוצאת גימלים
שהוא יודע שיש אנשים שמוציאים גימלים בלי סיבה
אבל זה תקין ובסדר מצידו
כי מי שהצליח להוציא - הרוויח

אבל
ביום חמישי לפני 3 ימים מפקד היחידה קרא לו ולמש"ק גף (רנ"ג...לכל אלה שחושבים שהוא סמל) וסיפר להם שחייל זייף גימלים
עד פה לאף אחד לא היה כפת כי זה קורה פה ושם
מסתבר שהחייל מהגף שלנו
אם אתם זוכרים - אותו אשכנזי שכל פעם אמרתי שמתחמק מעבודה ואני שונא אנשים כאלה

כולם היו בהלם
כי ידענו על הגימלים ואף אחד לא חשב שהם לא תקינים

מסתבר שאפילו המפקד לא יודע כל כך איך הוא זייף
זה סיפור של קומבינה בחר"פ + רמאות
המש"ק גף שהוא עצמו קבניסט ובנאדם שיודע על כל הטריקים
הסתכל על הטופס גימלים וחשד
השעה של הגימלים הייתה 00:30
אבל הוא החליק את זה כי הוא אמר אולי החייל רצה שהגימלים יתפסו כבר ליום שאחר כך אז הוא עשה את זה אחרי 12..
אבל אחר כך הוא ראה שזה 4 גימלים..
ובקצין העיר לא נותנים יותר מ 3....
וזה הדליק לו נורה אדומה
(מעבר לזה החייל גם ביקש באותו שבוע לא לצאת לאיזה טיול כי הוא מארגן מסיבות בבצרה...והמפקד אמר שזה לא אפשרי)

בקיצור אחרי בדיקות
גילו ב 100% שהגימלים מזויפים
הוא נשפט היום והודה בכל
קיבל 12 יום מעצר..שזה עונש ממש קטן תכלס

וואלה זה בנאדם שכל שבוע היה בא למפקד עם סיפור שמישהו מהמשפחה שלו בבית חולים
והמפקד יצא מלך ואפילו לא התעמק..ישר אמר לו סע הבית..


אני בטוח שלכל חייל פה עבר\תעבור המחשבה לזייף גימלים כי יש דרכים כל כך קלות ופשוטות ונראות כאילו אף אחד לא ישים לב
אז תזהרו..
נכון שלא לכל אחד יש מפקד כמו שלי שגם הוא בעבר היה קבניסט פטוריסט חפשן..
אבל זה לא שווה את הסיכון
העונש שהוא קיבל זה עונש קל
הוא יכל בכיף להיכנס בפנים להרבה זמן

אפילו אני שהמפקד אוהב אותי אנלא יחשוב על זה כי זה מסוכן
קחו לצומת לב שלכם זה לא משהו ששווה לשחק איתו

כמו שהמפקד שלי אמר..ואני בטוח שכל מפקד מאמין בזה
אין כמו ללכת לדבר ולנסות לקבל הכל בדרך חוקית
ואם כבר גימלים
יש שיטות לקבל גימלים בצורה חוקית

תהנו =]
DjChook
תשמע אולי הוא אשכנזי אבל הוא טיפש.

אם יש חוק שאומר שאי אפשר לתת יותר מ 3 גימלים, מה הוא רושם 4?!
מי ישמע איזה גילוי היה פה למפקדים, הבנאדם עשה טעות

זה כמו שחבר שלי היה מדפיס בבית פטורים לנעליים והוא תמיד היה מדפיס 15 יום ולא 45, כי על 45 שוטרים צבאיים מדי פעם בודקים מול החרפ
אז הוא היה אשכנזי חכם =]

אגב, שני חיילים ממיכון בקום נכנסו לכלא לאחרונה
הסיפור של אחד מהם מעניין במיוחד
כי הוא שינה את כל המקצועות של חברים שלו בשביל שיתפסו את הקיצור שירות
(הבעיה היא שהאדיוט הזה שינה את זה גם למ"כ בבקום.. ומן הסתם לא היה כזה קשה לעלות על זה)

קיצר לא חסרים סיפורים. תכלס, אם אתם רוצים שנה גימלים... תקעו פקק בבולבול. WORKED FOR ME
Shahar
quote:
Originally posted by DjChook
תשמע אולי הוא אשכנזי אבל הוא טיפש.

אם יש חוק שאומר שאי אפשר לתת יותר מ 3 גימלים, מה הוא רושם 4?!
מי ישמע איזה גילוי היה פה למפקדים, הבנאדם עשה טעות

זה כמו שחבר שלי היה מדפיס בבית פטורים לנעליים והוא תמיד היה מדפיס 15 יום ולא 45, כי על 45 שוטרים צבאיים מדי פעם בודקים מול החרפ
אז הוא היה אשכנזי חכם =]

אגב, שני חיילים ממיכון בקום נכנסו לכלא לאחרונה
הסיפור של אחד מהם מעניין במיוחד
כי הוא שינה את כל המקצועות של חברים שלו בשביל שיתפסו את הקיצור שירות
(הבעיה היא שהאדיוט הזה שינה את זה גם למ"כ בבקום.. ומן הסתם לא היה כזה קשה לעלות על זה)

קיצר לא חסרים סיפורים. תכלס, אם אתם רוצים שנה גימלים... תקעו פקק בבולבול. WORKED FOR ME


אני לא יודע בדיוק איך הוא זייף
ראיתי אותו אחרי השיחה והוא ישב במשרד במחסן שלו ורק אמרתי לו שאני ידבר עם המשק עצירים בשבילו
הוא היה הכי מבואס בארץ
ראו עליו שהוא מתחרט

כנראה הוא לא ידע על זה שבקצין העיר לא מקבלים יותר מ 3
זה מה שקורה כשאתה יותר מדי חמדן
בכל מקרה
אם הוא מכיר רופא שנתן לו גימלים אז הרופא היה אמור להגיד לו שאי אפשר לתת 4
לא יודע עדיין איך הוא עשה את זה
בטח ידברו על זה בקרוב

שוטרים צבאים יכולים לבדוק ממש במקום את הפטור שך?!
אח שלי אמר לי להזהר מזיוף פטורים כי יש מק"טים
חבר שלי מלא פעמים צילם תפטור שלי ושינה
אבל זה מסוכן
אבל פטור זה לא כמו גימלים
זה עונש יותר קטן

ויש חוק אצלנו
שכשיש משטרה צבאית בשער נכנסים לבסיס רק בטרמפים
בימי ראשון שאני יודע שיהיו מבצעים מלבישים אני בא על אזרחי או בא עם רכב..

היום הבני זונות נשארו בשער עד אחר"צ
חבר שלי התקשר אלי ב 3 אמר לי שבדקו אותו
הייתי בהלם

לא הבנתי את הסיפור עם המ"כ

והקטע בטרד הזה
זה להבהיר שכל ה"סיפורים" האלה זה לא רק סיפורים
וזה לא שאתה שומע מחבר של מחבר של חבר ואתה לא יודע כמה זה נכון
גם אצלנו ביחידה סיפרו שאחד מסירקין זייף חצי שנה גימלים
והוא בא ביום של השיחרור להחתים תמפקד יחידה
והוא אמר לו תעלה על א' אתה נשפט
וקיבל 42
זה סיפור שהמפקד שלי באמת אישר אותו
אבל שוב
כשאתה שומע סיפור של מישו שמכיר מישו
זה לא כמו שאתה רואה את זה על חבר שלך

אני בטוח שאף אחד בגף לא יעשה את זה בקרוב
ותכלס אצלנו האנשים מספיק חכמים כדי לדעת להוציא גימלים בצורה חוקית
Glenn-Holmes
זה מזכיר לי ששבועיים לפני שיצאתי לחפשש היה תרגיל גדול של היחידה שלנו בדרום והיינו צריכים לישון בחוץ והכל עכשיו היה את הכיף בזה שזה להיות עם הח'ברה והכל אבל אני זוכר שכרגיל המערכת הצליחה להטיש אותי באטימות שלה גם שם ופתאום אחרי כמה ימים כשאתה מגלה שאין לך פינה לברוח בה מהגועל כי אתה תקוע בחולות של המדבר אתה מתחיל להרגיש מיואש
למזלי היתה לי מפקדת בחצי שנה האחרונה שממש היתה אחלה - היא היתה סג"מ והיה רושם לכל אורך החצי שנה האחרונה שלי שהיא נתנה כבוד כי הייתי ותיק שם והכל - משהיא אמרה לי זה שאם אני רוצה לעוף משם אין לה בעיה עם זה

בקיצור הנסיבות סידרו לי יציאה מוקדמת ביום רביעי ע"י המשקית ת"ש כי אמא שלי נקעה תרגל בעבודה
יצאתי משם ברביעי בערב
נשארתי עד שבת בבית
ביום שבת עשיתי את אחד הדברים הכי מטופשים
התחלתי לדפוק תיד שלי בקיר כמו איזה צעיר...תאמת? היה מצחיק - אבל עדיין...לא יכולתי לחזור לשטח
הייתי בבאסה מטורפת מזה אפילו שזה שבוע אחרון
הגעתי לחרפ בשבת בלילה נתנו לי הפניה למיון
הלכתי רק בראשון בבוקר לא קבלתי כלום אבל הטופס של אסף הרופא כידוע כאשר לא מקבלים ג נשאר ריק בסעיף של גימלים

שחר צודק לגבי החמדנות
יכולתי לכתוב 3 וגם לא היו בודקים אבל הלכתי על שתיים
ביום שלישי כשהייתי צריך ללחזור כבר אמרו לי לחזור ליחידה ולא לשטח :D
ביחידה היו באותו זמן רק עובדי רסר ובנות :D
וזהו כמה ימים אחרי זה בחמישי בערב חזרה היחידה לבסיס
קצת עבודה ויציאה לחפשש בחמישי בלילה
DjChook
יצאת מלך קיצר =]

וממתי יש סג"מים נורמלים ?
ROBERTO
וואו איזה סיפורים אני בשוק טוטאלי...

אני מתגייס במרץ אבל זה כבר סיפור אחר...

השאלה שלי היא האם החוק הזה של החצי שנה הולך לצאת...
כי דיברתי עם חבר שלי שהוא בדובדבן והוא דיבר עם המפקד שלו והמפקד אמר לו שמתחילים עם החוק הזה בצורה הדרגתית ושהוא לדוגמא יצא חודשיים לפני המתוכנן...מה שאומר שכנראה בגיוס הקרוב זה יהיה כבר חצי שנה...אבל שום דבר לא ידוע ואני ממש מתעניין בזה...
Shahar
quote:
Originally posted by ROBERTO
וואו איזה סיפורים אני בשוק טוטאלי...

אני מתגייס במרץ אבל זה כבר סיפור אחר...

השאלה שלי היא האם החוק הזה של החצי שנה הולך לצאת...
כי דיברתי עם חבר שלי שהוא בדובדבן והוא דיבר עם המפקד שלו והמפקד אמר לו שמתחילים עם החוק הזה בצורה הדרגתית ושהוא לדוגמא יצא חודשיים לפני המתוכנן...מה שאומר שכנראה בגיוס הקרוב זה יהיה כבר חצי שנה...אבל שום דבר לא ידוע ואני ממש מתעניין בזה...


כנראה שיעשו שכל מי שמשתחרר אחרי 2006 יקצרו לו תשירות
וזה אומר גם לי ולאנשים שכבר מגויסים

חן אמור להבין בזה :D
epsilon1
quote:
Originally posted by Shahar
כנראה שיעשו שכל מי שמשתחרר אחרי 2006 יקצרו לו תשירות
וזה אומר גם לי ולאנשים שכבר מגויסים

חן אמור להבין בזה :D


אתם בטוחים שהקיצור הוא של חצי שנה? לפי מה שאני הבנתי זה "רק" 4 חודשים
DjChook
אומרים הדרגה אבל בתכלס בצבא זה הכל ענין של פקודות
מה זאת אומרת?
בנאדם שהתגייס ביולי 2002, עובד כללי... היה חפץ בשירותו של 36 חודשים
פתאום איפשהו בתחילת 2005 התחילו לדבר על קיצורים,
אז בשביל לא לדפוק את אלא שישתחררו ב 2005, אמרו להם
"קחו קיצור של 45 יום, ככה לכיף שלכם" והם שמחו מאד :)

מה הפואנטה שלי, גם אםעכשיו זה יהיה 4 חודשים , יכול להיות שעוד שנתיים רטרואקטיבית כולם יקבלו עוד חודשיים
זה הכל עניין של פקודה ביום, ואז זה משפיע על כולם
Shahar
quote:
Originally posted by DjChook
אומרים הדרגה אבל בתכלס בצבא זה הכל ענין של פקודות
מה זאת אומרת?
בנאדם שהתגייס ביולי 2002, עובד כללי... היה חפץ בשירותו של 36 חודשים
פתאום איפשהו בתחילת 2005 התחילו לדבר על קיצורים,
אז בשביל לא לדפוק את אלא שישתחררו ב 2005, אמרו להם
"קחו קיצור של 45 יום, ככה לכיף שלכם" והם שמחו מאד :)

מה הפואנטה שלי, גם אםעכשיו זה יהיה 4 חודשים , יכול להיות שעוד שנתיים רטרואקטיבית כולם יקבלו עוד חודשיים
זה הכל עניין של פקודה ביום, ואז זה משפיע על כולם


לעובד כללי יש קיצור אוטומטי :D

ד"א
בטוח שיהיה קיצור?

DjChook
בטוח שתשרת פחות מ 36 חודשים

זה מספק אותך ?
Shahar
quote:
Originally posted by DjChook
בטוח שתשרת פחות מ 36 חודשים

זה מספק אותך ?


ולא משנה באיזה מקצוע אני?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 
Privacy Statement