return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 [47] 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 
Tomorrowland 2006, 29 & 30 juli (pg. 47)
View this Thread in Original format
Joker666
Aangekomen in Boom rond 15u45, geen time table meer gekregen aan de ingang. De uren van de time table op de site verschilden trouwens nogal wat!
Tussen enkele buien door de Perfecto tent opgezocht.
Ronald Van Gelderen was ok.
Menno Vs Jonas!! (iets rustiger in het begin maar nadien wel knallen!!!) :eyes: :eyes:
Markus Schulz :eyes: :eyes: :eyes: zalige set en ook wel leuk om zijne kleine van een jaar of 10 zich zo te zien uitleven naast Markus.

Nadien de rest van het terrein eens gaan verkennen.
Even in de Versuz tent geweest, zag er allemaal best wel weer in orde uit.
Dan even naar ID&T Mainstage geweest. Daar begon David Guetta aan zijn setje. Leek me nogal plat, niet echt mijn ding ook. Maar van anderen blijkbaar wel want area stond goed vol tijdens zijn set.

Dan maar terug gewandeld naar Q Dance en Kozzmozz tent. Wat me opviel was dat er hier toch een heel andere sfeer heerste, meer agressiever.

Nadien terug naar ID&T Mainstage gegaan, wat tegen de heuvel gelegen tijdens het laatste deel van Guetta zijn set.
Nadien terug naar voor... Ferry Corsten :eyes: :eyes: , draaide best wel een lekker setje. En nadien Armin :eyes: :eyes: als afsluiter.

Ik vond deze editie van Tomorrowland zeker wel geslaagd.

+ Menno Vs Jonas
+ Markus Schulz (en zoon?)
+ lasers in Perfecto tent
+ het geluid, lasers op ID&T Mainstage (lasers werden wel pas laat in gebruik genomen, ik den rond 22u45)
+ prachtige lokatie
+ sfeer
+ Ferry Corsten
+ Armin Van Buuren
+ geen regen meer na 19u
+ vlotte bediening (drank/drankbonnen)
+ ruime tenten

- MC op ID&T Mainstage (waarom trouwens een MC??)
- regen in de namiddag
- time table die verschilde van deze op de site
- dranken vrij duur
Devilex
Ja da outdoor dansvloerken daar me die balonnen, denk da daar gene enkele normalen op stond. Weet ook ni welke stage da was.

Heb mij wel enorm goe geamuseerd, wel regelmatig op die helling gaan liggen aan de main. Bijna iedereen in de perfecto gehoord, Oakenfold was er ni omdat hij mee moest met Madonna ofzo.
Real
Eerst naar Elof z'n set gaan kijken, die trouwens érg sterk was, hoewel dat totaal mijn genre niet is. :)

Daarna naar Phynn & Fred Baker gaan kijken, die ZALIGE platen speelden. Vooral de DoA remix van Swing2Harmony, yeah. :wtf:

Daarna RvG, daar heb ik niet veel van gezien, dus zijn we naar de Q-stage gegaan. :nervous: :nervous:

Menno & Jonas begonnen ondertussen aan een heerlijk setje, maar ik zal het Jonas NOOIT vergeven dat hij Samburu niet heeft gedraaid. :D
Het publiek was zoals Jonas zei zalig tijdens hun set, het hele kot dat meezingt tijdens de break van Arctic Globe = :crazy:

Schulz heb ik niet volledig gezien, maar die heeft een pak heerlijke tracks gedraaid. Tijdens Your Loving Arms zat er één of ander wicht op men broek te kotsen. Of nét niet. :o Toch goed mee gelachen uiteindelijk.

Mark Norman & Cor waren OK, maar het was zeker geen wereldset. Saltwater - The Legacy was wel fijn, maar die kut remix van Brasilia was wel een enorme afknapper.

Ondertussen zijn Luc & ik Elof ook nog enkele keren gaan lastig vallen bij de botsauto's. Lekker retro setje, spijtig genoeg is het een nogal ondankbare "stage". :)

Ferry = boe. :o

Armin = boring. :o Ik ben die platte techtrance kotsbeu. Gelukkig zaten er nog een paar goei nummers tussen.

Kheb mij erg goed geamuseerd. Veel geld uitgegeven (constant dorst :nervous: ) maarja, da mag ook wel es.

Ow jah, volgend jaar staat Jonas op de mainstage. Hij heeft er het volste vertrouwen in. :toothless
Estuera
Superfeest hoor :crazy:
De sfeer tijdens de set van Menno en ik was echt heerlijk , geeft me echt een goed gevoel dat ik in m'n eigen land ook eens zoiets mag meemaken, trance is coming back ;)

quote:
het hele kot dat meezingt tijdens de break van Arctic Globe

Dat was trouwens castamara, niet arctic ;)
Real
Arctic Globe hebben jullie toch ook gedraaid? Toen was er BIJNA zoveel sfeer als bij Castamara. :toothless
FredNova
Heb me super geamuseerd :)

Elof op de main vond ik zeer geslaagd.
Perfecto: Liam Shachar begon er als vervanging van Oakenfold die dus inderdaad verplicht mee moest met Madonna. Fred Baker en Phynn hadden al vroeg een volle tent mee, Menno en Jonas vond ik top, net als Markus en zoon Alex (kort interview met de ganse familie in September in Release: Markus vs Heather vs Alex :D)
Dan naar de main: David Guetta: SUPER! Waarom? De man draaide puur VOOR het publiek. Hij speelde de mainstage bijna helemaal vol met een combinatie van simpele dingen, leuke vocals en (oude) dikke hits.
Ferry leuke set, Armin boenkte stevig door.
De tent van Versuz was echt AF! Top wat die mannen daar brachten!
Rendez Fou (openlucht in het midden daar) best wel leuk. Samsung Retro Area was een leuk extraatje. En Q Dance is en blijft een ongelooflijk succes.

Op naar het volgende feestje ;)
Estuera
quote:
Originally posted by Real
Arctic Globe hebben jullie toch ook gedraaid? Toen was er BIJNA zoveel sfeer als bij Castamara. :toothless

Die is dus niet gedraaid ;), ik wilde nog wel maar de tijd was op (daarom zat samburu d'r ook niet in)
Real
Vreemd. Ik vraag mij af welke track ik dan bedoel. :)

edit: Fable - Nightshift misschien, naar nu ben ik maar wat aan het gokken. :toothless

edit2: Re:Locate - Rogue. Foei foei ik. :o
christina
wat een feest:)
het enige wat echt tegenviel, was de set van RvG, zeker de eerste helft:nervous: op tien minuten was het aantal personen in de tent met 80% afgenomen...

stukje david guetta: beetje ultratop gehalte vond ik

voor de rest eigenlijk alleen maar zeer goede sets gezien:)
phynn+fred
jonas+menno (mooi gelijk gesprongen na elke break zenne;):D )
markus
ferry----> hoe noemt da keigoe lied, redelijk int begin van zijn set(?), me zo die vrouwenvocals?:p
armin: perfecte afsluiter:) en omg a life elsewhere klinkt vet int groot:D
Real
quote:
Originally posted by christina
ferry----> hoe noemt da keigoe lied, redelijk int begin van zijn set(?), me zo die vrouwenvocals?:p

Filo & Peri feat. Kathleen Fisher - Ordinary Moment

Dat zou deze kunnen zijn. :)

christina
quote:
Originally posted by Real
Filo & Peri feat. Kathleen Fisher - Ordinary Moment

Dat zou deze kunnen zijn. :)

jep denk het:) merci:)
christina
en ik ben twaalf keer ofzo aangesproken met telkens dezelfde vraag

"zijt gij christina van TA?"

val ik zo hard op dan?:nervous:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 [47] 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 
Privacy Statement