|
Tomorrowland 2006, 29 & 30 juli (pg. 64)
|
View this Thread in Original format
| Devilex |
| Awel ja moest da ne gewone stream zijn is da vree eenvoudig te rippen, maar tegenwoordig zitten veel dingen al ingewerkt in swf's en das al iets moeilijker. |
|
|
| MikeVee |
| Een beetje recordingsoftware laat u toch kiezen waar ge opneemt, in dit geval dus het geluid dat naar de speakers gestuurd zal worden. Maar wel geluid van msn en andere afzetten :p |
|
|
| Antony |
| inderdaad, en anders minidisc en daarna nog is digitaal opnemen... |
|
|
| Devilex |
| Gewoon audio opnemen is altijd een optie, ik had het op het downloaden/rippen van het audiobestand. Als ge alles wat ge wilt gaat opnemen gaat da ne serieuzen tijd duren ook denk ik. |
|
|
| Bl@ckOut |
| quote: | Originally posted by FredNova
In mijn autokoffer nog 2 denk ik... :toothless
Af te halen in het Leuvense... |
Sja, beetje ver voor mij, laat maar dan :) |
|
|
| Zjokke1977 |
| quote: | Originally posted by MikeVee
Een beetje recordingsoftware laat u toch kiezen waar ge opneemt, in dit geval dus het geluid dat naar de speakers gestuurd zal worden. Maar wel geluid van msn en andere afzetten :p |
Allemaal ni van doen. Totalrecorder van hicriteria neemt enkel de stream op. IMO de beste recorder die er is.
btw waar ergens vind ik die streams? En vooral, wanneer worden ze uitgezonden? |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Zjokke1977
btw waar ergens vind ik die streams? En vooral, wanneer worden ze uitgezonden? |
van 9 tot 13 augustus in het virtuele kinderachtige wereldje taatu :o
:stongue: :haha: |
|
|
| Estuera |
Nog een paar filmpjes, deze keer vanaf de stage gefilmd ;)
[[ LINK REMOVED ]]
[[ LINK REMOVED ]]
|
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by Estuera
Nog een paar filmpjes, deze keer vanaf de stage gefilmd ;)
[[ LINK REMOVED ]]
[[ LINK REMOVED ]]
|
whaa vette filmkes! |
|
|
| Xilver |
| By the way... Die Menno remix van Your Loving Arms MOET gereleased worden! |
|
|
| Antony |
| mooi zo bedankt! :) wel onthouden dak int vervolg een witte t-shirt draag zodak me terugvind in filmkes :p |
|
|
|
|