|
Tomorrowland 2006, 29 & 30 juli (pg. 55)
|
View this Thread in Original format
| Push2005 |
Schulz draaide trouwens een enorm vette techtrance plaat, waarop hij een loop zette en die steeds korter maakte, meer bass instak, oppitchte en alles was ondersteund met strobo's... Wat een intens moment was dat zeg :eyespop: :crazy:
Dat is pas sfeer brengen :) |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by christina
is die gedraaid ofwa? ik heb die precies ni gehoord?:toothless
|
Bij Fred Baker én Armin. |
|
|
| MikeVee |
| quote: | Originally posted by Devilex
Weet er iemand of er livesets uitkomen van gisteren? |
TAATU komt je tegemoet op 3 vlakken!
Muziek: Er zullen een pak livesets van Tomorrowland online staan! Bespreek ze met je online vrienden of (her)beluister ze gewoon. |
|
|
| christina |
| quote: | Originally posted by Real
ik weet het wel:D
ik weet da ik ze in totaal drie keer gehoord heb:)
sorry...ik hou van ironie/sarcasme:) |
|
|
| Devilex |
| quote: | Originally posted by MikeVee
TAATU komt je tegemoet op 3 vlakken!
Muziek: Er zullen een pak livesets van Tomorrowland online staan! Bespreek ze met je online vrienden of (her)beluister ze gewoon. |
Eens checken dan, hopelijk niet enkel livesets van QDance en Kozzmozz |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Real
en Markus Schulz :p |
|
|
| kokkenmaster |
| quote: | Originally posted by Push2005
Schulz draaide trouwens een enorm vette techtrance plaat, waarop hij een loop zette en die steeds korter maakte, meer bass instak, oppitchte en alles was ondersteund met strobo's... Wat een intens moment was dat zeg :eyespop: :crazy:
Dat is pas sfeer brengen :) |
Dit vind ik eerder een grap.
Markus doet het 'technische truukje' en vergiste zich, aan zijn gezicht te zien, blijkbaar dat hij de loop iets te vroeg stopte waardoor je nog ff een melodie hoorde en daarna pas de harde bass... Leek mij dik ok tot Armin.
Hetzelfde nummer, krak hetzelfde 'truukje' en ook Armin die doet alsof em aan het juiste knopje draaide om hetzelfde effect te bekomen. Wat blijkt, hetzelfde melodietje en dan de harde bass...
Sorry, maar dit is iets te doorzichtig. Hoe goed ze ook mogen zijn ;) Zoiets kunnen 2 dj's, die elkaar niet hoorden, nooit tot op de milliseconde timen... |
|
|
| Real |
ik weet het wel:D
ik weet da ik ze in totaal drie keer gehoord heb:)
sorry...ik hou van ironie/sarcasme:) |
Oh sorry lieverd, khad het niet door. :p |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by kokkenmaster
Markus doet het 'technische truukje' en vergiste zich, aan zijn gezicht te zien, blijkbaar dat hij de loop iets te vroeg stopte waardoor je nog ff een melodie hoorde en daarna pas de harde bass... Leek mij dik ok tot Armin.
Hetzelfde nummer, krak hetzelfde 'truukje' en ook Armin die doet alsof em aan het juiste knopje draaide om hetzelfde effect te bekomen. Wat blijkt, hetzelfde melodietje en dan de harde bass...
Sorry, maar dit is iets te doorzichtig. Hoe goed ze ook mogen zijn ;) Zoiets kunnen 2 dj's, die elkaar niet hoorden, nooit tot op de milliseconde timen... |
Ahh de schurken :whip:
Khad er niet op gelet de 2de keer |
|
|
| christina |
| quote: | Originally posted by kokkenmaster
ma nee, die mannen spannen gewoon samen om paul van dijk en tiesto voor te zijn:p |
|
|
| Glexx |
ma nee, die mannen spannen gewoon samen om paul van dijk en tiesto voor te zijn:p |
En terecht ! |
|
|
| kokkenmaster |
Dat bedoelde ik niet ;) Maar ik vond het iets TE opvallend om geloofwaardig over te komen.
Tzijn nog altijd trance-djs en geen hiphop-djs die alles tot op de seconde kunnen timen é :) |
|
|
|
|