|
Tomorrowland 2006, 29 & 30 juli (pg. 86)
|
View this Thread in Original format
| Glexx |
| quote: | Originally posted by Config
Zot. de release kopen zeker, 3 kwart van de inhoud staat me ni echt aan :( |
+1
Er zijn altijd 10 bladzijden gevuld met modefoto's of iets in die trend, en dan dat dating-gedoe ... :conf: |
|
|
| FredNova |
...wordt minder dan 2 weken voor het verschijnen gedrukt.
Voor oktober staat er alvast een leuk interview met Gabriel & Dresden in.
Denk je dat het zomaar kan blijven rondgestuurd worden als er geen reclame in staat? Zo een boekske kost stukken van mensen, maar 'how, stel u voor, daar eens 2,95 euro aan geven, goed zot' maar een pakske sigaretten per dag dat gaat wel
Eén cola in een club kost al meer, maar 'how, stel u voor, 2,95 euro geven aan Release, goed zot'
peace n love
:nervous: |
|
|
| Phortastic |
Tja Fred, der zijn veel clueless people op deze wereld die begod geen idee hebben wat een boekske in kleur wel ni kost.
Men pa die werkt op concentra, dus ik weet dat maar al te goed, dan is 3 euro idd niet veel. |
|
|
| FCB_Fanatic |
| in die release die ik vorige week kreeg staat ergens op't eind ook de mogelijkheid om een abonnement te nemen, 6 nummers voor 16 euro (met cd van bassement jaxx erbij iets van een 20 euro meen ik). Mijn eerste reactie was ook dat da in' goedkoop is ;) |
|
|
| Antony |
| ik ga me wel de Sabelt DBR9 schoenen eens zoeken van op pagina 38 :crazy: |
|
|
| Config |
| quote: | Originally posted by FredNova
...wordt minder dan 2 weken voor het verschijnen gedrukt.
Voor oktober staat er alvast een leuk interview met Gabriel & Dresden in.
Denk je dat het zomaar kan blijven rondgestuurd worden als er geen reclame in staat? Zo een boekske kost stukken van mensen, maar 'how, stel u voor, daar eens 2,95 euro aan geven, goed zot' maar een pakske sigaretten per dag dat gaat wel
Eén cola in een club kost al meer, maar 'how, stel u voor, 2,95 euro geven aan Release, goed zot'
peace n love
:nervous: |
ksnap ik ook wel dat je ID&T verdedigt maar et feit dat ik em ni koop is gewoon omdat ik er geen behoefte aan heb. Evenmin heb ik behoefte aan sigaretten of een cola in een club :)
Miss dat ik em ooit eens zou kopen als er een special is ofzo..
Ge moet dit ni zien als een aanval op de release é ;) smaken en levensstijlen verschillen.. Ik lees nu eenmaal geen tijdschriften, tegenwoordig vind je toch bijna alles opt internet |
|
|
| christina |
ksnap ik ook wel dat je ID&T verdedigt maar et feit dat ik em ni koop is gewoon omdat ik er geen behoefte aan heb. Evenmin heb ik behoefte aan sigaretten of een cola in een club :)
|
neem dit nu ni al te persoonlijk op, maar dan moet ge ook ni komen janken da ge diene van oktober wilt he:p |
|
|
| Config |
| quote: | Originally posted by christina
neem dit nu ni al te persoonlijk op, maar dan moet ge ook ni komen janken da ge diene van oktober wilt he:p |
mo jawel :) voor ne keer dak enen krijgen :D |
|
|
| FredNova |
ksnap ik ook wel dat je ID&T verdedigt |
ik verdedig alle mogelijke magazines en organisatoren en ...
tprobleem is de jeugd: 3 euro voor een boekske is teveel, maar ze hebben wel nen gsm van 500 euro en op hun 18de rijden ze met nen nieuwe auto rond en ze roken dagelijks een pakske kanker en ze gaan 3x per weekend uit...
Wel... mij goed he, ze doen maar, maar zaag dan niet over 3 euro voor een boekje
ni persoonlijk he, int algemeen tegenwoordig |
|
|
| FredNova |
als iemand de boekskes ni wil, pm me dan je naam+adres, dan laat ik het uit het bestand halen ;)
(benieuwd hoeveel pm's ik ga krijgen) :toothless |
|
|
| Config |
nja +1, tverandert nogal snel tegenwoordig :/ een paar jaar geleden was dat nog helemaal anders :o
oja en de boekskes wil ik wel hoor: als ze vo nix zijn :p, vond et overgens wel een toffe geste dat ik deze toegestuurd kreeg :) |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by FredNova
als iemand de boekskes ni wil, pm me dan je naam+adres, dan laat ik het uit het bestand halen ;)
(benieuwd hoeveel pm's ik ga krijgen) :toothless |
:D |
|
|
|
|