|
Tomorrowland 2006, 29 & 30 juli (pg. 59)
|
View this Thread in Original format
| ConFig |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Ah ok :D Nu schiet er weer wat te binnen :toothless
In de Perfecto tent neem ik aan dan? |
jaaaa.. tuurlijk hé, waar anders? :D.. tijdens set van jonas & menno denk ik ofwel er nog even voor tijdens RvG maar toen ben ik niet lang binnen geweest:clown: |
|
|
| eieregooie |
| Ik ben overal wel geweest eigenlijk alleen niet in die R&B tent :p |
|
|
| ConFig |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Ik ben overal wel geweest eigenlijk alleen niet in die R&B tent :p |
ik ben daar zelfs effe geweest.. WAS GEEN KAT DAAR :D zelfs toen het regende wou er niemand naar binnen :stongue:
je zal me prolly ook wel gezien hebben anders moete maar effe kijken bij die photothread, daar heb ik wa foto's gedropt incl deze van de carwash :eyes: :eyes: |
|
|
| Push2005 |
En, Fred, hoe bevielen de interviews u ? Komen die online of is dat voor in 'Release' ?
(Btw, krijgen we nu weer een gratis nummer door de identiteitskaart-checkup :p) |
|
|
| BZRK |
| quote: | Originally posted by BZRK
Een hoogtepunt: die remix van Black Is The Colour, iemand die weet welke juust? Zaaaalige vocal :crazy:
|
2 Devine - Black Is The Colour (Coco Remix) :crazy:
gedraaid door Ferry |
|
|
| FredNova |
| quote: | Originally posted by Push2005
En, Fred, hoe bevielen de interviews u ? Komen die online of is dat voor in 'Release' ?
(Btw, krijgen we nu weer een gratis nummer door de identiteitskaart-checkup :p) |
Ik zelf heb er een 10tal... Kort maar leuk...
Komt misschien kort op de website en volledig in Release (september)
Markus was tof met de kleine ook int interview.
Het laatste was met 'Bacardi-Cola Van Buuren' :toothless
tsss... zo met nen mens zen voeten spelen (Armin nam mijn blad af en schreef achter elke vraag 'ja' en achteraf antwoorden met een joke ofzo, maar ook soms (heel soms) serieus) ik maak er wel wat van :p |
|
|
| Estuera |
| quote: | Originally posted by FredNova
Het laatste was met 'Bacardi-Cola Van Buuren' :toothless
tsss... zo met nen mens zen voeten spelen (Armin nam mijn blad af en schreef achter elke vraag 'ja' en achteraf antwoorden met een joke ofzo, maar ook soms (heel soms) serieus) ik maak er wel wat van :p |
Hahah :D
Kwam m backstage tegen voor z'n set en toen zei ie me al dat ze al flink hadden zitten heisen ;)
(ik stond zelf met een fles bacardi in m'n hand dus kon moeilijk commentaar geven :D ) |
|
|
| Vishnu |
| quote: | Originally posted by Estuera
(ik stond zelf met een fles bacardi in m'n hand dus kon moeilijk commentaar geven :D ) |
Ola, geen vodka deze keer?? :D |
|
|
| Estuera |
| quote: | Originally posted by Vishnu
Ola, geen vodka deze keer?? :D |
Die was overal al op tegen die tijd ( ze hebben daar enorm gezopen in de artist lounge want om 3 u s'middags stonden er nog zeker 30 flessen wodka maar om 9 u toen ik nog eens ging kijken was er alleen nog maar bacardi en whiskey ( en niet veel meer :D ) |
|
|
| Bl@ckOut |
| ^dat noemen ze dan werken :p |
|
|
| FredNova |
Er is echt GEZOPEN :toothless
Armin heb ik effe gesproken tussen zen JIM interview en zen set en toen was hij 'normaal' :)
Filterheadz kwam na hun set naar Markus luisteren. En toen Jonas en Menno nog bezig waren is Bert echt 'neer'gegaan backstage Perfecto, Maarten gans in paniek... maar heb ze achteraf terug 'normaal' gezien.
Tja :p |
|
|
| christina |
| quote: | Originally posted by FredNova
Er is echt GEZOPEN :toothless
Armin heb ik effe gesproken tussen zen JIM interview en zen set en toen was hij 'normaal' :)
Filterheadz kwam na hun set naar Markus luisteren. En toen Jonas en Menno nog bezig waren is Bert echt 'neer'gegaan backstage Perfecto, Maarten gans in paniek... maar heb ze achteraf terug 'normaal' gezien.
Tja :p |
foto's?:D |
|
|
|
|