|
Tomorrowland 2006, 29 & 30 juli (pg. 53)
|
View this Thread in Original format
| kokkenmaster |
| quote: | Originally posted by BZRK
Ik ben die overdosis techtrance op events en festivals nu ook wel kotsbeu. What happened to fluffy progtrance? :( |
Daarmee sluit je toch alleszins niet af? Of de toeschouwers liggen al voor ze naar buiten gaan in slaap. Op de middag volledig met je eens maar toch niet meer vanaf een uur of 21? |
|
|
| Vishnu |
| quote: | Originally posted by kokkenmaster
PLEASE ??!! :) |
Ik vermoed één of andere versie van The Thrillseekers - By Your Side. In dat geval raad ik de Martin Roth remix aan, da's de beste imo. |
|
|
| kokkenmaster |
| quote: | Originally posted by Devilex
Alleszinds mijne pa zou daar stekezot geworden zijn. |
Idem. Als ik al in mijn appartement housemuziek opzet en hij op bezoek is, dan is het meestal na 5 minuten van "Zet da ns uit, ik krijg er koppijn van". :s :D |
|
|
| BZRK |
| quote: | Originally posted by kokkenmaster
Daarmee sluit je toch alleszins niet af? Of de toeschouwers liggen al voor ze naar buiten gaan in slaap. Op de middag volledig met je eens maar toch niet meer vanaf een uur of 21? |
Ja, begrijp ik, maar ik hoorde de hele dag lang net iets te veel nummers die op mekaar lijken. Had ik gedurende de namiddag wat meer muziek naar mijn zin gehoord, dan had ik Armin misschien ook nog zo slecht niet gevonden :) Iedereen draaide wel een aantal echt goeie platen, maar de algemene tendens vond ik te hard. Naar mijn smaak toch :) |
|
|
| FUSyke |
| quote: | Originally posted by BZRK
Ja, begrijp ik, maar ik hoorde de hele dag lang net iets te veel nummers die op mekaar lijken. Had ik gedurende de namiddag wat meer muziek naar mijn zin gehoord, dan had ik Armin misschien ook nog zo slecht niet gevonden :) Iedereen draaide wel een aantal echt goeie platen, maar de algemene tendens vond ik te hard. Naar mijn smaak toch :) |
Tomorrowland is meer dan maar 1 area é ;) |
|
|
| TOR |
Waar blijven die tracklists :whip: :toothless
Ik wil zien wat ik gemist heb!
En wat is er mis met tech-trance? Op het einde moet je net lekker hard doorgaan!! Plastic Fantastic = roxx0r :) |
|
|
|
|