|
Tomorrowland 2006, 29 & 30 juli (pg. 63)
|
View this Thread in Original format
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by ConFig
denk dat jonas daar doorgaans weinig op tegen heeft ;) btw al die ungereleasede tracks kende ik al :) en zijn al meermaals gespeeld in de Intuition Radioshow; Die Menno zelf ter beschikking stelt voor download.. dus denk niet dat ze er moeilijk over doen om die te laten recorden :) |
Op de betaparty alleszinds wel :p |
|
|
| ConFig |
| quote: | Originally posted by Push2005
Op de betaparty alleszinds wel :p |
ja dat verstond ik nu ook niet echt.. maar ik was er zelf dus een record had ik niet echt meer nodig :p en jonas had zijn set wel laten recorden :)
btw :) thanks aan degene die daar die pic getrokken heeft van me :) kheb hem hier nu als avatar :D
wrm ik denk dat menno de set niet liet recorden is omdat het een van de eerste keren was dat ie zijn Durban 2006 remix draaide van Your loving arms.. denk dat hij de eerste download wou houden voor zijn eigen intuition show, wat ik best wel kan begrijpen hoor.. |
|
|
| MikeVee |
| Staan er ergens pics van dat campinggedeelte? Zou het graag eens zien. |
|
|
| christina |
ja dat verstond ik nu ook niet echt.. maar ik was er zelf dus een record had ik niet echt meer nodig :p en jonas had zijn set wel laten recorden :)
btw :) thanks aan degene die daar die pic getrokken heeft van me :) kheb hem hier nu als avatar :D
wrm ik denk dat menno de set niet liet recorden is omdat het een van de eerste keren was dat ie zijn Durban 2006 remix draaide van Your loving arms.. denk dat hij de eerste download wou houden voor zijn eigen intuition show, wat ik best wel kan begrijpen hoor.. |
ma die is ook gedraaid opt einde van hun set op TL, dus mss is die set ni te downloaden dan:( |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by dj Elof
:p ongeduldigaards... allez, dan maar... 'k mocht het nog niet zeggen, maar ikzelf ben één van de eersten die geselecteerd is om mijn liveset uit te zenden. Op 13/08/2006 wordt deze in de TATUU wereld gebroadcast.
| nu aan het luisteren ;) |
|
|
| BZRK |
| quote: | Originally posted by domineesje
nu aan het luisteren ;) |
... |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by BZRK
... |
to be continud eéh??? :haha: |
|
|
| ConFig |
| quote: | Originally posted by christina
ma die is ook gedraaid opt einde van hun set op TL, dus mss is die set ni te downloaden dan:( |
:/ slecht nieuws.. Zoals eerder gezegd wist Jonas niets van een recording.. Nu zei Jonas ook tegen me dat Menno van niets weet :/ geen record van Menno vs Jonas dus :(
das toch wel een tegenvaller hoor :/
ID&T die in België(!!) een set van een Belg en een Nederlander niet record.. tzijn kiekens. |
|
|
| ConFig |
| quote: | Originally posted by domineesje
nu aan het luisteren ;) |
en wat heb je daarvoor moeten doen dan?
kwil et eigenlijk al niet meer weten :D |
|
|
| Devilex |
| Da wordt maar 'één' keer uitgezonden die sets? Of kunt ge die altijd herbeluistere? |
|
|
| Glexx |
| quote: | Originally posted by Devilex
Da wordt maar 'één' keer uitgezonden die sets? Of kunt ge die altijd herbeluistere? |
That's the question ..
En ik vrees er eigenlijk voor dat je ze niet zal kunnen opslaan. |
|
|
| Dj Mike Foston |
|
You're welcome...
Iets wat uit uw luidsprekers van uw pc komt, valt ALTIJD te recorden... hehehehe... :D :D :D :D |
|
|
|
|