return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 
TA-världskarta
View this Thread in Original format
reveal
ni har kanske läst denna
http://www.tranceaddict.com/forums/...?threadid=33207

tycker det är en rolig idé, vad säger ni, ska vi fixa ihop en sådan?


EDIT: Du kan se kartan på http://www.efd.lth.se/~d00jl/Sweden.jpg
För att få vara med på kartan ska ni PM:a var ni bor till Reveal! - Mindshooter
mindshooter
mycket intressant.... Vem vill fixa? Asså nån måste juh rita liksom :) Jag gör det om ingen annan känner att den vill.....
SteveTranz4ever
Jäkligt cool ide faktiskt, jag hjälper gärna till om det behövs.

Jag länkar upp några bra kartor över Sverige här som du/ni kan ta hem å pilla med. Skulle det behövas så har jag ett program som är gjort av Lantmäteriet. Lite hjälp med lokalisering om man vill ha det...

Sverige karta 1
Sverige karta 2
Sverige karta 3
Sverige karta 4

Personligen gillar karta 2 bäst, e lite stor men de e ju bara å förminska :)

Här bor jag :)

Ses...

edit: Var just in på dbl.s hemsida som verkar vara en sate på det där med grafik... Han får gärna hjälpa till så vi i Svenska delen glänser lite mer så där :p
mindshooter
Jag tänkte på något simpelt...lite mer som dom andra sektionerna...bara konturerna på landet med en tjock svart linje....
sen sätter vi ut oss med röda prickar och i vilken stad vi bor....tänkte att man kudne göra det hela som et HTML dokument vilket gör att man kan köra det som en "image map" för er som vet vad det är.......

Det betyder att man kommer kunna klicka på våra namn och maila oss iaf.....skulle vara bra om alla sektioner tog efter det :) Coolt om man ska resa nånstans..då kan man kontakta den TA som bor där och fråga om Hotel etc etc......

Bra? dåligt?
dbl
Låter som en bra idé..

SteveTranz4ever: Menar du min hemsida eller menar du någon som heter bbl? antar att det e min eftersom jag inte sett någon som heter bbl här och mitt nick e mest likt.. dbl..

isåfall så får man väll tacka så mycket.. :)
King of Clubs
Låter som en kul idé helt klart. :)
mindshooter
Då är det bara att sätta igång att posta exakt var ni bor då :) iaf i vilken stad och så
dbl
Varmblodsgatan 1b>Åby>Mölndal
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by mindshooter
Då är det bara att sätta igång att posta exakt var ni bor då :) iaf i vilken stad och så
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Här bor jag :)
Så där ba...

Jorå dbl, det var din sida, jag skrev bara lite fel :p

ses...
reveal
vem är det som ska ha hand om det? jag har server annars

Gaby
Låter som en good idea!!
King of Clubs
Tänkte bara påminna om den här kartan så att det inte glöms bort. :)
Flera länder har lagts till nu..

Jag kan inga ritprogram, men om det finns nåt annat sätt att hjälpa till så gör jag gärna det..
Det stod i tråden i chill-out att kartorna de använt kom från Lonely Planet btw.

Jag bor i Stockholm :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 
Privacy Statement