return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 
Ace Events presents Ministry of Sound at Slagthuset (pg. 11)
View this Thread in Original format
SteveTranz4ever
Bara så ni vet så var även "Mr Bitch" aka. "Martin" aka. "Sipowitz" på plats också :gsmile:





Nu kan ni även beskåda de flesta av Laszlos bilder på http://www.liquidsunset.org :)
mjz
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Bara så ni vet så var även "Mr Bitch" aka. "Martin" aka. "Sipowitz" på plats också :gsmile:





Nu kan ni även beskåda de flesta av Laszlos bilder på http://www.liquidsunset.org :)


haha, jo, jag såg de två bilderna med. Däremot såg jag inte röken av honom där inne.
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by mjz
haha, jo, jag såg de två bilderna med. Däremot såg jag inte röken av honom där inne.

Han brukar dansa konstant på fester... så man måste springa rakt på han. Andra rusar ju annars runt överallt emellanåt. :)
Jeremy H


Hahaha! Vad fan hände där Laszlo? :p
Laszlo
jävligt bra fråga, hon ville väl höra Boten Anna :p...hon var tämligen berusad...bara väntade på att hon skulle trampa på utrustningen eller att bordet skulle braka itu...kolla in tjejens min i längst upp i bild :)
SteveTranz4ever
Som jag skrev på TC

Jag gissar lite... en icke EDM'are som skrek "Asså fan asschå fan va du é bra asschå.... whooohooo men du schpela den dära "Cascada - Evrii tajjm vi tatch" för då jälar schkaru se på röjj (och min mus om jag inte trillar ner på dina schpelare....) "
Laszlo
Bruden var allt annat än ful - synd bara att hon var så jävla dräggfull. Lika avtändande som en brakfjärt under ett förspel....
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by Laszlo
Bruden var allt annat än ful - synd bara att hon var så jävla dräggfull. Lika avtändande som en brakfjärt under ett förspel....

Då kan ni ju tänka er vad brudar tycker om alla fulla grabbar vilket är långt fler :crazy:
benni
sjysta bilder laszlo

så... hur många va där? likamånga som förra mos festen?
Laszlo
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Då kan ni ju tänka er vad brudar tycker om alla fulla grabbar vilket är långt fler :crazy:


Japps...jag har på sistone börjat dricka allt mindre dock...i onsdags drack jag 3 öl, så jag hoppas jag inte tillhör den skaran :)

Laszlo
quote:
Originally posted by benni
sjysta bilder laszlo

så... hur många va där? likamånga som förra mos festen?


tackar :)

5000+ gäster enligt uppgift från andreas himself...i sverige none the less...det är fan stort!
WoberT
Riktigt skoj kväll måste jag säga :D.. hade inte tänkt att åka ner men halv åtta drog jag, klaff, tears och coma från Linköping.. kom fram halv ett :D.. söp lite snabbt i en lägenhet o sen ner till slagthuset :D. Fan jag träffade ju Sipowitz utanför Burger King, stod o snackade med honom ett tag men kunde fan inte komma på vad han hette :D:D.. men nu vet jag ju.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 
Privacy Statement