|
Ace Events presents Ministry of Sound at Slagthuset (pg. 11)
|
View this Thread in Original format
| SteveTranz4ever |
Bara så ni vet så var även "Mr Bitch" aka. "Martin" aka. "Sipowitz" på plats också :gsmile:
Nu kan ni även beskåda de flesta av Laszlos bilder på http://www.liquidsunset.org :) |
|
|
| mjz |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Bara så ni vet så var även "Mr Bitch" aka. "Martin" aka. "Sipowitz" på plats också :gsmile:
Nu kan ni även beskåda de flesta av Laszlos bilder på http://www.liquidsunset.org :) |
haha, jo, jag såg de två bilderna med. Däremot såg jag inte röken av honom där inne. |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by mjz
haha, jo, jag såg de två bilderna med. Däremot såg jag inte röken av honom där inne. |
Han brukar dansa konstant på fester... så man måste springa rakt på han. Andra rusar ju annars runt överallt emellanåt. :) |
|
|
| Jeremy H |

Hahaha! Vad fan hände där Laszlo? :p |
|
|
| Laszlo |
| jävligt bra fråga, hon ville väl höra Boten Anna :p...hon var tämligen berusad...bara väntade på att hon skulle trampa på utrustningen eller att bordet skulle braka itu...kolla in tjejens min i längst upp i bild :) |
|
|
| SteveTranz4ever |
Som jag skrev på TC
Jag gissar lite... en icke EDM'are som skrek "Asså fan asschå fan va du é bra asschå.... whooohooo men du schpela den dära "Cascada - Evrii tajjm vi tatch" för då jälar schkaru se på röjj (och min mus om jag inte trillar ner på dina schpelare....) " |
|
|
| Laszlo |
| Bruden var allt annat än ful - synd bara att hon var så jävla dräggfull. Lika avtändande som en brakfjärt under ett förspel.... |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Laszlo
Bruden var allt annat än ful - synd bara att hon var så jävla dräggfull. Lika avtändande som en brakfjärt under ett förspel.... |
Då kan ni ju tänka er vad brudar tycker om alla fulla grabbar vilket är långt fler :crazy: |
|
|
| benni |
sjysta bilder laszlo
så... hur många va där? likamånga som förra mos festen? |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Då kan ni ju tänka er vad brudar tycker om alla fulla grabbar vilket är långt fler :crazy: |
Japps...jag har på sistone börjat dricka allt mindre dock...i onsdags drack jag 3 öl, så jag hoppas jag inte tillhör den skaran :) |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by benni
sjysta bilder laszlo
så... hur många va där? likamånga som förra mos festen? |
tackar :)
5000+ gäster enligt uppgift från andreas himself...i sverige none the less...det är fan stort! |
|
|
| WoberT |
| Riktigt skoj kväll måste jag säga :D.. hade inte tänkt att åka ner men halv åtta drog jag, klaff, tears och coma från Linköping.. kom fram halv ett :D.. söp lite snabbt i en lägenhet o sen ner till slagthuset :D. Fan jag träffade ju Sipowitz utanför Burger King, stod o snackade med honom ett tag men kunde fan inte komma på vad han hette :D:D.. men nu vet jag ju. |
|
|
|
|