return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 
Ace Events presents Ministry of Sound at Slagthuset (pg. 7)
View this Thread in Original format
Smeagol
ok, nu börjar det hända saker! :) schysst!
zoric
quote:
Originally posted by Laszlo
Motala, vart fan ligger det? Ligger det inte i Småland? Kan du ta dig ner till växjö eller alvesta via tåg/buss kan du få haka på i vår bil, vi är bara tre pers...

Motala ligger i Östergötland, 50 km från Linköping och 100 km från Norrköping.

Hade varit perfekt att åka med er, men nu är det så att jag inte ens har köpt biljett pga. jag inte visste om det skulle bli något. Var dock riktigt nära för ett tag sedan då det såg ut och vara klart, men så blev det inställt.

En kompis till mig från fotbollslaget har fått två blodproppar i hjärnan så jag måste stanna hemma för att evetuellt besöka honom. Det är helt sjukt :(

Tackar hjärtligt dock Laszlo, säger till tidigare nästa gång om du erbjuder dig igen. Tack ändå dock :)
Laszlo
Aj fan, tråkiga nyheter...nåväl, det kommer fler fester och fler tillfällen. Vänner är trots allt viktigare...

Hur fan fick jag för mig att motala låg i småland? :conf: :conf: :conf:
zoric
Absolut, det är bara trist att sådant skall hända när man verkligen har velat gå på något. Men att stanna är självklart.

Jag måste erkänna att det fick mig att börja garva, men samtidigt vill jag inte vara otrevlig och visa det, Hehe :D Finns det ens någon stad som heter något i Motala-väg? :D
Smeagol
Så det blir jag, mjz och kanske lazlo mao? plus anuga.

Jag är i samma situation som mjz: tråkiga polare som inte hänger med! J-a lundakarneval! :p

PM:ar telenr.
SWE_TRANCE
Jao, vi kommer ju ner 20.20 till Malmö, och jag antar att det är lite väl sent för att ta oss till Genarp :)

Vi får väl köra meetup inne på slagt istället (som om det brukar gå bra..haha) :D
Laszlo
Vi är tre personer som åker från Växjö. Beroende på hur tidigt jag får smita iväg från jobbet samt om vi alla får plats i Anugas lägenhet så kanske vi dyker upp...

Det börjar hur som helst rycka lite smått i benen nu :)
anuga
quote:
blir det förfest nu trots allt? fan, jag som sagt till chefen att jag inte drar förän 8-9tiden till malmö......kanske kan komma ifrån tidigare ändå. Innan tiestofesten förfestade många av oss på Flame tror jag....då lirade irish lite schyssta stuff där, innan vi drog vidare till förfestställe nr. 2, någonstans ute vid turning torso,,,,

Låter som Flame är det bästa alternativet förtillfället, var ju där med innan Tijs, jag är ledig hela dagen, måste hämta min biljett :) har ju glömt den... Så jag kollar om vi kan använda deras gear denna gången med.
quote:
Vi är tre personer som åker från Växjö. Beroende på hur tidigt jag får smita iväg från jobbet samt om vi alla får plats i Anugas lägenhet så kanske vi dyker upp...

Det börjar hur som helst rycka lite smått i benen nu :)

Vi får tillbringa en förfest, eller rent av en dunder SWETA träff i mitt Hus nån annangång :)
Laszlo
quote:
Originally posted by anuga
Låter som Flame är det bästa alternativet förtillfället, var ju där med innan Tijs, jag är ledig hela dagen, måste hämta min biljett :) har ju glömt den... Så jag kollar om vi kan använda deras gear denna gången med.

Flames gear menar du? Finns det möjligthet att kunna vända plattor för swetas mao? det vore ju onekligen grymt najs med ett b2b swetas emellan :)
Laszlo
Förresten...

SWETA-gruppfoto...när var hur?

Förra året då Marco V lirade togs denna:

CJ InterCity
så hur blir det nu? grupp-kram på Flame? hur dags? dit kan jag nog smyga ut en stund :p
Laszlo
Hur långt är det från Flame till Slagt? Vad sägs om uppslutning där vid 8-9-tiden? Då hinner vi ta en bit mat, den som känner för det, en eller ett par kalla samt snacka lite skit, innan vi drar till slakteriet runt 11-snåret - om Flame överhuvudtaget är öppet sålänge imorgon dvs...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 
Privacy Statement