|
Ace Events presents Ministry of Sound at Slagthuset (pg. 12)
|
View this Thread in Original format
| jofawe |
| erhm.. alltså.. hur fan kom hon dit? |
|
|
| anuga |
| quote: | Originally posted by jofawe
erhm.. alltså.. hur fan kom hon dit? |
Klättrade upp på högtalarna brevid sen var det bara att promenera ut på dj bordet :D |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by anuga
Klättrade upp på högtalarna brevid sen var det bara att promenera ut på dj bordet :D |
vilket stolpskott... |
|
|
| SWE_TRANCE |
| quote: | Originally posted by jofawe
vilket stolpskott... |
Tycka vad man vill :)
Men hon verkar vara en partybrud iaf...me like :D |
|
|
| mjz |
| hehe, väntar vi bara på anugas bilder då... :) |
|
|
| anuga |
| quote: | Originally posted by mjz
hehe, väntar vi bara på anugas bilder då... :) |
Pillar ihop ett galleri av egen maskin, ska se till och skicka bilderna till Steve så han kan rensa 98% av dem och lägga ut de tre eller nått som faktiskt går att tyda ;) hehehe |
|
|
| anuga |
| quote: | Originally posted by jofawe
vilket stolpskott... |
Tjejen som stog backom henne var ett större stolpskott...
Står upp på högtalaren, i kjol, utan string/eller något annat för den delen, x-rated fotobevis existerar :D |
|
|
| Kris O'Neil |
Kyau vs Albert
DJ Choose (with the half of F&W jumping in the background :) ) |
|
|
| reveal |
Verkar som att jag missade en fet fest. Får se till att inte planera in resor samtidigt som fester i fortsättningen :p
Förresten, blev det några bilder från förfesten/förfesterna? |
|
|
| anuga |
Axwell

MellanStadie Discjokey'n

Jimi Disco (gissar jag på)

Jag tog lite bilder på Stoneface and Terminal :)
Helschyssta boy's :)
| quote: | Originally posted by reveal
Verkar som att jag missade en fet fest. Får se till att inte planera in resor samtidigt som fester i fortsättningen :p
Förresten, blev det några bilder från förfesten/förfesterna? |
Blev inget med det :( tyvärr, men det är bara kom hit hela TA folket så ska det nog bli av ;)

Så typiskt... står man bra i kamerans synvinkel... också står man och pillar med sin egen kamera! (militärtröjan/blondie) :sadgreen: suck
Han brevid mig, från Laszlo gäng, tog en hel del nice bilder med, var e dem? :) |
|
|
| mjz |
| anuga: kanske kan skicka hela bildserien till mig över msn eller nåt om det inte är för många, kul att se om det var några fler där som man missade. :) |
|
|
|
|