return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 
Ace Events presents Ministry of Sound at Slagthuset (pg. 12)
View this Thread in Original format
jofawe
erhm.. alltså.. hur fan kom hon dit?
anuga
quote:
Originally posted by jofawe
erhm.. alltså.. hur fan kom hon dit?

Klättrade upp på högtalarna brevid sen var det bara att promenera ut på dj bordet :D
jofawe
quote:
Originally posted by anuga
Klättrade upp på högtalarna brevid sen var det bara att promenera ut på dj bordet :D



vilket stolpskott...
SWE_TRANCE
quote:
Originally posted by jofawe
vilket stolpskott...


Tycka vad man vill :)
Men hon verkar vara en partybrud iaf...me like :D
mjz
hehe, väntar vi bara på anugas bilder då... :)
anuga
quote:
Originally posted by mjz
hehe, väntar vi bara på anugas bilder då... :)

Pillar ihop ett galleri av egen maskin, ska se till och skicka bilderna till Steve så han kan rensa 98% av dem och lägga ut de tre eller nått som faktiskt går att tyda ;) hehehe
anuga
quote:
Originally posted by jofawe
vilket stolpskott...

Tjejen som stog backom henne var ett större stolpskott...

Står upp på högtalaren, i kjol, utan string/eller något annat för den delen, x-rated fotobevis existerar :D
SteveTranz4ever
Jag som inte var där... vem är vem av alla DJs ???

http://www.liquidsunset.org/photo/photoserie.php?id=536

DJ 1?

DJ 2?

DJ 3?

DJ 4?
Kris O'Neil


Kyau vs Albert



DJ Choose (with the half of F&W jumping in the background :) )
reveal
Verkar som att jag missade en fet fest. Får se till att inte planera in resor samtidigt som fester i fortsättningen :p

Förresten, blev det några bilder från förfesten/förfesterna?

anuga
Axwell


MellanStadie Discjokey'n


Jimi Disco (gissar jag på)


Jag tog lite bilder på Stoneface and Terminal :)
Helschyssta boy's :)

quote:
Originally posted by reveal
Verkar som att jag missade en fet fest. Får se till att inte planera in resor samtidigt som fester i fortsättningen :p

Förresten, blev det några bilder från förfesten/förfesterna?

Blev inget med det :( tyvärr, men det är bara kom hit hela TA folket så ska det nog bli av ;)



Så typiskt... står man bra i kamerans synvinkel... också står man och pillar med sin egen kamera! (militärtröjan/blondie) :sadgreen: suck
Han brevid mig, från Laszlo gäng, tog en hel del nice bilder med, var e dem? :)
mjz
anuga: kanske kan skicka hela bildserien till mig över msn eller nåt om det inte är för många, kul att se om det var några fler där som man missade. :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 
Privacy Statement