return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 
Ace Events presents Ministry of Sound at Slagthuset (pg. 3)
View this Thread in Original format
mr_fisken
Är det några fler personer från stockholm som funderar på att åka ner? Håller på och planerar om man ska ta sig dit och på vilket sätt. Bil verkar billigast om man är ett gäng men flyg smidigast :D
Andreas.H
Finns lite mer info att hitta nu. http://www.aceevent.se
[SWE]Helios
Yay, nyregistrerad här på forumet (typ) ;)

Har tidigare varit utomlands och sett bland annat Marcel Woods och Rank1, men detta blir första gången i Sverige för mig :)

Någon mer från göteborgsområdet som åker?
anuga

Dags att köpa biljetter, har ni skaffat?
EsseT
Så var det snart dags igen mina vänner för den största clubkvällen det här året i sverige o kanske en av de största i nordens histora med... Har inte räknat exakt men det lär inte vara speciellt många event som slår det här inom klubbscenen i sverige

BRA GJORT ACE EVENT
SWE_TRANCE
quote:
Originally posted by [SWE]Helios
Yay, nyregistrerad här på forumet (typ) ;)

Har tidigare varit utomlands och sett bland annat Marcel Woods och Rank1, men detta blir första gången i Sverige för mig :)

Någon mer från göteborgsområdet som åker?

Jao, vi blir förmodligen ett gäng ca 5 pers som åker från gbg/Borås.
zoric
Försöker fortfarande få med mig någon ner till Malmö. Två har redan sagt nej, men jag planerar att fråga en tredje nu.
SWE_TRANCE
Så, vem styr upp SWETA-förfest :)
Får ju inte låta en tradition gå i graven!
Både före Tiësto och Marco V va det skoj som sjutton...
Fast det kanske inte bor kvar några SWETAs i skåneland :p
anuga
quote:
Originally posted by SWE_TRANCE

klart det gör! Jag bland annat, tyvärr inte i Malmö, men precis brevid, så om ni om ni kommer hit, så blir det riktig förfest, musica - alkohol - gott om utrymme - bussresa till malmö - mer alkohol ;), annars kollar jag runder i malmö så får vi parkera på ett ställe där ;)

Här är det förresten : http://www.anuga.se/locate/
Laszlo
quote:
Originally posted by anuga
klart det gör! Jag bland annat, tyvärr inte i Malmö, men precis brevid, så om ni om ni kommer hit, så blir det riktig förfest, musica - alkohol - gott om utrymme - bussresa till malmö - mer alkohol ;), annars kollar jag runder i malmö så får vi parkera på ett ställe där ;)

Här är det förresten : http://www.anuga.se/locate/

Perfa! En fråga: Har du skivspelare? :) En förfest är ju ingen förfest om det sitter en massa wannabe DJ:s och bara rullar tummarna.. :)

reveal
quote:
Originally posted by SWE_TRANCE

Var med på båda de festerna, och de var allt annat än tråkiga :D Missar dock denna, hoppas att det kommer fler tillfällen :)
Laszlo
quote:
Originally posted by reveal
Var med på båda de festerna, och de var allt annat än tråkiga :D Missar dock denna, hoppas att det kommer fler tillfällen :)

Bah - vad har du för dig som är så mycket viktigare än att supa sig redlös och göra en massa grimaser med herr Mag?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 
Privacy Statement