return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 
Ace Events presents Ministry of Sound at Slagthuset (pg. 4)
View this Thread in Original format
reveal
quote:
Originally posted by Laszlo
Bah - vad har du för dig som är så mycket viktigare än att supa sig redlös och göra en massa grimaser med herr Mag?


Långhelg i Rom, bokad innan denna festen annonserades. Men vi ses på båten!
anuga
quote:
Originally posted by Laszlo
Perfa! En fråga: Har du skivspelare? :) En förfest är ju ingen förfest om det sitter en massa wannabe DJ:s och bara rullar tummarna.. :)


Humm, är förtillfället laptop dj hemma,
men denna kanske duger ändå ;) annars är det bara att ta med ett par spelare och skivor ;) det finns en Numark PPD01 mixer här som inte har används på ett tag ;)
Smeagol
Tjoho!! Varför har jag inte sett detta tidigare!?!? :eyespop:

Jag har en studentlägenhet i Lund annars. ungefär lika långt borta och jag verkligen inte kalla den för stor. Kan dessutom inte ens stava till Dj, så förfest hos anuga låter bättre.

Jag har dock en rätt stor soffa om ett par vill stanna och vila ut lite på förmiddagen efter. ;) Kommer väl hem ungefär lagom tills att flickvännen ska iväg till jobbet så... :)

Ska bli skoj iaf! Hoppas det finns biljetter fortfarande bara
CJ InterCity
www.okyo.dk

smart av Okyo att bjuda Paul Van Dyk till Köpenhamn den 24:e :rolleyes: vi må ha en blomstrande partyscen i Skandinavien, men att få ihop datum bör vi jobba på :p
anuga
quote:
Originally posted by CJ InterCity
www.okyo.dk

smart av Okyo att bjuda Paul Van Dyk till Köpenhamn den 24:e :rolleyes: vi må ha en blomstrande partyscen i Skandinavien, men att få ihop datum bör vi jobba på :p

Men va fan... kunde de inte typ valt en annan dag vill ju se PvD :D

Rock On Ace fortfarande, lite mer folk, lite mer att se på, lite mer att lyssna på! ;)
Smeagol
moget av dem... en onsdag dessutom?? ujujuj...

Jag fattar inte riktigt hur man ska beställa biljetter. Det står på deras sida att man ska maila en massa saker (namn osv) till dem, men de anger ingen adress... Den enda adressen på sidan är [email protected]la eller vad det nu var. Är det dit man ska maila eller??

Gjorde för övrigt 1 mål och en assist i dagens otroligt viktiga korpfotbollsmatch! Så sjukt duktig jag är! :D Och sol är det också! Gött!
Laszlo
bah - PvD kan suga min dolme... :) Hade dragit ner på Ace om han så spelat i grannhuset brevid..! :)
anuga
quote:
Originally posted by Smeagol
Jag fattar inte riktigt hur man ska beställa biljetter. Det står på deras sida att man ska maila en massa saker (namn osv) till dem, men de anger ingen adress... Den enda adressen på sidan är [email protected]la eller vad det nu var. Är det dit man ska maila eller??

Helt rätt, men du bor ju i lund, ta en resa till Malmö och köp dem direkt ;)
quote:
Originally posted by Laszlo
bah - PvD kan suga min dolme... :) Hade dragit ner på Ace om han så spelat i grannhuset brevid..! :)

Hehehe, jo det hade jag nog med, men en snabb visit in med han spelade hade nog hänt.
Smeagol
quote:
Originally posted by anuga
Helt rätt, men du bor ju i lund, ta en resa till Malmö och köp dem direkt ;)


Men det kostar ju 2x36 kronor + en massa tid! :p
Var ju i malmö och hälsade på min syster i lördags, varför kunde jag inte ha sett det tidigare...

Ok, fan vad jag gnäller. Får skärpa mig. Det är väl inte så att biljetterna tar slut långt innan 24:e va?
eXton
lätt man ska hit! PvD är ju ändå bara bra i Berlin typ, lirade alldeles för soft förra gången jag såg honom i Köpenhamn iaf...

får hålla mig uppdaterad på fest i Malmö, jag bor ju här iaf :)

anuga
quote:
Originally posted by Smeagol
Men det kostar ju 2x36 kronor + en massa tid! :p
Var ju i malmö och hälsade på min syster i lördags, varför kunde jag inte ha sett det tidigare...

Ok, fan vad jag gnäller. Får skärpa mig. Det är väl inte så att biljetterna tar slut långt innan 24:e va?

Antagligen inte :) (5000 biljetter)
quote:
Originally posted by eXton
lätt man ska hit!

får hålla mig uppdaterad på fest i Malmö, jag bor ju här iaf :)

Hehe, definitivt!
Smeagol
Ok, det verkar funka så här numera:

quote:
Hej

P.g.a. den enorma mängden bokningar via nätet så har vi bestämt oss för att
underlätta hanteringen av de förbeställda biljetterna.

Biljetten är nu reserverad i ditt namn och kan hämtas ut vid tältet i
anslutning till entrén den 24:e maj. Du behöver alltså inte betala in något
i förskott.

Biljetten kommer att reserveras fram till 01:00 på festdagen. Har den inte
hämtats ut i tid kommer bokningen att försvinna.

Om det är några oklarheter, tveka inte på att skicka oss ett mail.


Vänligen
Ace event


Verkar bli mkt folk iaf ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 
Privacy Statement