|
Ace Events presents Ministry of Sound at Slagthuset (pg. 13)
|
View this Thread in Original format
| Laszlo |
| pommes vad hårt du kopierat bilderna stiiiv! :o |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Laszlo
pommes vad hårt du kopierat bilderna stiiiv! :o |
Kopierat ?
Menar du komprimerat så är det upladdningsmotorn som (php) som sköter den saken.... sorry isf. :) |
|
|
| SteveTranz4ever |
Nu har jag precis lagt upp mer bilder på Liquid som Anuga tagit från kvällen =)
Kris O'Neil... did you have a good time playing for the Swedes ?
More pics at Liquid now :gsmile:
[edit] Michael Splint was there also to check it all out :)

Haha... funny pic :toothless |
|
|
| Kris O'Neil |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Nu har jag precis lagt upp mer bilder på Liquid som Anuga tagit från kvällen =)
Kris O'Neil... did you have a good time playing for the Swedes ?
More pics at Liquid now :gsmile:
[edit] Michael Splint was there also to check it all out :)

Haha... funny pic :toothless |
Yeah, indeed - awesome crowd :D
Hope to get back in June - not confirmed though...
Anyone who heard the set anyway??
Was quite a massive que when i left :eyes: |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Kopierat ?
Menar du komprimerat så är det upladdningsmotorn som (php) som sköter den saken.... sorry isf. :) |
haha, sjävklart menar jag komprimerat.. :) börjar bli sleten nu...never mind, det är bra som det är :) |
|
|
| anuga |
Smeagel och Mjz

Fjorton Suger

Stoneface and Terminal

eXton (Club Amnesia Grundaren)
 |
|
|
| CJ InterCity |
| quote: | Originally posted by Kris O'Neil
Anyone who heard the set anyway??
Was quite a massive que when i left :eyes: |
I cannot imagine any worse moment to get a blackout than 0,01 seconds from the end of the break in Back In The Days :p but the set rocked :D |
|
|
| Amnezia |
| nice bilds (:, hur var ingrosso??? |
|
|
| Jeremy H |
| quote: | Originally posted by Amnezia
nice bilds (:, hur var ingrosso??? |
Han kom ju aldrig. Problem med flyg vad jag förstått ;S |
|
|
| benni |
haha där e den här bruden igen  |
|
|
| Funfrock |
| Efter 20-30 min, blöt och frusen och kommit halvvägs i kön, sålde jag biljetten och drog hem. Konstigt nog känner jag mig inte särskilt ledsen för det. |
|
|
| Gate 42 |
Man kan ju undra hur den överförfriskade damen på alla dessa bilder känner sig så här i efterhand när hon fastnat på så gått som varenda fotografs lina och blivit förevigad.
Kanske något att visa barn barnen. "Titta här när mormor raggar dj's för fulla muggar!" :crazy: |
|
|
|
|