|
Ace Events presents Ministry of Sound at Slagthuset (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| anuga |
Hehehe, vi lär ses där, jag kommer med två tjejpolare iallafall.
Andreas H. i alla ära!
Anuga + 2
Braxen
Laszlo |
|
|
| Funfrock |
| Vem styr upp SWETA-förfesten? |
|
|
| Braxen |
| Jag kommer inte .... :o |
|
|
| Dj_Irish |
| Om jag inte hade befunnit mig i NYC hade jag lätt varit där. Kan bara önska Andreas och gänget lycka till med hela evenemanget. Hoppas det blir en hejdundrandes succé! :D |
|
|
| EsseT |
JApp som alla redan vet det här kommer bli en suverän fest hoho :) att få åka ner o ha skoj imalmö igen är inte fyskam :D
Det blir en perfekt avslutning på den här delen av året sen ska jag ta semester hohoho =) |
|
|
| Aendy |
| quote: | Originally posted by EsseT
Det blir en perfekt avslutning på den här delen av året sen ska jag ta semester hohoho =) |
Ursäkta en dum fråga men; semester från vad? |
|
|
| EsseT |
| Du förstår om man åker runt så mycke som jag gör o med alla småprojekt hela tiden så är det skönt med sommar hehe då är det inget sånt som styr upp en :) hehee på sommaren är det bara o softa o åka på nån festival eller nåt :) Sen drar det igång i Aug-sep :) hehe FÖr mig är det SEMESTER :) HOHO |
|
|
| Andreas.H |
Biljetterna att hålla utkik efter nästa vecka. Helt i metall.
 |
|
|
| Laszlo |
| DEtta kommer bli FETT. Tack Ace :) |
|
|
| reveal |
Det var faktiskt riktigt coolt :) Måste man betala med biljetten sen för att gå in eller hur gör den som vill spara den som minne? :) |
|
|
| zoric |
Detta kan komma att bli en av de bästa tillställningarna såhär långt i år i Sverige.
Ska ta och fundera om hur jag kan ta mig ner till Malmö, måste kolla upp lite saker innan förstås och det skulle inte vara fel att få tag på en sådär cool biljett :D
Nej, det här funderar jag seriöst på om jag ska gå på faktiskt.. |
|
|
| benni |
| synd att jag missar :( |
|
|
|
|