return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 
Ace Events presents Ministry of Sound at Slagthuset (pg. 2)
View this Thread in Original format
anuga
Hehehe, vi lär ses där, jag kommer med två tjejpolare iallafall.

Andreas H. i alla ära!

Anuga + 2
Braxen
Laszlo
Funfrock
Vem styr upp SWETA-förfesten?
Braxen
Jag kommer inte .... :o
Dj_Irish
Om jag inte hade befunnit mig i NYC hade jag lätt varit där. Kan bara önska Andreas och gänget lycka till med hela evenemanget. Hoppas det blir en hejdundrandes succé! :D
EsseT
JApp som alla redan vet det här kommer bli en suverän fest hoho :) att få åka ner o ha skoj imalmö igen är inte fyskam :D

Det blir en perfekt avslutning på den här delen av året sen ska jag ta semester hohoho =)
Aendy
quote:
Originally posted by EsseT
Det blir en perfekt avslutning på den här delen av året sen ska jag ta semester hohoho =)


Ursäkta en dum fråga men; semester från vad?
EsseT
Du förstår om man åker runt så mycke som jag gör o med alla småprojekt hela tiden så är det skönt med sommar hehe då är det inget sånt som styr upp en :) hehee på sommaren är det bara o softa o åka på nån festival eller nåt :) Sen drar det igång i Aug-sep :) hehe FÖr mig är det SEMESTER :) HOHO
Andreas.H
Biljetterna att hålla utkik efter nästa vecka. Helt i metall.
Laszlo
DEtta kommer bli FETT. Tack Ace :)
reveal
quote:
Originally posted by Andreas.H
Biljetterna att hålla utkik efter nästa vecka. Helt i metall.
http://www.aceevent.se/bilder/biljett.jpg


Det var faktiskt riktigt coolt :) Måste man betala med biljetten sen för att gå in eller hur gör den som vill spara den som minne? :)

zoric
Detta kan komma att bli en av de bästa tillställningarna såhär långt i år i Sverige.

Ska ta och fundera om hur jag kan ta mig ner till Malmö, måste kolla upp lite saker innan förstås och det skulle inte vara fel att få tag på en sådär cool biljett :D

Nej, det här funderar jag seriöst på om jag ska gå på faktiskt..
benni
synd att jag missar :(
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 
Privacy Statement