return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 
de grote muziekthread (pg. 5)
View this Thread in Original format
Jasperovitsj
He just pulled a Toni with this thread...

Luc heeft ergens wel gelijk dus. In de openingsposts kwam toch duidelijk naar voren dat er een interessante discussie op gang gebracht moest worden, en dat de threadstarter uitkeek naar goeie tegenargumenten om die op zijn beurt weer te bediscussiëren. Tegenargumenten genoeg de voorbije 4 pagina's, maar blijkbaar niet goed genoeg om op te antwoorden? :o
mellow_head
Jasperovitsj vind discussiëren precies interessant :)
Xilver
quote:
Originally posted by mellow_head

En dan komt gij er weer tussen met een totaal oninteressante onnozele reply die totaal naast de kwestie is.
Shadowkid
quote:
Originally posted by TranceSeeker
Ik heb het mijne gezegd helemaal bovenaan, indien ik interessante aanknopingspunten zie zal ik wel reageren ;)

In other words: Ge hebt geen tegenargumenten op de voorbije 4 pagina's :toothless
Bertn
quote:

Er staat een dt-fout in uw post: vindt moet met dt zijn!
Nabistai
quote:
Originally posted by Xilver
En dan komt gij er weer tussen met een totaal oninteressante onnozele reply die totaal naast de kwestie is.

Waar?

quote:
This person is on your Ignore List. To view this post click [here]

Voor alle problemen is een oplossing ;)
Phortastic
quote:
Originally posted by Bertn
euh... het blijft wel zo dat 99% van de trance wél gemaakt is om in de eerste plaats op te dansen he. Komaan, dat lijkt me toch duidelijk...

idd... hence EDM : Electronic DANCE Music. Trance en alle EDM is wel degelijk in de 1ste plaats gemaakt om op te dansen hoor. En tis zoals Bertn zegt mensen die ook naar EDM "luisteren" zijn een enorm zware minderheid hoor.
djcresto
quote:
Originally posted by Phortastic
idd... hence EDM : Electronic DANCE Music. Trance en alle EDM is wel degelijk in de 1ste plaats gemaakt om op te dansen hoor. En tis zoals Bertn zegt mensen die ook naar EDM "luisteren" zijn een enorm zware minderheid hoor.

de beta's kan je overt algemeen zeker geen dansers noemen ;)
mellow_head
quote:

Keb u anders ook niveel in deze thread gezien ;)
Xilver
quote:
Keb u anders ook niveel in deze thread gezien ;)

Da's omdat een nutteloze discussie is, en alles toch afhangt van smaak. 't Is de threadstarter zijn goed recht om te denken dat er in EDM geen ziel kan gelegd worden, maar dan is 't evengoed mijn recht om hem daarom een kortzichtig ventje te vinden. Smaken verschillen nu eenmaal.

Push2005
quote:
Da's omdat een nutteloze discussie is, en alles toch afhangt van smaak. 't Is de threadstarter zijn goed recht om te denken dat er in EDM geen ziel kan gelegd worden, maar dan is 't evengoed mijn recht om hem daarom een kortzichtig ventje te vinden. Smaken verschillen nu eenmaal.

En als hij radiohead had vervangen door U2 ? :toothless
Xilver
quote:
Originally posted by Push2005
En als hij radiohead had vervangen door U2 ? :toothless

Tgaat hem daar niet over. Voor mij is er idd niks beter dan U2, en de manier waarop Bono zijn gevoelens in zijn woorden legt. Maar het is zoals al eerder gezegd: met EDM is het moeilijker om emoties weer te geven, omdat het gemaakt is met elektronische instrumenten, maar een producer die gevoel in zijn platen kan leggen, is voor mij een even groot genie als de mannen van U2.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 
Privacy Statement