return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 
de grote muziekthread (pg. 6)
View this Thread in Original format
Toni_D2
Je kan trance nog het best vergelijken met een one night stand: veel boem boem met instrumenten maar weinig gevoelens. Vrouwen zijn er niet voor te vinden, en hoe ouder je wordt, hoe meer je beseft dat het eigenlijk maar niets voor jou is.
Push2005
quote:
Originally posted by Toni_D2
Je kan trance nog het best vergelijken met een one night stand: veel boem boem met instrumenten maar weinig gevoelens. Vrouwen zijn er niet voor te vinden, en hoe ouder je wordt, hoe meer je beseft dat het eigenlijk maar niets voor jou is.


Haha, voor één keer is toni wel grappig :)
Phortastic
quote:
Originally posted by Push2005
Haha, voor één keer is toni wel grappig :)


goed dat je hem quote, zo kunnen de meeste andere Betas het ook lezen :D
Eagle`
quote:
Originally posted by djcresto
de beta's kan je overt algemeen zeker geen dansers noemen ;)


oh dear touché :stongue:
Jasperovitsj
ROFL :haha:
mellow_head
Ge hebt 'dansen' en u 'compleet belachelijk maken' :haha:
Bunz
quote:
Originally posted by mellow_head
Ge hebt 'dansen' en u 'compleet belachelijk maken' :haha:


it's a thin line between 'em ;)
mellow_head
Mja, dansen is voor ieder anders nat. Ne tijd gelede ware er zalige filmkes en foto's gepost in teh COR :D Ikzelf ben nooit ech veel op stap gewees en van wak mij herinner is da de meesten mensen gewoon stil blijven staan, babbelen, met hun pint in de hand, of zitten mee te tappen op de muziek. Ik denk toch over het algemeen da meiskes rapper erin zulle vliege dan gaste. Oh ja en ge kunt ook speed enzo pakken, dan danst ge ook :p
Eagle`
quote:
Originally posted by mellow_head
Ge hebt 'dansen' en u 'compleet belachelijk maken' :haha:


Beter your ass off dansen (al dan niet belachelijk voor sommigen), dan 40 euro betalen voor om de 5 minuten is u armen in de lucht te steken met de massa om derna doodleuk te verkondingen "best night/gig ever" :haha: :stongue:
Bertn
Vorig jaar zat er zo'n U2-freak op mijn kot. Die kerel was echt een geschifte fan. Uitspraken als "moest bono mij verkrachten, ik zou het fijn vinden" waren dan ook niet uitzonderlijk.

Gevolg: ik kan geen U2 meer horen of zien:)

Push2005
quote:
Originally posted by Eagle`
dan 40 euro betalen voor om de 5 minuten is u armen in de lucht te steken met de massa om derna doodleuk te verkondingen "best night/gig ever" :haha: :stongue:


:rolleyes:

Tis nog altijd beter dan een pretpark hé; daar betaalt ge 40 euro en moet ge een nog uur aanschuiven om 5 mins je armen in te lucht te steken :p
Bertn
Ik ging ooit naar een djset van JOOF, en gedànst dat ik daar heb! op het einde was ik zodanig moe dat ik mijn armen zelfs niet meer in de lucht kreeg!!!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 
Privacy Statement