return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 
de grote muziekthread (pg. 7)
View this Thread in Original format
Eagle`
quote:
Originally posted by Bertn
Ik ging ooit naar een djset van JOOF, en gedànst dat ik daar heb! op het einde was ik zodanig moe dat ik mijn armen zelfs niet meer in de lucht kreeg!!!


het sarcasme druipt er weer af precies, at least I always dance/move during a party :p En ja ik kon amper nog stappen op het end van '00' set toen, dat was nog is een set, 6 am in de morgen, zon kwam op en der stond like nog 10-15 man, ma iedereen volledig blijven gaan. AiB outdoor JOOF memories :toocool:
Bertn
twas maar om te lachen he eagle:)


maar op AIB tijdens MIKE vs armin of zo heb ik mij ook volledig laten gaan hoor, net zoals iedereen in die zaal trouwens. Daar gebeurde een pak meer dan wat handjesgezwaai:D
RadiantB
quote:
Om eens een voorbeeld te geven van mijn favo producers ( en ge moogt het zo plat vinden als ge wilt; maar ik zie er meer in). Mark Norman - Fading Ground ( en ook wel Teardrops) is helemaal niet gemaakt om op te dansen.


:crazy: Phantom Manor, Touch Down, False Vegas, Shine = bom
Ik betwijfel ten zeerste dat ze hun ziel er willen insteken of een politiek statement poneren, maar tis verdomd lekkere muziek.
Er zitten idd niet veel dansbare stukken in, maar dat is bijzaak.

Btw, waarom denk je dat Killing In The Name Of het populairste nummer is van Rage Against The Machine en niet een van hun politiek incorrecte nummers ?
Omdat het dansbaarder (headbangen pogoën whatever) is ...
Je gaat niet naar een gig om naar teksten te luisteren imo, maar om wat overtollig zweet en vet te verliezen. :p
djcresto
quote:
Originally posted by mellow_head
Ge hebt 'dansen' en u 'compleet belachelijk maken' :haha:


tis duidelijk welke lijn gij bewandeld ;)
mellow_head
quote:
Originally posted by djcresto
tis duidelijk welke lijn gij bewandeld ;)



Mij kunt ge altijd vinden in een zetelke of op ne kruk :nervous:
TranceManiac
quote:
Originally posted by Bertn
twas maar om te lachen he eagle:)


maar op AIB tijdens MIKE vs armin of zo heb ik mij ook volledig laten gaan hoor, net zoals iedereen in die zaal trouwens. Daar gebeurde een pak meer dan wat handjesgezwaai:D


zeker, 1 van mijn beste feesten ooit denk ik. Over de discussie: het lijkt me toch allang duidelijk dat trance (of wat voor vorm van edm dan ook) voor de ene persoon wat anders betekent als voor de ander. Toen ik nog veel trance luisterde deed die muziek me stukken meer dan alleen losgaan op een dansvloer. Het maakte me vrolijk als ik depri was, gaf me steeds een goed gevoel. Voor anderen is het niks meer dan leuke muziek voor op de dansvloer.

Kortom, de luisteraar bepaalt voor zichzelf of er ziel inzit, voor mij heeft trance (en andere edm) dat zeker, meer ziel dan in welke muziekstijl dan ooit. Het gevoel wat ik bij een goede tranceplaat heb, heb ik met geen andere stijl. Radiohead bijvoorbeeld raakt me niet, dus ik voor mezelf vind ik dat zielloze muziek. Als ik het op de dansvloer zou horen, zou het me wel kunnen laten dansen. ;)

(ja excuseer, ik vond dit een interessante thread, moest gewoon even reageren.)
Toni_D2
quote:
Originally posted by Eagle`
Beter your ass off dansen (al dan niet belachelijk voor sommigen), dan 40 euro betalen voor om de 5 minuten is u armen in de lucht te steken met de massa om derna doodleuk te verkondingen "best night/gig ever" :haha: :stongue:


Haha, ik wil je wel eens zien dansen. Volg je dansles?
Wat doe je dan? Met je poep schudden en shaken? Dan ben je zo'n echte trancenicht :stongue: :stongue:

Als ik dans, dan is het op r&b, zo lekker dicht bij een wijf.. word je geil van man. Als je danst op trance, krijg je lagoa toestanden.

Als ik je 1 raad mag geven, kereltje. Spendeer die 40€ in een danscursus!
Toni_D2
quote:
Originally posted by djcresto
tis duidelijk welke lijn gij bewandeld ;)


de white line
Tiger777
quote:
Originally posted by Toni_D2
Als ik dans, dan is het op r&b, zo lekker dicht bij een wijf.. word je geil van man. Als je danst op trance, krijg je lagoa toestanden.

Ik voelde het weer in me opkomen.. Eerst probeerde ik mij te bedwingen... maar het is te sterk

Idioot
Toni_D2
quote:
Originally posted by Tiger777
Ik voelde het weer in me opkomen.. Eerst probeerde ik mij te bedwingen... maar het is te sterk

Idioot


Geef toe. Als kerel kan je moeilijk "dansen" op trance zonder je eigen belachelijk te maken. Hoe dans jij dan?

Push2005
quote:
Originally posted by Toni_D2
Geef toe. Als kerel kan je moeilijk "dansen" op trance zonder je eigen belachelijk te maken. Hoe dans jij dan?


Ik dans altijd zo http://www.youtube.com/watch?v=N9aygcg7D2w :crazy:
Xilver
quote:
Originally posted by Push2005
Ik dans altijd zo http://www.youtube.com/watch?v=N9aygcg7D2w :crazy:


Yay Tomorrowland :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 
Privacy Statement