return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 19 20 21 
27/07/06 Tiësto @ Suikerrock: Grote Markt - Tienen (4h ISOS Set) (pg. 13)
View this Thread in Original format
diddi
Was een aardig feestje, maar nu niet echt te zeggen dat het top was. Vooral het spelen met zijn effecten stoorde mij wat (met zijn pitch, hightone en midtone effectjes :whip: tijdens Traffic dacht ik,... ) : precies of hij was een nieuw tooltje aan het testen. Voor de rest veel eigen (commerciële) nummers, waarbij het Donna-volk terug in actie kwam. Had bij momenten een iets of wat TIC-sfeer. NICE

Geluid mocht voor mij iets harder staan. Licht was wel ok, vette lazers die ook in openlucht goed hun ding deden.

Voor de rest: schappelijke prijzen (dus geen financiële kater achteraf) en goedgemutst volk (dit in tegenstelling soms met dancings)en knappe babes ook :toothless

ben tg 12 uur vertrokken, moest nog een uur terug rijden en vandaag present op het werk :clown:

Opvallend is nog steeds het grote aantal grouppies voor zo'n Tiesto-set. Mensen die er niets van zijn stijl/muziekkeuze/trance (in 't algemeen) kennen en dan gaan freaken op Tiesto, omdat het Tiesto is. Ach ja...

Heb niemand tg gekomen van de BETA's eigenlijk :( :p
Real
Tiësto trekt 20e Suikerrock op gang
do 27/07/06 - Suikerrock, het stadsfestival in Tienen dat dit jaar zijn 20e verjaardag viert, is vanavond van start gegaan met een feestelijke dj-set van Tiësto.

Voor de 20e editie heeft Suikerrock een pak grote namen uitgenodigd, zoals Within Tempation, Craig David en Praga Kahn.

Maar het vierdaagse festival werd op gang geschoten door de wereldberoemde Nederlandse dj Tiësto, die een exlusieve set voor de Benelux draaide.

Hij onderbrak daarvoor speciaal een tournee in de Verenigde Staten. Het publiek op de Grote Markt ging uit de bol. "Al die mensen helemaal loss: dat is supergaaf", vindt Tiësto.

Tijdens Traffic ja. :nervous: Meestal was het maar een rustige boel.
diddi
quote:
Originally posted by Real
Tijdens Traffic ja. :nervous: Meestal was het maar een rustige boel.

Volgens mij ziet hij enkel de mensen vooraan met hun handen in de lucht. :o ;)

Kzen eens benieuwd hoeveel die mannen van Suikerrock hebben mogen dokken voor Tiesto. Zal wa meer zijn als De Kreuners :stongue:
Ataraxya
quote:

Originally posted by MikeVee

Wie was diegene met het BeTA t-shirt?

:D
en gij zie me staan en gij komt nie af?:tongue2

Overall, kvond Progression hune set wel zeer nice:toocool:, Tiesto wa minder moet ik wel zeggen, sertoe met die hitjes en dat em aan den pitch moe komen ...errr:wtf:

En btw. Meltoz heb jouw berichtje gezien:happy2: thxs. en greets terug
christina
quote:
Originally posted by Real
Meestal was het maar een rustige boel.

seg ma ni waar ik stond zenne... en ni alleen bij traffic, ik vond da ze soms zelfs overdreven enthousiast waren:p
ma da was mss omda ik redelijk vooraan stond:)
Synthesia
quote:
Originally posted by Zehra
ik heb synthesia gezien opt vrt nieuws :D

Hahaha k'heb het ook juist gezien, well spotted :p

Ook de groetjes terug aan Meltoz :) Moest de batterij van mijn GSM niet plat zijn geweest k'ging een bericht terug sturen :p. Verder ook niemand anders tegen gekomen van het forum.

Geslaagde avond maar geef mij toch maar liever Tiesto in een discotheek of echt EDM evenement. In vergelijking met de 3 keer dat ik hem vorig jaar heb bezig zien was dit toch de zwakste keer, maar dat wil zeker niet zeggen dat ik me niet goed heb geamuseerd.

Omstreeks 19:50 toegekomen en konden den auto parkeren op 2-3 mins van de markt. Was al tamelijk veel volk en de terraskes zaten goed vol. Progression begon stipt om 20:00 en hij draaide een zeer rustige set dat zo gans de tijd op hetzelfde tempo bleef, tegen het einde ietske harder - een perfecte warm-up set.

Dan Tiesto met een mengeling van ISOS, hitjes en af en toe eens een nieuwe plaat. Toen het meeste publiek uit de bol ging bleven wij maar redelijk kalmkes en als hij dan een minder bekende goeie plaat draaide was't omgekeerd :p Maja hij kan toch moeilijk niet zijn hitjes draaien waar de meesten daarvoor aan't wachten waren.

Zeer schone full-colour laser, 1 van de schoonste die ik al heb gezien denk ik. Voor de rest mooi geprijsde drank, happy people idd :) . Frieten en pita's trokken wel op niks :nervous:

Omstreeks 12:30 zijn we dan vertrokken om files te vermijden en moesten ook nog een uur terug rijden.
diddi
quote:
Originally posted by Synthesia
Frieten en pita's trokken wel op niks :nervous:

Bij Frituur Lydia wel zenne... :tongue2

Ge moet mij eens uw nr geven
FredNova
foto's vind je hier: www.suikerrock.be/2006/photogallery/

Jasperovitsj
En wat hebben de mannen van Progression zoal gedraaid? :)
diddi
^ platen :p

Alhoewel, alles was gisteren precies met CD'tjes te doen. Tiesto was ook even vergeten dat er nog een schuif open stond ergens int begin van zijn set... makes him human!

Kent er iemand die plaat juist voor Lethal Industry? Het was iets in het genre van Plastic Man - Spastic, de drums dan wel :). Vraag me af of dit een aparte track was of dat dat nu juist de 2006 remake was.

Margaux
Ik heb het sms'je van Meltoz ook gezien opt bord!!
Wat ik vant feestje vond: slecht.
Als ik alle Tiësto 'hits' wil horen ga ik wel naar een plaatselijke fuif of zo. Hij wou vanalles forceren met zijn effecten :eyespop:
Gelukkig draaide em dan toch wel enkele nummers van ISOS 5 wat toch de essentie van de celebration party was dacht ik, maar voor de rest vond ik er niks aan. We zijn dan ook allemaal uit frustratie voor het einde vertrokken.
Amai wat kijk ik uit naar Tomorrowland, daar zal pas muziek gedraaid worden, en het gaat niet regenen :toocool: en der zal niemand Rain down on me draaien.
christina
quote:
Originally posted by Margaux
en der zal niemand Rain down on me draaien.

en ZEKER gene love comes again:nervous: :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 19 20 21 
Privacy Statement