return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 
27/07/06 Tiësto @ Suikerrock: Grote Markt - Tienen (4h ISOS Set) (pg. 7)
View this Thread in Original format
FenixStyle
quote:
Originally posted by FredNova
Tis de 2de grootste van België (na Sint-Niklaas), veel groter dan oude markt vorig jaar (marktrock)...

Hmm en daar waren er toch al zo'n goei 10.000 man geloof ik, en stonden er ook andere namen op de affiche.

Ik verwacht dan ook niet dat hij in zijn eentje meer dan 15.000 tickets gaat verkopen, aangezien de hype rond Tiësto al lang over is..
FredNova
De hype is nog niet over hoor ;)
The_G0dfather
quote:

En terecht.
The_G0dfather
quote:
Originally posted by christina
TiC in hasselt:D da was het dubbel ofzo?:p

'k bedoelde wel in welke andere landen hj nog allemaal isos sets doet
kokkenmaster
quote:

Niet? Overal waar ik tegenwoordig het woord Tiësto laat vallen is het van "daar hebben we al lang niks meer van gehoord é" of "draait ie nog?". Niet dat dit echt representatief is, maar het duid toch op een feit dat er veel niet meer mee bezig zijn é...

Owja, via het Nieuwsblad kan je voor een cd sparen van Suikerrock en 'The Loves We Lost' staat erop. Hoe lang zou deze versie eigenlijk duren aangezien er toch wel een 16 nrs op die cd staan?

En waarom staat Progression als kleine naam op de Donna site bij de timetable? Hij is toch een artiest als een ander?
Push2005
quote:
Originally posted by kokkenmaster
En waarom staat Progression als kleine naam op de Donna site bij de timetable? Hij is toch een artiest als een ander?

Omdat het warm-up dj's zijn ofzo... En zeg nu zelf; wie kent nu Progression :p
DJ Sid
quote:
Niet? Overal waar ik tegenwoordig het woord Tiësto laat vallen is het van "daar hebben we al lang niks meer van gehoord é" of "draait ie nog?". Niet dat dit echt representatief is, maar het duid toch op een feit dat er veel niet meer mee bezig zijn é...

het was idd veel erger in de tijd van Traffic en Adagio For Strings! (en het daaropvolgende anderhalf jaar waar ge die nummers echt OVERAL hoorde)

kben wel beetje blij dat het nu wa over is, je merkt ook dat Tiësto veel minder mainstream draait, ook omdat hij nu nix anders als ISOS-sets speelt, en dat vind ik niet erg :D
kokkenmaster
quote:
Originally posted by Push2005
Omdat het warm-up dj's zijn ofzo... En zeg nu zelf; wie kent nu Progression :p

Qua warming up: ok :) Ivm het 2e... Dan wordt het tijd dat ze die ns leren kennen.
kokkenmaster
quote:
Originally posted by DJ Sid
kben wel beetje blij dat het nu wa over is, je merkt ook dat Tiësto veel minder mainstream draait, ook omdat hij nu nix anders als ISOS-sets speelt, en dat vind ik niet erg :D

Helemaal mee eens. Ik zat vorige week zaterdag op een trouw en daar speelde plots 'Love Comes Again'... Terwijl je je wel moet bedenken dat ze daar anders hoempapa of andere brol draaien :) Niet dat LCA nu een wereldnummer is, maar dat em nu terug minder bekendheid heeft bij de massa vind ik alleen maar positief.
FenixStyle
quote:
maar dat em nu terug minder bekendheid heeft bij de massa vind ik alleen maar positief.

Dat bedoelde ik dan ook met dat de grote hype over is ;)

Al is het natuurlijk wel afwachten of dit ook zo gaat blijven. Hij zou dit jaar nog met een nieuw album naar buiten, en ik vrees dat we dan weer sets gaan krijgen die voor 3/4 uit eigen werk bestaan.. Het is natuurlijk wel nog afwachten hoe z'n nummers gaan aanslaan bij het grote publiek. Ik hoop alvast dat zijn Pirates Of The Caraiben remix geen voorsmaakje is van de rest van het album..

Push2005
quote:
Originally posted by FenixStyle
Al is het natuurlijk wel afwachten of dit ook zo gaat blijven. Hij zou dit jaar nog met een nieuw album naar buiten, en ik vrees dat we dan weer sets gaan krijgen die voor 3/4 uit eigen werk bestaan.. Het is natuurlijk wel nog afwachten hoe z'n nummers gaan aanslaan bij het grote publiek. Ik hoop alvast dat zijn Pirates Of The Caraiben remix geen voorsmaakje is van de rest van het album..

Die pirates remix is zowa het enige werk sinds "In My Memory (CD)" die opmerkelijk kwalitatief geproduced is terug de oude uplifting feel weergeeft. Dat nummer is een meesterwerk. Zeker als je bedenkt dat het origineel in 3/4 geschreven is en het perfect in een 4/4 getransformeerd is.

Ik heb al 2 tracks van't album gehoord en die zijn maar so-so. Van zo'n artist albums moet je nooit teveel verwachten. Alleszinds zal hij zijn sets niet meer volproppen met die dingen zoals vroeger; ook Tiësto leert uit zijn fouten :p

Tijs is terug goed bezig nu; hij mag van mij zo voortdoen :)
BSM
is it possible to buy tickets at the entrance ?
or where can i buy them?

grtz from Germany

BSM
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 
Privacy Statement