return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 
27/07/06 Tiësto @ Suikerrock: Grote Markt - Tienen (4h ISOS Set) (pg. 5)
View this Thread in Original format
TOR
Ik heb er zin in :cool:
Meltoz
quote:
Originally posted by TOR
Ik heb er zin in :cool:

En dan zat je nog te twijfele van te gaan ;)
Magistrate
moet je een klant zijn van ING om daar te kunnen bestellen?
The_G0dfather
dacht van niet nee
Magistrate
damn, betalen met overschrijving gaat precies niet meer bij teleticketservice :conf: en bij ing ook niet

ofwel is dat omdat we nu al dicht bij die datum zijn, want bij evenementen over een paar maand kun je wel nog overschrijving
khad beter niet zo lang gewacht, maar kwas op reis :(
The_G0dfather
quote:
Originally posted by DJTim
4h draait tiesto, zo veel!! big event voor belgie

vinnek ook wel, weet iemand waar hij dit nog allemaal doet ?

wss overal :p
christina
quote:
Originally posted by The_G0dfather
vinnek ook wel, weet iemand waar hij dit nog allemaal doet ?

wss overal :p

TiC in hasselt:D da was het dubbel ofzo?:p
christina
zijn er eigenlijk nog tickets voor donderdag?
FenixStyle
quote:
Originally posted by christina
TiC in hasselt:D da was het dubbel ofzo?:p

Op TIC na, wat een volledig event rond hem was, is dit toch de langste set tot nu toe denk ik. Al heeft hij vorig jaar in Versuz toch ook bijna 3,5 uur gedraaid.

Heb zonet nog eens de tracklists van zijn sets van de jongste weken bekeken, en als hij in Tienen ook zo'n set neerzet, wordt het toch wel één van zn sterkste sets in Belgie tot nu toe :)

Op de website van Donna (bij Programma's - Summerclub) loopt er overigens een wedstrijd om een meet & greet met Tiesto te winnen. Ge moet zes fragmenten van nummers herkennen (ongelofelijk moeilijk :toothless ) en ook nog de reden opgeven waarom gij en niemand anders Tiesto zou moeten ontmoeten. Enfin, heb ook maar meegedaan. Veel deelnemers herkennen wsl het zesde fragment niet + vele mensen zullen als reden niet verder komen dan "Omdat Tiestoooo the best is!!!!!!", dus schat ik mijn overwinningskansen toch redelijk hoog in :D
Magistrate
kheb ook es meegedaan aan die wedstrijd, de laatste track is wel wat vervelend omdat ie anders noemt op de vinyl en cd, kheb dan maar gekozen voor de naam van de dvd :)

ondertussen ook al reclame gezien om tmf

Push2005
quote:
Originally posted by Magistrate
kheb ook es meegedaan aan die wedstrijd, de laatste track is wel wat vervelend omdat ie anders noemt op de vinyl en cd, kheb dan maar gekozen voor de naam van de dvd :)

ondertussen ook al reclame gezien om tmf

Tis de CD versie... De vinyl is mislabelled ;)
Ik heb ook es meegedaan, normaal doek zo'n dingen nie; mar bon :)

Trouwens da eerste fragment is just be; ik heb daar Antillas Remix bijgezet, kdurf wedden dat die goofballs bij Donna dat niet eens weten dat er ook zoiets als een 'Original Mix' bestaat :p ... Seffens rekenen ze het nog fout ook, lol.
Eagle`
OMG JA wE ZuLLEN De DONNA NOOBS Al5 L!3T Tr@nce kenners EENs een P00PI3 LATEN RUIKEN QuA 3LI3T TOSTI ID'ING

OOOOOMIEEEEEEEEEEEEGOD WTFBBQ 1111!!!!!one

Ne meet & greet, seriously :stongue:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 
Privacy Statement