|
27/07/06 Tiësto @ Suikerrock: Grote Markt - Tienen (4h ISOS Set) (pg. 14)
|
View this Thread in Original format
| Margaux |
| quote: | Originally posted by christina
en ZEKER gene love comes again:nervous: :p |
inderdaad ja terwijl em dat draaide ware we een ander liedje aant zingen. Op da moment was da grappig terwijl die achter ons aant hakken waren :whip: |
|
|
| mellow_head |

Een foto van Suikerrock, I love this kid :crazy: :wtf: Beat that Chuck Norris! |
|
|
| diddi |
| quote: | Originally posted by Margaux
inderdaad ja terwijl em dat draaide ware we een ander liedje aant zingen. Op da moment was da grappig terwijl die achter ons aant hakken waren :whip: |
hakken of joggen? :D |
|
|
| christina |
| quote: | Originally posted by diddi
hakken of joggen? :D |
of skiën? |
|
|
| diddi |
of skiën? |
just! :wtf: :p |
|
|
| MikeVee |
Die waren al aan het lanlauffen tijdens P rogression :wtf: :eyes: :nervous:
| quote: | Originally posted by Ataraxya
:D
en gij zie me staan en gij komt nie af?:tongue2
|
sorry ben gewoon een asociale klootzak. :( |
|
|
| Push2005 |
en ZEKER gene love comes again:nervous: :p |
Maar wel Raccoon; en dies op zn minst even erg :p
Grappig eigenlijk dat er nu velen het nog niet goe vonden, die hits ok das wel kotsen af en toe; maar blijkbaar zijn er hier ook niet zo open voor nieuwe muziek; want hij heeft toch wel een pak gloednieuwe uplifting trance gespeeld :)
Op Tomorrowland zul je van trance dj's meer bekend werk te horen krijgen dan van Tiësto, wees daar maar zeker van ;)
Kheb al betere sets gezien van Tiësto; maar hij was toch wel redelijk en forme gisteren.
De mannen van Progression draaiden vooral eigen platen, en gloednieuwe stuff van hun forthcoming album; ik kan je verzekeren dat dat massief zal worden. Kevin & ik stonden soms echt te kijken :D
Heerlijke stijl gewoonweg.
Kben een paar video's aant uploaden naar google; zitten mooie tussen :) |
|
|
| christina |
| quote: | Originally posted by Push2005
Maar wel Raccoon; en dies op zn minst even erg :p
|
nee die is WEL goe:p
en uw antwoord was voorspelbaar;)alhoewel, ik had eigenlijk verwacht da ge shivers ofzo ging zeggen:p |
|
|
| diddi |
| Spijtig dat het publiek niet echt "ging" voor de Progression set. |
|
|
| Push2005 |
[[ LINK REMOVED ]]
:toothless
Arme mensen :p |
|
|
| FenixStyle |
Ik had er toch iets meer van verwacht.. Ik vond het eerder een ingekorte versie van Tiesto In Concert dan een ISOS-celebration party.. Daarvoor was de setlist net iets té hard.. Maarja daarom ga ik zeker niet beweren dat het een slechte set was, integendeel. Het was een aangename sets. Vele leuke platen horen langskomen: Empty streets, Colour My Eyes, Leama & Moor - Everything Matters, Moonlight Party, Yves Deruyter - Feel Free, He's a Pirate, Praiseworthy Tunes, Dj Preach - Broken Inside als afsluiter, Andain -Beautifull things, en of course... het o zo kippenvel bezorgende Silence...
Vond ook de sfeer veel beter mee vallen dan verwacht op zo'n groot en nogal commercieel event. Al kan dat ook liggen aan het feit dat ik redelijk vanvoor stond..
De belichting viel wel iets tegen, ge zag Tiesto amper staan achter z'n dj-booth.
Om de criticasters voor te zijn: Technisch zat het ook allemaal mooi in orde. De overgangen verliepen goed. Alleen speelde hij naar mijn goesting iets te veel met z'n effectjes en pitch.. Flight 643 werd imo op die manier helemaal vern**kt..
Been geen Beta-shirts tegengekomen. Denk wel iemand wiens gezicht ik hier eens op foto gezien heb, herkend te hebben paar meter voor het podium, aan de hekken rechts van de 'pers-gang'.
Anyway, het was een goed feestje, al kon het voor mij wel niet tippen aan z'n ISOS4-party in Versuz vorig jaar... Maarja ik denk dat het bij zowat elke dj wel zo is dat sets in een club stukken beter zijn dan sets voor een groot publiek... |
|
|
| Synthesia |
| quote: | Originally posted by Push2005
Op Tomorrowland zul je van trance dj's meer bekend werk te horen krijgen dan van Tiësto, wees daar maar zeker van ;) |
Bekend voor ons wel maar niet voor het Donna publiek. |
|
|
|
|