|
27/07/06 Tiësto @ Suikerrock: Grote Markt - Tienen (4h ISOS Set) (pg. 18)
|
View this Thread in Original format
| Antony |
| quote: | Originally posted by christina
oh KIJK! we hebben een nieuwe mellow_head? |
tschijnt de oude te zijn :p |
|
|
| christina |
ps: luc, stop met de wanhopige tiësto-groupie uit te hangen:p
|
voor alle duidelijkheid, dit was dus een grapje omdat luc mij altijd een armin-groupie noemt:rolleyes:
hij nam het precies iets te persoonlijk op
mijn excuses:rolleyes: |
|
|
| Eagle` |
| ze zuigen alle twee op hun eigen manier, voila iedereen tevree :gsmile: |
|
|
| X-Tune |
oh KIJK! we hebben een nieuwe mellow_head? |
en wie zijt gij? Christina Aguilera? |
|
|
| Magistrate |
| luc vindt et niet erg om een tiesto-groupie te zijn, tiesto is toch beter dan armin... |
|
|
| X-Tune |
| quote: | Originally posted by Eagle`
ze zuigen alle twee op hun eigen manier, voila iedereen tevree :gsmile: |
Tiesto <-> Armin
of
X-Tune <-> Mellowhead |
|
|
| christina |
| quote: | Originally posted by X-Tune
en wie zijt gij? Christina Aguilera? |
hahahahaha
so not funny:nervous: |
|
|
| The_G0dfather |
Jaja, al bij al toch weer zeer geslaagd feestje. Beginnen met forver today stoorde me helemaal niet. 't Deed me meteen terug denken aan TIC, das 'k was direct in the mood en 't is gewoon een super plaat.
't Begin was wel compleet m'n ding, tot zo rond de 12de plaat, behalve mss lethal industry, man wat kan die plaat tegensteken.
Gelukkig werd dat ruimschoots goedgemaakt door late night alumni en moonlight party (+color my eyes). Daarna ging 't feitelijk alleen maar bergaf met enkele platen als uitzondering, veel te veel van z'n eigen werk, en steeds wer dezelfde, dat hij eens Athena draait ofzo... Bovendien ook ietsje te hard naar m'n goesting maar ja, 'k klaag niet, beter dan álles wat ze in de overpoort draaien :p
('k klaag wel over "dance for life" :nervous:, wtf is dat, total die plaat)
Dan was er weer een korte opflakkering van zaligheid met de zaligste plaat van de avond voor mij (aangezien tiësto nooit en te nimmer communication zal draaien): carl b - social suicide :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy:
Bovendien ook nog Klaus Badelt - He's A Pirate (Tiësto's Orchestral Remix), was wel te evrwachten maar had er niet aan gedacht dat ie die zou kunnen draaien. Zalige plaat, punt. Dan adagio for strings, z'n beste plaat voor mij dusja, da kon ook niet stuk.
Bij silence was ik ah denken why the f ken ik die tekst nu nog niet van buiten en andain kende ik wel :p
Zalig feest, goeie sfeer, mooie locatie, zalig stadhuis en weer een zalige plaat ontdekt.
Ah en heb weeral de luc gezien, da manneke komt ge ook overal tegen:p. Ook cool om tor en reejal :p te zien, tot op tomorrowland zou 'k zeggen. |
|
|
| X-Tune |
hahahahaha
so not funny:nervous: |
het was geen grap, maar een versierpoging ;) ;) ;) |
|
|
| christina |
het was geen grap, maar een versierpoging ;) ;) ;) |
alsof christina aguilera zo'n compliment zou zijn...:D |
|
|
| Magistrate |
| quote: |
Bij silence was ik ah denken why the f ken ik die tekst nu nog niet van buiten en andain kende ik wel :p
|
haha zalig , kdacht da eigenlijk ook, kheb daart 1 en ander mis gezongen (om dan nog te zwijgen over vals):D |
|
|
| Eagle` |
Tiesto <-> Armin
of
X-Tune <-> Mellowhead |
moeilijk man kiezen tss de cholera en de pest, ik roep een hulplijn in :nervous: |
|
|
|
|