|
27/07/06 Tiësto @ Suikerrock: Grote Markt - Tienen (4h ISOS Set) (pg. 17)
|
View this Thread in Original format
| christina |
| quote: | Originally posted by Push2005
Tzijn maar de mensen die "Armin Only" in hun avatar of sig hebben staan die het nie zo goe vonden :p
Kben eens benieuwd of 'held' armin wel gaat kunnen tippen aan deze set zondag ;)
Tzullen alleszinds meer hitjes zijn voor trancekenners dan wat tijs speelde... |
eeh seg manneke, tgaat hier ni over armin he:rolleyes:
tis ni omda ik armin goe vind, da ik tiësto daarom NI goe vind he...
ik vind tiësto een behoorlijk goede dj, anders was dit ni de derde keer dat ik speciaal naar hem kom kijken/luisteren he;)
hij heeft gewoon al veeeeeel betere sets gehad vind ik en dat is nu eenmaal mijn mening
ps: luc, stop met de wanhopige tiësto-groupie uit te hangen:p
tis ni omdat ik één set van onzen tijs ni goe vind, da ge u daarom aangevallen moet voelen en moet beginnen afgeven op het feit dat ik armin een geweldige dj vind:o
DANKU |
|
|
| djabet |
| Does anyone have the Playlist of the Progression Set? |
|
|
| jeronimo_jd |
Magistraal gewoon. Ik moet mijn mening over Tiesto herzien peisek. En die effectjes waar iedereen over zit te zage; das ook maar om iet te zegge; de meesten waren goed op zijn plaats, en af en toe een lekkere backspin; Tiesto kan dan toch mixen :eek:.
Maar het was gewoon het totaalpakketje; schitterende lichtshow en lasers; super lekker weertje om heel de avond te staan geven. En ik stond daar bij hollanders die volledig uit hun dak gingen. En Tiesto heeft er goed aan gedaan om nogal hard en techy te draaien want als er eens een ISOS schijf gedraaid werd stond iedereen derwa te koekeloere. |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by christina
stop met de wanhopige tiësto-groupie uit te hangen:p
tis ni omdat ik één set van onzen tijs ni goe vind, da ge u daarom aangevallen moet voelen en moet beginnen afgeven op het feit dat ik armin een geweldige dj vind:o
DANKU |
Als er hier een groupie is, dan zijt gij het wel, en ik belange niet hoor ;)... Deze reactie bevestigt het alleen maar. Of zoek anders eens de definitie van groupie op, dat zou ook al heilzaam zijn.
| quote: | Originally posted by djabet
Does anyone have the Playlist of the Progression Set? |
Unfortunately, no. But I can assure you that 80% of the music they played was their own. They have that strange 'deep' sound you can recognise in many tracks. They're finishing their debut album in november and they were probably experimenting the tracks on an audience... Just wait for the album, you won't be disappointed.
These guys are going to soar the forthcoming years :crazy: |
|
|
| christina |
Als er hier een groupie is, dan zijt gij het wel, en ik belange niet hoor ;)... Deze reactie bevestigt het alleen maar. Of zoek anders eens de definitie van groupie op, dat zou ook al heilzaam zijn.: |
euhm, bevestigen?
ik denk het ni:rolleyes:
verklaar dan de andere helft van mijn reply? |
|
|
| Magistrate |
| stop toch es met daarover te zagen, tiesto is gewoon veel beter dan armin, das al |
|
|
| christina |
| laat ieder toch gewoon zijn eigen smaak bepalen... |
|
|
| Magistrate |
| ja, dat bedoel ik |
|
|
| X-Tune |
| quote: | Originally posted by christina
laat ieder toch gewoon zijn eigen smaak bepalen... |
probleem is dat jullie geen smaak hebben |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by X-Tune
probleem is dat jullie geen smaak hebben |
Ruik nog maar eens aan je aarsbolletjes jongen :p |
|
|
| X-Tune |
Ruik nog maar eens aan je aarsbolletjes jongen :p |
Als er een kontenbeuker is dan is het wel armin. Het is net alsof die uit een boysband is gestapt om daarna plaatjes te draaien.
PS: uwe nick is al een jaar verlopen |
|
|
| christina |
| quote: | Originally posted by X-Tune
Als er een kontenbeuker is dan is het wel armin. Het is net alsof die uit een boysband is gestapt om daarna plaatjes te draaien.
PS: uwe nick is al een jaar verlopen |
oh KIJK! we hebben een nieuwe mellow_head? |
|
|
|
|