return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 
27/07/06 Tiësto @ Suikerrock: Grote Markt - Tienen (4h ISOS Set) (pg. 4)
View this Thread in Original format
Push2005
quote:

Line-up change:
Progression will do a warming-up set, then follows a 4h Tiësto set.

20.00 - 21.30 : Progression
21.30 - 01.30 : Tiësto

\o/

Progression is teh coolness :toocool:
FenixStyle
quote:
Originally posted by Push2005
\o/
20.00 - 21.30 : Progression

Progression is teh coolness :toocool:

NICE!!! :eyes:

Ben wel eens benieuwd wat dat gaat geven bij het publiek.. Toen Tiësto vorig jaar tijdens 18Y Illusion al een minder commericeel gerichte set draaide, stond meer dan de helft van het publiek maar wat te gapen... En nu hij voor een nog commercieler publiek speelt, en hoogstwaarschijnlijk nog minder commericeel zal spelen als toen, vrees ik wel een beetje voor de sfeer...

Anyway, ik ga me alvast niks aan trekken van de mensen rondom me, en ga me volledig laten gaan :p
kokkenmaster
Al was HMH niet echt super. Ik heb ondertss toch al mijn kaartjes binnen...
TOR
Hola, 27 juli wordt plots weer interessant..

Ik was aan het twijfelen of ik mijn kaart niet zou verkopen, omdat Kneistival een leuk programma heeft die avond, maar nu heb ik toch meer zin gekregen voor Suikerrock, vooral omdat Tomorrowland niet op mijn planning staat. Het is te laat om congé te vragen voor de vrijdag, maar dan ga ik wel zaterdag werken in de plaats. :)

Wat denk je, Luc?
Na het werk vanuit Gent vertrekken (een uur of zes)? :cool:
Push2005
quote:
Originally posted by TOR

Na het werk vanuit Gent vertrekken (een uur of zes)? :cool:

I'm in... we kunnen nog een terraske doen met een hoegaarden ofzo :p

Ahnee, ge moet bob zijn :tongue2
Gevork
Hallo hallo

Hoe hebben jullie juist jullie tickets besteld?
Heb vandaag naar Ticketservice gebeld en daar kon ik alleen bestellen als ik een credit card had.NIET DUS!!!

ING Bank gaat da?
Ben daar geen lid van die bank.
Ik woon in Antwerpen.
Greetz
Push2005
Teleticketservice lukt ook met bankoverschrijving/acceptgiro; zo heb ik het gedaan... Maar het is best dat je het via ING regelt (er staat een link ergens in deze thread), dan heb je geen verzendingskosten.
jeronimo_jd
Ik ben m'n ticket gaan halen in de ING in Tienen, maar ik weet nog niet zeker of ik ga kunnen gaan, want moet normaal gezien de vrijdag gaan werken, dus kga nog afwachte of ik iets kan regele met m'n vakantiejob ofwel gaat dat :eyes: :o worden op het werk
The_G0dfather
quote:
Originally posted by jeronimo_jd
ofwel gaat dat :eyes: :o worden op het werk

join the club :D
Meltoz
Tickets zijn ook besteld en al binnen :) en nu dat Progression komt heb'k er nog meer zin in :D Die mannen hebben toen echt een hele ZALIGE set gedraaid in de HMH :crazy:

Looking forward :happy2: Gaat wel hard worden de volgende dag op't werk, maar een paar blikjes red-bull gaat dan wonderen doen ;)

Kelly*
van't weekend meneer Tiesto nog eens horen draaien en nu sterk aant overwegen om ook te gaan ... :eyes:
DJTim
4h draait tiesto, zo veel!! big event voor belgie
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 
Privacy Statement