return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 [19] 20 21 
27/07/06 Tiësto @ Suikerrock: Grote Markt - Tienen (4h ISOS Set) (pg. 19)
View this Thread in Original format
Eagle`
offtopic 2-bros voor club, w00t :D
Push2005
quote:
Originally posted by Eagle`
moeilijk man kiezen tss de cholera en de pest, ik roep een hulplijn in :nervous:

Omg, Rantanen °1 OMGWTFBBQ¨PSYTRANCE WHIIAHAAAAA 1337VIBRASPHERE :eyespop:
Eagle`
quote:
Originally posted by Push2005
Omg, Rantanen °1 OMGWTFBBQ¨PSYTRANCE WHIIAHAAAAA 1337VIBRASPHERE :eyespop:

damn right 11111one

edit: we zijn beiden onze uitroeptekens vergeten :(
Eagle`
5 - bros \0/ :happy2:
Real
quote:
Originally posted by christina
laat ieder toch gewoon zijn eigen smaak bepalen...

Goed gezegd meid. :)

@Eagle: kssssssjt! weg!
FredNova
Weer goe bezig... het enige wat hier bevestigd wordt, is dat er hier toch een aantal enggeestige mensen rondhangen.

Je luistert wat je wil he... niemand wordt verplicht om iets te beluisteren.
Bertn
als er maar tetten zijn!
The_G0dfather
:stongue:
_Jedi
quote:
Originally posted by christina
laat ieder toch gewoon zijn eigen smaak bepalen...

goe gezegd,

khoor ze ook allebei graag, misschien de laatste jaren iets meer voorkeur voor Armin.
Dat hij die hits zou spelen was tochwel beetje te verwachtten, maar als ik de tracklist dan bekijk vind ik het goe dat hij dan ook geen bang heeft om wat anders/nieuw te draaien.

Off-topic:
Voor de rest zijn die discussies op TA altijd wel grappiger dan elders, replies om je een breuk bij te lachen.
Bertn
in asot 259 - die liveset uit amnesia - draait Armin gewoonweg Bodyrox - yeah yeah. Dat zijn van die platen die tiesto nooit zou draaien, en waar ik toch van opkijk:) Armin verrast me af en toe toch nog met zo'n platenkeuzes hoor

FenixStyle
quote:
Originally posted by Bertn
in asot 259 - die liveset uit amnesia - draait Armin gewoonweg Bodyrox - yeah yeah. Dat zijn van die platen die tiesto nooit zou draaien, en waar ik toch van opkijk:) Armin verrast me af en toe toch nog met zo'n platenkeuzes hoor

Bwa Tiësto durft soms ook wel eens een house/electro-plaatje op te gooien hoor :) Vorig jaar op Marktrock draaide em bijv nog Chab - Closer To Me, Axwell & Ingrosso Remix van Darkside of the Moon,...
Meltoz
quote:
Originally posted by Real
Ook net terug.

Eerst en vooral: Meltoz, greetz terug van Push2005, TOR en mij, we hadden uw smske wel gezien. Dat ge daar uw geld aan versmost. :p

....

Bwah zoveel geld was't nu ook weer nie he... ;) :D

Ik had m'n BeTa t-shirt aangetrokken, dus kan wel zijn da'k da was, maar misschien ook een andere BeTA...

Ik vond de set van Progression héél geslaagd, mannen hebben een perfect setje neergezet, heb er volledig van genoten, lekker zweven met bepaalde momenten, mmmmm... Echt e TOP setje :crazy: :crazy: :crazy: Spijtig dat er op't einde een paar van die paar ambetanterikken naar Tiësto aan't roepen waren, verstoorde volledig, zonde... Spijtig dat het publiek echt niet mee wou, ik denk enkel de echte trancelovers bij Progression! Wacht vol ongeduld op hun cd, wordt genieten :happy2: :happy2:

Tiësto was OK, maar was véél te commercieel met momenten en dat was spijtig, maar vond het ook spijtig dat de meeste ook dan net volledig uit hun dak gingen :( Misschien toch is aan denken om naar Nederland te verhuizen. Was toch zelf weer hennig duwen tussen de menigte... /denkt terug aan Versuz toestanden :nervous:

Ben rond 12u doorgegaan, geslaagd avondje voor een groot deel door Progression... Heb denk ik Christina gezien, blondje meisje met bril...? Maar voor de rest geen BeTA's kunnen bespeuren... Ik stond in't linkse vak.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 [19] 20 21 
Privacy Statement