return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 
Wallpaper? (pg. 10)
View this Thread in Original format
Tunki
quote:
Originally posted by Dj LPG
Hoe kan dat nu sneller werken als het grafisch zoveel zwaarder is?


Mits voldoende RAM-geheugen (2GB DDR2 @ 800Mhz ;) ) en een degelijke processor (AMB AM2 X2 4600+ ;) ) kan dat zeker sneller werken.

Nu, mijne Win XP is 32Bit, die Vista is 64Bit, en ik denk dat ge daar ook al serieus snelheidswinsten mee boekt.
Tunki
quote:
Originally posted by Push2005
Beta-versies over uw huidige besturings-interface installeren doeje toch beter niet volgens mij :s

Ik ga alleszinds mijn XP niet updaten, dat kan bij formatteren etc problemen opleveren.


Daarmee dat ik nu met Dual-Boot werk (XP en Vista op één systeem draaien).
Tiger777
quote:
Originally posted by Tunki
Mits voldoende RAM-geheugen (2GB DDR2 @ 800Mhz ;) ) en een degelijke processor (AMB AM2 X2 4600+ ;) ) kan dat zeker sneller werken.

Hier doet XP toch neig curieus zenne. Der staat zo een programma in de lijst: SVHOST dat 150Mb RAM gebruikt, en elke dag wordt dat een beetje meer waardoor voor elk ding dat ik wil doen zeker ne minuut moet wachten terwijl mijn harde schijf op volle toeren draait en der een stroom hete lucht uitkomt. :confused:

Dit weekend 'den boer' opgetrokken om een aantal foto'kes te nemen. Deze vond'k wel een beetje een herfstgevoel geven tijdens het lange eenzame binnenzitten :confused:

mellow_head
Dj LPG
[QUOTE]Originally posted by mellow_head

Ik hoop dat die 79 rechtsonder in beeld niet de temperatuur van uwe processor is?:toothless
Voor de rest wel nice pic... Doet zowat Lord of the rings aan (maar wat wil je ook anders bij magic:p)
domineesje
quote:
Originally posted by Dj LPG
[QUOTE]Originally posted by mellow_head

Ik hoop dat die 79 rechtsonder in beeld niet de temperatuur van uwe processor is?:toothless
Voor de rest wel nice pic... Doet zowat Lord of the rings aan (maar wat wil je ook anders bij magic:p)



'k Was ook al zo aan het vrezen als ik die 79 zag. Maar normaal kan dat niet, pc schakelt automatisch uit op 75°.
mellow_head
Die 79 is het aantal beeskes da mn PC binnenvliegen.
Bertn
79gb porno op uw HD ja
Xilver
quote:
Originally posted by domineesje
'k Was ook al zo aan het vrezen als ik die 79 zag. Maar normaal kan dat niet, pc schakelt automatisch uit op 75°.


Dat kunt ge instellen.
Dev
klik!

Xilver
Mijn schermkes op 't werk (big image coming up) :

diddi
I miss mr. T, you fool! :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 
Privacy Statement