|
Wallpaper?
|
View this Thread in Original format
| diddi |
Zoals de titel al zelf zegt: hoe ziet je bureaublad er uit?
links wallpapers, metertjes, tweaks,...
Car, film and babes @ Desktopmachine
pm : Iemand lekkere trance-wallpapers liggen? |
|
|
| Bertn |
| ik vraag me nog altijd af hoe je van die metertjes en zo op je bureaublad zet:) |
|
|
| Xilver |
Desktop op 't werk (rechterscherm kan geen 1600x1200 aan, dermee da het ni gelijk is)
Klik |
|
|
| djcresto |
| hier bestond al een thread voor denk ik |
|
|
| diddi |
| quote: | Originally posted by djcresto
hier bestond al een thread voor denk ik |
Dacht ik ook, maar heb gezocht en niet direct gevonden... |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by Bertn
ik vraag me nog altijd af hoe je van die metertjes en zo op je bureaublad zet:) |
metertjes? http://www.tgtsoft.com/ is het dat dat je bedoeld?
http://www.themexp.org/
zo ziet ons er nu uit
 |
|
|
| Push2005 |
^Schone desktop
Ik gebruik deze foto ATM
 |
|
|
| Magistrate |
:) |
|
|
| Bertn |
kijkesaan:
 |
|
|
| Moisture |
| ik gebruik momenteel deze |
|
|
| mellow_head |
Lekkere borsten Moisture :)
Wie kent hier ne goeie image-upload-site want op Imageshack is het te groot, dan zit da weer ni goe, etc. |
|
|
|
|